Wie op nummer 1?? (poll)

Discussion in 'De lounge' started by Isademi, Mar 11, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
?

Wie staat op nummer 1?

1. Onze Kids

2. Mijn Partner

Multiple votes are allowed.
Results are only viewable after voting.
  1. lianda

lianda Fanatiek lid

Jun 6, 2007
    2,367
    0
    0
    werkt bij centerparcs
    noord babant
    Uiteraard eerst mijn kinderen dan mijn man,andersom zou dat exact zo zijn.

2. susanne85

susanne85 VIP lid

Aug 13, 2007
    9,830
    883
    113
    Noord Holland
    geloof me. als jou huis in de fik staat raak je niet in paniek op dat moment. ik heb uit mijn brandende huis moeten vluchten omdat voordeur en achterdeur al helemaal in de brand stonden maar ik raakte pas in paniek toen we alle 3 uit huis waren(was met mijn man en een vriend) omdat ik toen pas besefte wat er aan de hand was.

en leuk topic dit... ik heb t er vaak over gehad met mijn man en zou ook voor de kids gaan. n dan pas als blijkt dat mijn man zichzelf niet kan redden ga ik terug om hem ook proberen te halen. hij zou dat ook doen. is afspraak hier;)

3. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

May 14, 2007
    9,519
    1
    36
    Female
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Tuurlijk hou ik van mijn vriend (toekomstige man), maar dat is toch ander soort houden van als met mijn zoontje.
    Dat is onvoorwaardelijk wat er ook gebeurt!
    Dus ik zou zeker hem redden, mijn vriend springt zelf maar uit t raam (wonen maar 1 hoog hahaa..)

4. ikkelies10

ikkelies10 Fanatiek lid

Jul 31, 2007
    2,139
    0
    0
    thuiszorg
    noord-holland
    uiteraard mijn kinderen!!
    (lijkt me logisch toch)
    mijn man zou gelukkig precies hetzelfde doen!!

tuurlijk hou ik zielsveel van me man,maar me kinderen gaan voor,die zijn me alles!

voor hem net zo!

5. shenoby

shenoby Niet meer actief

mijn dochter!
    wij zouden allebei graag ons leven voor haar geven mocht dat nodig zijn.
    mijn kind komt gewoon altijd op de eerste plaats

6. Angel1980

Angel1980 Niet meer actief

De kinderen staan op nr. 1, duidelijk als wat. Ik hou onvoorwaardelijk van hem, maar de kinderen gaan voor en dat geld voor ons beide trouwens! Kinderen blijven altijd je kinderen, een relatie kan worden beëindigd, al ga ik daar natuurlijk niet vanuit. ( maar het zou wel erg naïef zijn als ik je dat wel denkt)

7. draak86

draak86 VIP lid

Mar 7, 2008
    5,427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    Als er een noodsituatie zou zijn zou ik absoluut mijn leven wagen voor mijn honden dus ja op dat gebied wel ja.

Kijk moet je ECHT kiezen, dus of jij dood of je honden, ja dan kies ik ervoor om zelf te blijven leven maar dat komt omdat Kyan anders geen moeder meer heeft. Maar mijn honden zijn echt een gezinslid.

Wij hebben ooit in een financieel erg benarde situatie gezeten(toen was de kleine er nog niet), we moesten nog een week leven van een paar euro en toch heb ik gekozen om voer voor de honden te kopen en dan maar zelf te zien OF we iets konden eten of dat we pech hadden.

8. draak86

draak86 VIP lid

Mar 7, 2008
    5,427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    Je weet het natuurlijk nooit maar ik denk dat als jij je kind hebt gered en je hoort je man schreeuwen van de pijn onder het puin vandaan dat je niet denkt van ,, Naja laat hem maar liggen want dat is de afspraak'' tenminste lijkt mij iig.

9. miss spider

miss spider Actief lid

Jun 30, 2009
    164
    0
    0
    NULL
    NULL
    de kids,geen twijfel over mogenlijk.
    Wij hebben trouwens wel afspraken gemaakt over als er brand uitbreekt.wie welk kind pakt,en hoe we het huis proberen uit te gaan.
    ons hele huis hangt vol met rookmelders!Ben zo bang dat er ooit eens brand uitbreekt.

mijn partner zou ook de kids redden,daar waren we het gelijk samen over eens.toch best belangrijk om het daar over te hebben,dan weet je stel dat het ooit gebeurd,en je man komt om bij de brand,dat je het gedaan hebt zoals hij het ook zou willen.

laten we hopen dat het nooit gebeurt....

10. draak86

draak86 VIP lid

Mar 7, 2008
    5,427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    Zoals ik al eerder heb uitgelegd is dit voor mij dus precies hetzelfde.

11. mroos

mroos Niet meer actief

zelfde als MvS. Ik zou mijn kindje als eerste redden omdat hij ook afhankelijk van mij is, en hopelijk redt mijn man zichzelf dan nog;)

12. eliesja

eliesja VIP lid

Oct 3, 2005
    8,226
    0
    0
    @t Home
    Mijn kids staan uiteraard op nummer 1, want mijn man is groot genoeg om zichzelf wel te redden! (uitgaande van de brand)Overigens als mijn kids veilig zijn en me man is er nog niet, dan ga ik me man redden!;)

13. Female24

Female24 Fanatiek lid

Mar 15, 2008
    2,595
    0
    0
    nou die keuze is makkelijk voor mij gezien ik alleen met mijn meisje ben dus mijn kindje natuurlijk! en als me ex ook in dat huis zit dan hoop ik alleen maar dat die gast keihard fikt ;)

14. Maddie

Maddie Fanatiek lid

Sep 15, 2009
    1,391
    184
    63
    Het hoge Noorden.
    Ik ook mn kind!!
    Mijn man is vast wel zo slim genoeg om zichzelf in veiligheid te brengen denk ik zo. :p

15. Daydreamy

Daydreamy Fanatiek lid

Sep 7, 2007
    3,945
    42
    48
    Female
    Onderwijsassistent
    Ergens in de Polder
    M'n kind! Vriend kan zichzelf wel redden :)

16. draak86

draak86 VIP lid

Mar 7, 2008
    5,427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    Maar ja meiden, dat is de vraagt natuurlijk niet. ALS vriendlief de mogelijkheid heeft zichzelf te redden dan is er ook niet veel keuze aan. De vraag was dat als je maar ECHT 1 kan kiezen en de ander het dus niet zou overleven wie je dan zou kiezen te redden!

17. Lad

Lad Fanatiek lid

Jun 15, 2006
    1,755
    1
    0
    Mijn dochter!! niemand komt voor haar! Zij is mijn alles!!!

18. Lad

Lad Fanatiek lid

Jun 15, 2006
    1,755
    1
    0

hahahahahaha ken dat gevoel!!:D

19. Shaylen

Shaylen Niet meer actief

ik heb ons dochtertje op plek nummer 1, mijn man zegt dat ik op nr 1 sta, :(

20. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

Jan 13, 2007
    16,251
    790
    113
    tilburg
    de kinderen.
    zij zijn mijn vlees en bloed, mijn allesjes

partner op nmr 2, dit moet hij maar accepteren tot de kids de deur uit zijn haha.

als er een brand ofzo uit breek dan redden we eerst de kids daarna pas elkaar.

Share This Page