Hihi nee ik ga morgenvroeg testen en zal dan een foto plaatsen .... als die negatief is test ik pas vrijdag weer. 4 juni bloed en 6 juni hoge bm. Dus als ik de eisprong daar ergens aanhoud zou de 19de mijn nod zijn. Spannend!
Vind het nu wel spannend worden hihi! Ben alweer aan het rekenen,... wat als mijn cyclus ronde de 23ste mei weer op gang is gekomen... dat verklaard het bloedverlies en krampjes en gevoelige borsten en rugpijn op 4 juni .... : innesteling Maar goed, wil mezelf niet gek maken, maar : - heb veel witte afscheiding al dagen lang (bij zl en vmk ook) - iets gevoelige borsten (niet heel noemenswaardig) - ben vandaag erg vermoeid - zeurderig gevoel onderin de buik (bm??) - zere liezen (zeurend gevoel) Spannend hoor, vanavond maar op tijd slapen. Kun je al positief testen met 3+5 ALS het zo zou zijn?
Ja hoor, dat kan. Met 3 wkn en 5 dgn ben je 12 dpo en dan kun je best al een positieve test hebben. Maar mocht de test negatief zijn dan zou je ook nog best zwanger kunnen zijn, want het komt ook voor de vrouwen pas later positief testen (late innesteling bijvoorbeeld). Spannend, ik duim!
Spanning stijgt!!! Zo na een VMK is het moeilijk rekenen, het blijft gissen. Als je daadwerkelijk weer lekker zwager bent, kan je met behulp van de echo terug gaan rekenen . Kom morgen weer even spieken! Slaap lekker vannacht!
Haha dank je wel! Heb ook erg donkere urine smorgens... lijkt wel oranje zo geconcentreerd. Kwaaltje ??
Bah, wat jammer, dat is nooit leuk. Maar áls je vandaag echt 12 dpo zit, is er nog steeds wel een klein kansje. Hoewel ik me kan voorstellen dat je daar nu niet meer vanuit gaat. Ik blijf nog even duimen.
Ik ga er nu maar vanuit dat ik 22 juni mijn NOD heb. En misschien rond 8 juni (volgens app) mijn eisprong heb gehad. Die hebben we in elk geval goed benut. Nu dus pas vrijdag (1 dag voor NOD) of zaterdag (NOD) weer testen. Voel wel "iets" onderin mijn buik maar of dat het is.... We wachten maar weer af