Wie op nummer 1?? (poll)

Discussie in 'De lounge' gestart door Isademi, 11 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Wie staat op nummer 1?

1. Onze Kids

2. Mijn Partner

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Nou idd .. sommige praten hier zo makkelijk ( vind ik ) ;)

Je kan mij niet vertellen dat als je je mannetje half dood ziet liggen te gaan dat je niet probeert om hem OOK te redden ...
    Maar goed dat is mijn mening ..

2. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    100% mijn dochter
    en andersom wil ik ook dat hij haar en niet mij red in een levensbedreigende situatie.
    wij als volwassenen hebben nog een kans maar een weerloos kindje 0,0%

3. horselover

horselover Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.518
    1
    0
    @chantal: Natuurlijk zal je er alles aan doen om ook hem te redden, ik zou ieder mens willen redden die in zo'n situatie zit.
    Maar stel je moet kiezen tussen 2 kamers die al in brand staan, en in de ene zit je kindje en in de ander je man.
    En je hebt geen tijd /kans om in beide kamers te komen , dus je MOET kiezen tussen die 2 kamers, dan zou ik voor mijn kindje gaan.
    En natuurlijk is het voor ons allen makkelijk roepen omdat we nog nooit in die situatie hebben gezeten.
    Maar mijn vriend zou Nooit maar dan ook NOOIT met de gedachte kunnen leven dat ik hem heb gered terwijl ons er niet meer is!

4. Seth

Seth Niet meer actief

heel simpel.... mijn kinderen.....

Reden:
    biologisch bepaald.... het verhaal van soortbehoud en zelfbehoud........ :)

EN...
    ik weet wat het is om je partner kwijt te raken....
    hoe hard ook, maar dat overleef ik wel.....

een van mn kindjes kwijtraken zou ik nooit te boven komen.... dus partner mag mij ook laten branden....!!
    (respect voor ouders die een van hun kindjes moeten missen...
    :()

5. Lientjelove

Lientjelove Niet meer actief

Ik denk altijd als je kinderen hebt.. deze op de 1ste plaats komen staan... En dat vind ik eigelijk heel logisch!! Zelf heb ik nog geen kindjes dus voor mij is het zeker weten mijn lieffie...:D Hij is mijn nummer 1..

6. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    jep idd!!!

7. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

mijn dochter Emma. Mijn man denkt er precies zo over!

8. Amanthis

Amanthis Fanatiek lid

7 aug 2006
    2.015
    0
    0
    Mijn dochter!
    Ik weet zeker dat als ik mijn man redt en onze dochter overleeft het niet dat we er beiden niet mee kunnen leven, dus ten allen tijden mijn dochter, ik denk wel dat ik daarna toch ook zou proberen mijn man te redden.

9. 4days

4days Niet meer actief

Nee, je moet het zo zien: stel de duivel komt naar je toe (ik zeg maar wat) en die zegt tegen jou ik neem 1 van beiden mee, en je moet nu zeggen wie, anders neem ik beiden mee... Kijk op zo'n moment MOET je kiezen.

Ik zou het echt vreeeeeselijk vinden als mijn vriend iets overkomt hoor, ik weet niet of ik er ooit overheen zou komen. Maar ik zou wel doorgaan, voor mijn kindjes. Maar als mijn kindjes iets zou overkomen denk ik niet eens dat ik door wil leven, dan kan het maar beter meteen afgelopen zijn. Dan is de zin van mijn bestaan weg. (althans zo voelt t)

10. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Hey joh, wat doe je nu, als je het zo stelt kan mijn keuze niet :p ;)!

11. suikerboon

suikerboon Bekend lid

30 dec 2007
    924
    0
    0
    arbeidster
    menen
    Ik hou zielsveel van mijn vriend, maar wa ik voel voor mijn zoontje is onbeschrijfbaar. Daarom: mijn Luca'tje :):):):)

12. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    mijn dochter natuurlijk.

13. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Mijn dochter.
    Mijn man kan zichzelf redden dus die hoef ik niet te helpen.

14. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Uiteraard mijn kinderen als eerst, vind dit niet eens een punt van discussie eerlijk gezegd...

15. FairyLaughs

FairyLaughs Niet meer actief

mijn dochtertje natuurlijk..

volgens mij zelfs. ieder kind.. ??

stel,.. er is zo'n situatie, en je moest kiezen tussen een vreemd kind of de ouder?

dan kies je toch ook het kindje??

dus dan lijkt het me logisch dat je dat ook zou doen als je moest kiezen tussen je eigen kind en je man?

volgens mij zou ik ook een vreemd kindje kiezen voor mijn vriend?
    dat zit ik me nu te bedenken.. maar ik vind dat kinderen in een levensbedreigende situatie gewoon ALTIJD voor volwassenen komen...

als iemand mij zou redden, inplaats van mijn of een ander kind, dat zou ik echt nooit willen !! kinderen gaan gewoon voor, hoe dan ook..

mijn dochtertje staat echt op 1 !! mijn mannetje op 2.. heel simpel...

16. Knuf de Konijn

Knuf de Konijn Actief lid

19 jun 2009
    499
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn man, kan met het feit te maken hebben dat wij geen kinderen hebben gekregen tot nu toe.

Ik zou trouwens eerst manlief wakker maken, hond ook wakker maken, deze slaapt door een kanon heen als het moet, en daarna de katten in een mand gooien en andere hond van de bank afplukken. Dus eigenlijk alle levende organismen gaan mee voor ik weg ga. Net als Draak.

17. Knuf de Konijn

Knuf de Konijn Actief lid

19 jun 2009
    499
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hmmm, blijven alleen de goudvissen over. Daar heb ik geen rekening mee gehouden, hier zit een heel aqarium om heen dat niet even in de hand meegenomen kan worden en ik zie mezelf eigenlijk ook niet met een netje visjes vangen als de vlammen mij kietelen onder mijn voeten.

Iemand een tip? Zou het zielig vinden.

18. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Mijn kids!
    Manlief red het zonder mij ook wel ;)

19. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    vissticks :p nee das lomp geintje maar sinds ik kids hebben boeit me dat geen reet eigenlijk... mijn honden wel maar stel vissen nee daar laat ik ook geen traan om als er een door de plee heen gespoeld moet worden dus dat scheelt...

Deel Deze Pagina