Als ik werk is mijn man 's ochtends thuis en de dagen dat ik 's middags en 's avonds moet werken komt mijn schoonmoeder.
Ik heb oma en opa aangeklikt, maar eigenlijk is het oma en tante. Als de kleine er is gaat hij 2 dagen naar oma en 1 dag naar mijn zus. Groetjes
Ha ik heb meerdere antwoorden. Ik werk 3 dagen: 1 dag is papa thuis 1 dag past oma op 1 dag gaat ze naar het kdv
Jasmijn gaat dadelijk in januari naar een gastouder. We moeten nog wel geschikte gastouders vinden. We hadden haar namelijk aangemeld voor een KDV, maar nu blijkt er op eens een wachtlijst te zijn. Daar werden we enkele weken geleden doodleuk over geinformeerd. En terwijl ik in mei nog gebeld heb over een eventuele wachtlijst, die zou er niet zijn. Ook fijn hoor. Nu moeten we hals over kop alsnog een juiste oppas gaan zoeken en het is vrij kort dag. Hopelijk dat dat nog gaat lukken!
Milou gaat maandag naar een gastouder, dinsdag komt mijn vader oppassen en woensdagochtend komen mijn schoonouders oppassen.
Op maandag is Arend bij zijn opa en oma en op vrijdag is papa thuis. Zo hoeft hij maar 1 dag in de week ergens anders heen.
Hier past 2 dagen m'n schoonmoeder op en 1 dag mijn moeder. De rest ben ik thuis en m'n man dan ook in het weekend Vind het echt perfect geregeld zo.
Hier is het zo: Maandag: papa Dinsdag: naar oma Woensdag: naar gastouder Donderdag: mama Vrijdag: mama Ik heb dus niet gestemd, want het is een combi. Linda
Ik werk 1x in de 2 weken op zaterdag een paar uurtjes en dan is pap thuis. Eigenlijk hebben wij geen oppas.
Dat is zo, je betaalt je man toch niet als hij op jullie kindje past. Een pappa dag klinkt beter of zorgdag
maandag: mama thuis di: halve dag gastouder/halve dag papa thuis wo; mama thuis do en vrij: halve dag gastouder/halve dag papa thuis Wij hebben dus gekozen voor een gastouder, dit ivm met de wisseldiensten van mijn man! kus miek
Ik heb niet gestemd, want ik heb meerder antwoorden. Kleine is er nog niet, maar het plan is: Ik werk drie dagen, papa werkt twee dagen thuis, en een dag gaat de kleine naar Oma. (Met tante als Back-up). En wanneer papa naar het werk gaat is mama zelf thuis .