Ik heb 4 pendels voor oktober allemaal jongen. En heb 1x november ook jongen. Heb nog steeds geen menstruatie gehad na het stoppen met de pil. Word nog ff afwachten dus. En daarnaast 2x december meisje (1x 2ling meisjes), 2x januari jongen, 1x februari jongen, 1x maart meisje.
Zie onderschrift. Ik heb 3 pendels voor november 3 x een jongen. Ik hoop dat de pendels gelijk hebben.
Ik heb er inmiddels 4 voor november en 7 voor december? Nou dan kan het nooit lang meer duren toch haha
Ik wacht in spanning af of er straks iemand is die kan pendelen voor mij? Ik ben overtijd, maar nog steeds negatieve test. Het zou dan mijn eerste keer worden met pendelen. Ik lees dat jullie er heel enthousiast over zijn
Ik had 5 pendels voor deze maand, en heb er vandaag nog 2 bij gekregen die zeggen nu zwanger.. Ik ga morgen mijn eerste test maar eens wagen (12 dpo, 2 dagen voor nod, hoop dat ie wat laat zien!)
Ik heb 1 pendel voor november. Hoop zo dat deze uitkomt. Zelf had ik nog wat gedaan met mijn trouwring en een hoofdhaar en daar kwam ook november uit. Ben echt super benieuwd. Kan bijna niet wacht tot ik mag testen maar ja dat duurt nog een tijdje hahaha
@ Toekan, ja haha dat had een tante van mij gezegd moet je een haar uit je hoofd trekken die door je trouwring halen en dan boven je hand houden eerst neutraliseren en dan kan je vragen stellen. Had er eerst ook nooit van gehoord Dus ben nu wel extra benieuwd want dan weet ik dat dat ook uit kan komen als je zoiets doe
Test was negatief. Ben echt kapot van verdriet. Had het zo gehoopt, maar mocht na 15 maanden nog steeds niet zo zijn. Heb ook nog eens een babyboom in m'n omgeving waarbij het allemaal heel snel raak is. Zo moeilijk allemaal...
Mijn pendel(s) voor oktober zijn helaas niet uitgekomen en ook november ga ik denk ik niet halen (mijn cyclus is zo lang dat ik de hele maand november 'oversla'. Ik heb wel weer 3 pendels in december staan, dus wie weet