Dames.. wie heeft er allemaal een pendel voor october / november 2011? kunnen we elkaar een beetje op de hoogte houden!! ben erg benieuwd of mijn eigen uit mag komen...... Veel liefs!!
Inderdaad dat geeft toch een goed gevoel he!! heb er net eentje binnen gekregen dat ik op dit moment zwanger ben!! heb inmiddels dus 9 pendels in totaal!! wat hoop ik dat ze uitkomen voor ons!!
Oktober..ben nu 4 dagen overtijd maar had maandag nog een nega test..vrijdag naar de ha om nog een keer te testen...
hai ook ik heb er 2 voor november en 3 voor december dus we zullen het gaan zien of het zo mag zijn in deze 2 maanden
Ik heb 6 pendels voor oktober en 2 voor november. Had do op vr ei en sinds gisteren steeds een zeurend gevoel... Ik hoop nergens op. Ben al heel blij dat m'n lichaam weer werkt. Heb flink ontpilt, 3mnd geen eisprong gehad. Werd ineens na 78 dgn op 1 okt ongi... We zullen zien
Ik heb twee blauwe voor november... ((Gesina) (Shirley1987)) Voor oktober had ik er ook twee, maar deze zijn niet juist...
Hoi dames! Ik sluit me graag hierbij aan! Heb 2 pendels voor oktober (j/m) en 2 voor november (2x m), hoewel ik er meer heb voor januari , maar daar is nog geen topic voor geopend Moet eerlijk zeggen dat wij door drukte in de familie, werk en ziekte niet goed geklust hebben voor deze periode, dus ben bang dat de oktober pendels geen gelijk gaan hebben... Ach niet geschoten is altijd mis
Haai hier ook 6 van de 8 pendels in oktober! Dinsdag negatief getest... Maar nog steeds geen menstruatie! Hopen dat ze als nog gelijk hebben!
ik heb 4 pendels voor Oktober 3 meid 1 jongen en heb 1 pendel voor November en van Kikkert laatste kwartaal! heb er ook al 2 voor januari idd maar moet morgen naar de gynocoloog voor verdere onderzoek dus denk dat ze ongelijk hebben!! de pendels voor nu dan !