Als jullie het er mee eens zijn dat 16 weken verlof veel te kort is, surf dan naar http://www.babysabbatical.nl/ en teken de petitie!
Misschien gooi ik olie op het vuur, maar vind 16 weken wel goed......tenminste, zou het juist prettig vinden als ze in plaats van moeders langer vrij geven eens aan de papa's denken, die krijgen maar 2 dagen? Geef mij dus maar een petitie voor papaverlof, ook 16 weken! Ik hoef niet langer uit het werkproces te zijn, anders kom ik er volgens mij ook nooit meer goed in!
Nou dat Papa-verlof klinkt ook wel als een goed punt inderdaad Judy! Die moeten ook de kans krijgen een tijd thuis te zijn! De petitie heb ik btw allang getekend
Ik heb die petitie ook allang getekend. Ik dacht dat 16 weken ook lang genoeg zou zijn. NO WAY. De tijd vliegt voorbij, en als je eenmaal bevallen bent denk je er wel heel anders over, je verandert helemaal. Ik zou nog het liefste thuis willen zijn. Ik vind werken verschrikkelijk, terwijl ik altijd met veel zin naar mijn werk ging en regelmatig langer bleef dan nodig was, maar nu weet ik niet hoe snel ik naar huis moet komen. Maar ik vind ook dat papa's langer thuis zouden moeten zijn. Mijn partner had twee weken verlof opgenomen, en ik had er veel moeite mee dat hij weer moest gaan werken. Dus als er ook zo'n petitie zou zijn zou ik meteen tekenen. Hij had trouwens maar 1 dag in de metaal, dat is helemaal te weinig. Groetjes Monique76