Wie past er op kind ls bevalling begonnen is.

Discussion in 'Zwangerschap' started by Yasmeen24, Aug 5, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. NathalieD

NathalieD Fanatiek lid

Dec 17, 2009
    2,534
    0
    36
    Nee hoor, dat mag je zelf kiezen of je dat meteen wil of niet. In de normale gevallen dan.

2. tulip

tulip Niet meer actief

20 km zou hier veel te ver zijn, als mijn bevalling zo gaat als de eerste en ik wil zelf nog naar het ziekenhuis. De vorige keer moesten we na 5 minuten nadat de vk gekeken had richting ziekenhuis, omdat het anders niet meer mocht. Wij bellen mijn zusje, die kan hier met 5 minuten zijn. Ik waarschuw eerder op de dag al mocht ik iets beginnen voelen. Hopelijk is het s nachts en ligt ons moppie te slapen, anders haalt oma haar uit school.

3. Remember

Remember Fanatiek lid

Aug 18, 2006
    1,140
    0
    0
    20 km moet te doen zijn bij een normale bevalling.
    Voor mij zou het ook te krap zijn, maar dat is dus eerder uitzondering dan regel.
    En als je je sm er niet bij wil zou juist zij toch het beste op je oudste kunnen passen, is ze gelijk uit je haar en bel je pas dat de kleine er is als jullie eraan toe zijn.

Wij hebben er al 3 en de oudste twee zijn pubers, dus als het ineens begint zullen wij gewoon naar het ziekenhuis gaan, per direct!! en dan ligt het aan het tijdstijd of we bv oma bellen.....is het s'nachts slapen ze gewoon lekker verder en passen ze op hun zusje van 5 is het overdag zal 1 vd 2 oudste de jongste even naar oma brengen ( 2min op de fiets).
    Maar dat is allemaal
    'just in case" want geen van mijn 3 bevalling zijn gelopen zoals gepland ;)

Succes iig met jullie beslissing, lijkt me lastig als je je er zo mee zit!

4. samantha1985

samantha1985 Niet meer actief

20 km is niet ver....
    als je weeen zijn begonnen gelijk bellen en daarna pas de verlos bellen....

Zou alleen tegen je ouders zeggen dan leg kleding klaar die je wilt aantrekken niet dat ze eerst moeten zoeken en zet een tas klaar met schoon kleedsel zodat ze zich kunnen omkleden als ze nog moeten slapen zodat ze binnen 20 min bij je kan zijn laat maar zeggen en niet eerst nog alles uit moeten zoeken en dan pas na 3 kwartier bij je zijn.....

Bij mij komt me moeder me zoontje op halen die woont hier 5 min vandaag dus schat zoiets van 15 min dat ze dan hier is met aankleden enzo erbij....

Share This Page