Oooh ik denk jullie allen voor jullie reactie Eerlijk gezegt heb ik ook niks gezegt omdat ik bang ben om hem te belasten met iets wat waarschijnlijk niet zo is... Ik wist het gewoon niet ik heb het er nu inderdAad bij gelaten moge god me niet straffen.. Ik ben wel wat positiever erin ik zou eerlijk gezegt een prenatale test doen en dat kan met een haar tandenborstel sigaret enz van me vriend maar de kosten waren een beetje hoog. Dus ik heb het er maar bij gelaten en me kind wil ik gewoon zo lang mogelijk laten zitten inplaats van te vroeg geboorte waar de kans groter van word op zo,n moment. Ik heb de laaste weken heel erg gestressed en ik neem nu de rust op me die me ongeboren baby ook verdient ik ben gewoon angstig en verward maar ik ben wel wat positiever dat het van me huidige vriend is.
ik weet bijna zeker dat het van je huidige vriend is hoor !! maaar als je ECHT een dna test wilt laten doen, doe het dan NA de geboorte... dit is een stuk veiliger voor de baby.. eerlijk gezegd zou ik zoiezo een test doen.. STEL dat het kindje niet van jouw vriend is, maar van die andere man.. dan vind ik dat deze man en je kindje het recht hebben om elkaar te leren kennen...
ja klopt het is ook een stuk goedkoper NA de bevalling mijn hopen zijn alsnog dat het van me huidige vriend is anders word het een zeer moeilijk gebeuren allemaal zucht ... Ik heb wel goede hoop.. maar dan zou ik enkele dagen voor de eisprong al bevrucht zijn kan dat?