Huilavonden?

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Danilinde, Jan 18, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Danilinde

Danilinde Niet meer actief

Jesse is aankomende zondag 8 weken. Hij begint sinds drie avonden weer last te krijgen van bepaalde huilmomenten. Hij slaapt overdag veel en goed. 's avonds krijgt hij rond 5/6 uur de fles. Hierna spelen we even met hem en vaak gaan we nog in bad. Hierna lijkt hij weer moe te zijn dus leggen we hem op bed. En dan gaat het mis. Hij blijft huilen. Af en toe valt hij in slaap maar is hij na een poosje weer wakker. Hij is overduidelijk moe maar wil niet op bed liggen. We hebben hem gisteren weer naar beneden gehaald. Soms vindt hij het ook leuk om er gewoon lekker bij te zitten. Helaas werkte dit ook niet; doordat hij op een gegeven moment moe werd begon hij hier ook te huilen. Hij zat zichzelf duidelijk in de weg. Iemand tips???

2. moorske

moorske Actief lid

Jan 4, 2008
    479
    0
    0
    geen tips, gewoon een sprongetje! gaat wel weer over hihi...succes!

3. red88

red88 VIP lid

Dec 3, 2008
    13,137
    0
    0
    Hier beide kindjes de eerste 3 maanden onrustig geweest s avonds. Hier wilden ze gewoon clusteren (vaak kleine beetjes drinken) en had ik ze lekker op schoot. Vanaf 4 maanden gingen ze beide rond 19u naar bed s avonds.

4. Ona

Ona Fanatiek lid

May 8, 2011
    1,469
    1
    36
    Misschien een stomme vraag maar komt clusteren ook voor bij kindjes die fv krijgen? Ik associeer dit altijd met bv. Ik heb het gevoel dat mijn dochtertje dit ook wil. Ze is ook vaak onrustig 's avonds.

5. adi

adi Niet meer actief

je dochter weet niet of zij kv of bv krijgt, clusteren komt voor bij alle babys. Zij zijn geprogrammeerd om zelf de melkproductie te regelen, en zich ' vol te tenken' voor de nacht. Dat wil jouw dochter waarschijnlijk ook.

Wat ik deed ( eigenlijk pas mee begonnen toen ik hey bovenstaande besefte) was bedenken hoeveel melk he in totaal geeft bij de voeding van 19 en 23 uur, en die hoeveelheid verdelen over kleine flesjes en beschikbaar houden de hele avond. Kinderen op schoot, en op verzoek klein flesje aanbieden.

6. Ike1983

Ike1983 Bekend lid

Oct 21, 2009
    853
    32
    28
    Ons meisje wil ook 's avonds bij je zijn. Ik geef er maar gewoon aan toe. Dit is altijd tussen de fles van 19.00 en 23.00uur, daarna gaat ze wel gewoon lekker slapen.

7. Nescio

Nescio Niet meer actief

Geef er maar gewoon aan toe, is een fase. Hij gaat vanzelf wel een keer eerder naar bed. Heel veel kleintjes willen 's avonds clusteren/dichtbij je zijn.

8. Danilinde

Danilinde Niet meer actief

Bedankt voor alle reacties. Ik vind het prima dat hij bij ons wil zijn (dit hebben we rond de 3 weken ook al meegemaakt) alleen snap niet waarom hij ook dan gaat huilen? De vorige periode dat hij dit had, zat hij 's avonds gewoon uren op mijn schoot lekker om zich heen te kijken. Het maakt nu qua huilen niet zoveel verschil of we hem op bed laten liggen of bij ons op schoot houden. Hij is ook gewoon hartstikke moe (daarom huilt hij waarschijnlijk ook). Tijdens de vorige periode leek hij ook duidelijk niet moe te zijn, hij keek gewoon helder om zich heen. Het lijkt sowieso wel alsof Jesse weer meer wil gaan slapen dan bijvoorbeeld twee weken geleden. Toen zat hij zo 1,5/ 2 uur beneden tussen de flessen, nu begint hij na een uur en een kwartier alweer te jengelen.

9. Nescio

Nescio Niet meer actief

Dat kan een sprongetje zijn. Is een draagdoek een idee? Dan is hij toch bij je en valt hij waarschijnlijk zo in slaap.

Of anders lekker knus samen op bed gaan liggen?

Share This Page