hallo allemaal, ik ben hier nieuw, ik zal me even voorstellen ik ben net en ik ben sinds maart 2006 gestopt met de pil en heb een hele onregelmatige cyclus ik ben tot nu toe pas 4 keer ongesteld geweest 98-43-34-29-? nu op dag 63. ik ben al bij huisarts geweest en als dit in maart nog zow is word ik doorgestuurd naar de gynacoloog. nu heben ik al wat testen gedaan maar niet zwanger helaas. Er word gezegd dat je na de sex effe moet blijven liggen, maar ik heb nu 2 weken terug een blaasontsteking gehad en nu denk ik weer! wat moet ik nu doen? hoelang moet je blijven liggen? zijn er meer mensen die hier misschien last van hebben of ben ik de enige die zo'n pech hiermee heeft en met het zwanger worden. ik hoop dat iemand met mij hierover kan babbelen liefs kim ojah en succes voor allemaal hier dat het maar een vruchtbaar jaar mag worden!
hoi meid! ik hoorde dat je toch het beste naar de wc kan gaan naar de sex... want je kan hierdoor idd een blaastontsteking krijgen!
Hai, Ik blijf na het klussen zo'n 15-20 min. nog liggen. Best nog lang dus. Nog een beetje naknuffelen enzo. Daarna snel plassen want ik heb in het verleden TE vaak een blaasontsteking gehad. Nu gaat het al jaren goed. Succes! XXAnna