Wie ow wie ziet wat ik zie??

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Sanne2011, 12 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

23 feb 2011
    4.151
    0
    0
    Ow mijn gemiddelde cyclus was de afgelopen maanden 26 dagen. Dur vrij kort (25-28-23-28).

2. bbxx

bbxx Niet meer actief

Hey Sanne! Antwoord op je vraag, ja ik! Had 25-4 mk, 11 mei eisprong en direct weer raak. En deze doet het nu goed, gisteren kloppend hartje gezien.

Ik ga hard voor je duimen meid! Overigens reageerden de kv testen laatste tijd ook op mn ei.. dus bij tuurtest zou ik ook een cbplus proberen, reageren ook zo gevoelig als kv, maar niet op ei.

3. bbxx

bbxx Niet meer actief

Ik zie wel wat hoor op je test Sanne! Duim duim duim duim :)

4. Lieke84

Lieke84 Fanatiek lid

1 jun 2011
    3.016
    2
    38
    Denk heel licht wat te zien, maar vind het wel vroeg na je MK met 5 weken. Je gaf aan toen niet positief getest te hebben met een CB met indicator, maar alleen een licht streepje op een KV test. De CB met indicator is wel heel gevoelig, dus dat vind ik wel raar. Weet je zeker dat je echt zwanger bent geweest?
    Anyway, hoop dat het streepje duidelijker gaat worden en je weer zwanger bent!

5. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

23 feb 2011
    4.151
    0
    0
    Jazeker ik ben echt zwanger geweest. Heb meerdere kv testen gehad die positief waren, 2 lichtroze duidelijk aanwezige strepen, maar kv testen reageren al vrij snel op hcg . Ook had ik kwaaltjes die helaas snel weer afnamen. En wie weet had ik de eerste cb test 1 of 2 dagen later gedaan dan was hij wel positief geweest. Het hcg is gewoon ook snel weer verdwenen. Ik weet echt 100% zeker dat ik zwanger ben geweest (voelt ook een beetje vervelend om mij te verantwoorden nu).

Bbbx wat fijn! En een goede echo gehad las ik vanmorgen? Van harte! Hoe verliep de mk bij jou? En wanneer beb je positief getest? Hoe wist je wanneer te testen en voelde je je zwanger toen je ging testen?

6. Lieke84

Lieke84 Fanatiek lid

1 jun 2011
    3.016
    2
    38
    Je hoeft je zeker niet te verantwoorden hoor, dat was niet mijn bedoeling.
    Zelf de ervaring dat bij een vreselijke kv tuurtest de CB wel duidelijk zwanger 1-2 aangaf. Helaas een VMK en ook snel, een weekje later geen HCG meer waar te nemen met een kv test. Vandaar mijn vraag......

Het zou natuurlijk mooi zijn wanneer je lichaam en de MK direct je normale cyclus heeft opgepakt. Zoiets kan zeker bij een hele prille zwangerschap zeker wel gebeuren. Hoop dus van harte dat het lichte streepje een goede nieuwe zwangerschap betekent! Wanneer ga je weer testen?

7. Lieke84

Lieke84 Fanatiek lid

1 jun 2011
    3.016
    2
    38
    Oh ja, en heb zelf een kv test gehad met toch een vrij duidelijk licht streepje, dag voor NOD en testte toen negatief met de CB, werd gewoon ongesteld op NOD. Zelf toen vanuit gegaan dat de kv test niet goed was. Was slechts 1 test hoor en zeker niet meerdere.

Duim voor je!

8. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Je testjes vorige maand waren zeer duidelijk hoor sanne;)
    Ik hoop dat ze nu weer donkerder gaan worden voor je en een lieve plakbeeb:)

9. nono

nono Niet meer actief

Ik zie wel wat ja..

10. LiLaa

LiLaa VIP lid

9 feb 2011
    6.120
    0
    36
    Genieten van mijn mooie gezinnetje
    Op de roze wolk :-)
    Ik weet niet wat je ziet?
    Maar ik zie niks:p

11. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

23 feb 2011
    4.151
    0
    0
    Het was idd geen tuurtest die van de kruidvat ;) en bovendien meerdere keren duidelijk positief ;) Maar helaas is het dus toch mis gegaan.... :(

Wil zondag of dinsdag pas weer testen. Ben zo benieuwd!

12. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Succes sanne hopelijk heb je snel weer een mooie test:)

13. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

23 feb 2011
    4.151
    0
    0
    Dank je wel :) Ik hoop het ook!!

14. Lieke84

Lieke84 Fanatiek lid

1 jun 2011
    3.016
    2
    38
    Spannend en knap dat je zo lang kan wachten voordat je weer test! Hihi, zou het zelf niet volhouden denk ik.
    Hopelijk dan een mooie duidelijke test en dit keer een plakboek! Succes!

15. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

23 feb 2011
    4.151
    0
    0
    Dank je. Heb Nee, alleen de 12de dus getest. Vermoed nog steeds zelf dat mijn cyclus zich meteen herpakt heeft. Had 4 juni iets bloedverlies en 6 juni hoge baarmoeder en 7 juni weer een lage baarmoeder. Dus denk wel dat daar ergens mijn eisprong is geweest. Voel verder niks (meer), maar dat zegt niks. Wel veel witte afscheiding, had ik bij zl en vmk ook. Wil wachten tot zondag OF dinsdag, maar geen idee of ik 2 streepjes kan verwachten.

Net wel onwijze testdrang, maar superlichte urine dus niet gedaan. Anders denk ik achteraf weer : had nu nu maar gewacht.

Pfff baal als een stekker, had zo graag zwanger willen zijn / blijven.... Elke dag duurt onwijs lang, ook al hebben we vakantie en doen we leuke dingen samen. Naja, afwachten maar weer :(

16. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

23 feb 2011
    4.151
    0
    0
    1x is genoeg

17. Lieke84

Lieke84 Fanatiek lid

1 jun 2011
    3.016
    2
    38
    Ja, kan me heel goed voorstellen dat je heel graag zwanger wilt zijn! Wilde ook niets liever na mijn BBZ en MK, gelukkig werd beide keren mijn geduld niet lang op de proef gesteld.
    Merk zelf ook wel goed aan mijn lijf als ik een eisprong heb. Als ik je verhaal zo lees zou het goed kunnen dat je ongeveer op 6 juni je ei hebt gehad. Duim voor je!

18. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

23 feb 2011
    4.151
    0
    0
    Ik ben erg benieuwd! Vervelende is dat ik een vrij regelmatige cyclus had en ik dmv gemiddeldes vaak mijn eisprong kon berekenen. Nu dus niet, en NOD heb ik ook nog steeds geen idee van....

Wel spannend idd, maar voel me nog niet echt zwanger helaas. Afgelopen week wist ik het zeker, het is zo, maar nu weer totaal niet. Gek he, mijn voorgevoel klopte de afgelopen 2x wel maar laat me nu een beetje in de steek.

19. LiLaa

LiLaa VIP lid

9 feb 2011
    6.120
    0
    36
    Genieten van mijn mooie gezinnetje
    Op de roze wolk :-)
    Sanne je hebt vandaag vast wel getest, hoe was je test?
    Heb je foto?

20. Sweetheart86

Sweetheart86 Fanatiek lid

1 nov 2011
    1.139
    0
    0
    Asisstent hypotheekadviseur
    Ja nieuwe test?

Deel Deze Pagina