Miskraam? Nog geen ovulatie?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door MBongers, 29 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MBongers

MBongers Actief lid

4 aug 2010
    292
    0
    16
    Hoi Meiden,

Ik heb eigenlijk jullie hulp & advies nodig.

Mijn cyclussen waren als volgt: (na 10 jr pil) 29-26-26
    Ik denk mijn lijft goed te kennen en de drie cyclussen waren alle drie hetzelfde, ik voel mijn ei, ik voelde precies wanneer ik ongi werd etc.

Maar bij mijn vierde cyclus was ik 5 dagen overtijd en had ik echt andere "kwaaltjes" dan anders. Gevoelige borsten, temp. van 37 graden (norm 36,3/36,4), veel plassen, ander gevoel in mijn onderbuik etc. Op dag 5 in de avond kreeg ik tegen 12:00 uur enorme steken en krampen in mijn buik en had (sorry voor de omschrijving) stolseltjes en bruin bloed verlies. Vervolgens heb ik de nacht en de ochtend er op (tot ong. 13:00) flinke steken en krampen gehouden. Daarna was het weg. Ik heb nog lichtjes gebloed de vierde dag en de 5e dag wat bruin. Deze vierde cyclus heeft dus 30 dagen geduurd.
    Zou dit een miskraam kunnen zijn? Het voelde echt alsof mijn lijf iets aan het afstoten was of iets kwijt moest. Ik heb normaal nooit "last"van mijn menstruatie etc.

Inmiddels zit ik op dag 15 van mijn 5e cyclus en heb ik nog geen pos. ovutest gehad (clearblue met smiley). Wel gisteren wat kleine steekjes en hetzelfde gevoel in mijn onderbuik als mijn vorige 4e cyclus. Als ik uit ga van 30 dagen zou toch vandaag of morgen mijn eig moeten zijn? Ik heb vanochtend getest en vanmiddag....
    Wat denken jullie? Nog even geduld en morgen weer testen?
    Heeft iemand dit ook gehad?

Ik hoop op jullie advies!

Thanks!

Liefs

2. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    na een (v)mk kan je lichaam wat van slag zijn...ik zou gewoon doortesten meid... je eitje komt vast nog wel....

en of het een mk geweest is zul je nooit echt weten.. t kan mis gegaan zijn, maar t kan ook zijn dat je lichaam nog steeds hersteld van lang pil gebruik...

Veel succes..

3. MBongers

MBongers Actief lid

4 aug 2010
    292
    0
    16
    Hoi Ichtus,

Laten we het hopen...heb niet zo veel geduld ;)

Tsja, dat ontpillen, ik weet het niet. Ik had direct een cyclus van 29 dagen en had daarna toch een vrij regelmatige cyclus. Ook voor de pil kon ik de klok er op gelijk zetten zeg maar. En dan in combinatie met de "klachten"....

Groetjes!

4. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    het klinkt idd wel als een vmk...

5. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    hoi hoi

ik had in de 4e ronde een mk maar wel 3 wkn daarvoor een posi zw test dus wist het wel zeker.
    de cyclus daarna ben ik gelijk opnieuw zwanger geraakt.
    de vk had mij verteld dat ik het gewoon mocht 'proberen' maar er niet te veel op moest rekenen omdat he kan zijn dat het lichaam er nu nog niet klaar voor is vanwege de mk en het daarom ook niet toe laat.
    ik snap dat het moeilijk is maar ik denk dat je het beste deze maand gewoon even proberen alles in de gaten te hebben maar gewoon genieten van intieme momenten en wachten tot de eerst volgende gewone ongi, (of het uitblijven daarvan en evt kwaaltjes die je aan zullen zetten tot een zwstest)

succes ermee iig...

hoop dat je snel een mooie posi zwtest hebt

6. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Kan heel goed hoor! Ik heb de peroiode na mn VMK ook geen ei gehad.
    De ene kan direct weer zwanger worden en de ander heeft wat meer tijd nodig.
    Heel erg balen!

Wat ik ook kan zeggen is dat ik vanmorgen rond 10.30 getest had met de CB en geen :) kreeg.
    En ik om 15.15 nog een keer getest omdat het me toch niet lekker zat en toen wel een :) kreeg.
    Hier de foto, boven is van vanmorgen:
    Bekijk bijlage 104477

Dus het zou natuurlijk ook kunnen dat je hem gemist hebt???

7. MBongers

MBongers Actief lid

4 aug 2010
    292
    0
    16
    Meiden, bedankt voor jullie reacties!
    Fijn om te horen dat ik niet de enige ben ;)

Tsja, als ik jouw testjes zie zou het natuurlijk kunnen dat ik hem gemist heb. We hebben afgelopen week gelukkig wel om de dag a 2 dagen geklust en vanavond weer denk ik ;) Omdat ik mijn ei nog niet gespot heb ;) hihihi.

Tsja, sloppyslayer, ik haal mijn testen er eigenlijk nooit uit...suf misschien he? Misschien moet ik het ook effe doen om in ieder geval te kijken naar het streepje?
    Heb wel lichte verhoging....misschien toch morgen mijn ei?

Pfff, wat een gedoe he?

8. MBongers

MBongers Actief lid

4 aug 2010
    292
    0
    16
    Meiden!!! Ik heb vanochtend mijn ovulatie positief getest met clearblue!!! Ennuh, we hebben gisteren en vandaag geklust :D.
    Op een nieuwe ronde...en wachten....

Bij jullie al nieuws?

Groetjes!

Deel Deze Pagina