Wat vinden jullie ervan?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Monieqje, Sep 10, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Monieqje

Monieqje Bekend lid

Feb 12, 2008
    883
    0
    0
    Hey meiden ik ben hier een tijdje niet meer aanwezig geweest door prive redenen. Maar alles gaat weer helemaal goed :D en ben inmiddels gestopt met de pil (sinds mrt 2009). Ik heb een hele nete cyclus :D
    Ik zit nu 7 dagen voor NOD. Ik heb last van allerlei dingetjes waardoor ik het niet kon laten om te testen. Maar daar wordt ik alleen maar onzeker van :(
    Zouden jullie is mijn fotoalbum willen kijken naar de fotos? En dan hoor ik graag jullie mening! :D want ik twijfel heel erg.

2. lydia1986

lydia1986 VIP lid

Aug 16, 2009
    22,737
    2
    38
    Female
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    ja die ene van vanochtend van CB is toch wel een duidelijke streep !! :D
    de rest zie ik niks..

3. Monieqje

Monieqje Bekend lid

Feb 12, 2008
    883
    0
    0
    Thanx Lydia voor het meekijken :D nee dat zie ik dus ook. Sowieso doe ik morgen ochtend nog een keer een kv test want als je kijkt bij de CB test die ik gisteravond heb gedaan en die van vanmorgen zit er wel duidelijk een verschil in.
    Maar kan die CB geen indrooglijn zijn? Naar mijn idee zie ik wel nog een hele lichte streep naast die dunne maar ik heb er nou te vaak naar gekeken dat ik het niet meer weet.
    Maar die kv testen zijn toch wel betrouwbaar, voor zover ik hier kan lezen

4. marjon 2

marjon 2 VIP lid

Jul 23, 2008
    13,211
    0
    36
    in mijn vel
    het lijkt bij de cb , op een pennestreepjes wat weleens negatief zou kunnen zijn , spannend hoor .......... Hopelijk voor jou toch snel een knal test ...en dus duidelijkheid

5. Monieqje

Monieqje Bekend lid

Feb 12, 2008
    883
    0
    0
    ik ga er maar vanuit dat het nega is anders is het wel een grote teleurstelling.
    want ik dacht zelf ook al dat het een penstreepje was in het begin totdat ik hem echt heel goed ging bekijken. Toen zag ik een lichte breedere streep naast het donkere dunne streepje. Maarja ik wacht het wel af. Heb nog 2 kv testen in huis :D

6. lydia1986

lydia1986 VIP lid

Aug 16, 2009
    22,737
    2
    38
    Female
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    ja indd zou wel nog een test doen :)
    heb je zekerheid !! en als je dan nog twijfeldddd gewoon naar de doc ;) !

x

7. MamaT

MamaT Fanatiek lid

Mar 7, 2009
    1,766
    0
    0
    Zou toch van de zotte zijn als je ook nog rekening moet houden met een pennestreepje of indrooglijntje.. dan zul je toch nooit met zekerheid durven zeggen dat je zw bent..

Trouwens, je hebt aardig wat testen in huis:)

Hoop dat je morgen nog een duidelijke positieve test hebt.

liefs,
    mamaT

8. jimmy

jimmy Bekend lid

Jul 14, 2006
    757
    0
    16
    Fryslan
    Ik had ook een pennestreepje op mijn CB, en niet zwanger..
    De rest kan ik geen streepje op ontdekken..

9. Monieqje

Monieqje Bekend lid

Feb 12, 2008
    883
    0
    0
    thanx meiden voor het meekijken. Ik had zoveel testen nog in huis liggen ;) maar heb weer getest maar volgens mij is die nega. Heb een negatieve foto gemaakt, staat ook in me album want soms denk ik toch een heel licht streepje te zien...of dat komt omdat ik zo graag wil :( denk dat ik over een paar dagen nog maar een keer test...

10. ProudMom28

ProudMom28 Niet meer actief

Heb ook even gespiekt en ik kan niks zien, die van cb wel maar ben bang dat het een indrooglijntje is van een uur ik heb ook zoiets gehad en wel ongesteld. maaaaaar ik hoop dat je vandaag hartstikke positief test :D:D:D:D:D:D

11. Monieqje

Monieqje Bekend lid

Feb 12, 2008
    883
    0
    0
    thanx ik heb vanmorgen al getest en heb nog een keer goed gekeken en die is toch echt nega :( maar ik snap het niet want die streep van cb verscheen binnen de afleestijd eerst leek het een hele lichte brede streep en daarna lwam die dunne :( toch nog maar even wachten misschien hb ik te vroeg getest

12. marjon 2

marjon 2 VIP lid

Jul 23, 2008
    13,211
    0
    36
    in mijn vel
    ik hoop voor je dat je te vroeg hebt getest meid , maardat pennestreepje van cb ben ik hier vaker tegengekomen ..Dus voortaan gewoon een ander testje gebruiken ....Misschien knalt ie er over een paar dagen vanaf ......Geen bloed geeft moed he ..

13. ichtus

ichtus VIP lid

Mar 5, 2007
    14,841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Ik zie ook niks.. ja het pennestreepje, maar die vertrouwe ik voor geen meter..Dan zou de rest ook op z'n minst een lichte streep moeten vertonen.. maar goed.. je zit ook nog zooooooo ver voor je NOD.... ik zou t ech tnog even afwachten.. hoe vreseeeeeeeeeeeeeeeeelijk moeilijk dat ook is.. weet ik.. ik testte me ook altijd helemaal suf..gewoon omdat ik eennega resultaat niet wilde geloven..hihihii.. gelukkig kreeg ik een paar dagen later wel een posi test.. 2 dgn voor nod heel licht (kv voor 5 euro).. en op nod dikke streep en DIGI met ind. van CB.. ZWANGER!!!....

Ik hooop dat je volgende week hetzelfde kunt zeggen...dikke knuff en succes

14. Monieqje

Monieqje Bekend lid

Feb 12, 2008
    883
    0
    0
    thanx meiden dat hoop ik ook van harte :D

15. Liesje76

Liesje76 VIP lid

Nov 16, 2006
    24,463
    0
    0
    Twente
    ik zie ook niks, afgezien van het pennestreepje
    ik denk ook dat je veel te vroeg getest hebt, ik heb bij mijn dochter 4 dagen voor NOD getest omdat ik zoveel kwaaltjes had en toen was het streepje al supervaag.

ik hoop dat je over een paar dagen wel posi test meid!
    Ik duim voor je

16. Fleur81

Fleur81 Actief lid

May 2, 2009
    281
    0
    0
    Parttime aan het werk en fulltime thuis ;)
    Zuid-Holland
    Ik wil je ook niet teleurstellen hoor, maar die streep van CB lijkt excact op de streep die ik 2 maanden geleden had. Ik dacht ook dat ie positief was (had zelf al aan mijn vriend verteld dat ik zwanger was :$) maar het bleek een paar dagen later, toen ik ongesteld werd dus, om een indrooglijntje te gaan :x

Ik heb deze test met zo'n lijntje nou al een paar keer voorbij zien komen op het forum en het bleek steeds om een negatieve test te gaan. Zelf gebruik ik nu alleen nog de digitale van CB en deze heeft me wel goed nieuws gebracht vorige maand :D

Hoop voor jou ook dat je snel een mooie positieve test in je handen hebt!

Liefs, Fleur

17. noname

noname Bekend lid

Aug 18, 2008
    679
    0
    0
    Jeetje... wat spannend... Ik durf het niet te zeggen. Ik zie bij 1 een dunne streep. Ik ga voor je duimen!

18. jimmy

jimmy Bekend lid

Jul 14, 2006
    757
    0
    16
    Fryslan
    Maar het zou ook al frapant zijn als de test 7! dagen voor je NOD positief is..

19. Monieqje

Monieqje Bekend lid

Feb 12, 2008
    883
    0
    0
    oh ja jimmy daar heb je een heel sterk punt. Zover had ik niet eens nagedacht, was alleen maar bezig met streepjes zoeken...ik moet nu ook gewoon gaan wachten k ga proberen om op of na me NOD te testen :)

20. nedjla

nedjla Fanatiek lid

Jun 16, 2008
    1,773
    40
    48
    ja ik denk dat je veel te vroeg getest hebt ik zie geen positieve test er tussen zitten en die van cb is een indrooglijntje die heb ik ook zo vaak gehad maar ik hoop dat je over een paar dagen een positieve test hebt sucees

Share This Page