Hoi, voor de mensen die mij nog niet op dit forum gezien hebben: Klopt ik ben nieuw. Ik ben "Max" 27 jaar en ben vanaf oktober proberen zwanger te worden. Mijn man en ik willen o zo graag een kleine, maar is nog niet gelukt. Ik denk trouwens dat het aan mij ligt, dat het nog niet gelukt is. Mijn cyclus varrieert van 33 dagen tot 89 dagen. Ik ben in augustus gestopt met de pil en sindsdien wordt mijn cyclus alleen maar langer. Eerst 33 dagen dan 49 dagen, 50 dagen, 54 dagen, 89 dagen en nu zit ik alweer op dag 80 van de cyclus. zijn er trouwens nog meer vrouwen die dit hebben??? Of in ieder gaval ook een hele onregelmatige cyclus. Groetjes Max
In elk geval welkom en heel veel succes... Misschien een optie om naar je huisarts te gaan? Er zijn pillen die je hormoon huishouding regelen. Ik ben net gestopt zit nu in ronde 2 en heb een vrij regelmatige cyclus..ik heb nu alweer pijn in de buik dus de eisprong is weer netjes op tijd. Liefs en succes!
ik zou dan toch langs de huis arts gaan om verwezen te worden naar de gyn. dit klopt ook niet erg ik zou heel snel een arts raad plegen als ik jou was
Ik zou ook even langs de huisarts gaan hoor. Jouw cyclus wordt steeds langer terwijl je nu al bijna een jaar met de pil bent gestopt,hij hoort dan juist steeds regelmatiger te worden! Dus echt even naar de huisarts hoor,want lijkt erop dat je geen eisprong hebt en dus niet zwanger kan worden en heel makkelijk te verhelpen met medicatie! Zonde van je tijd als je nog verder blijft emmeren en in onzekerheid blijft zitten,aangezien jullie o zo graag een kleintje willen succes!!
Hi, Ik heb ook een ongregelmatige cyclus maar bij mij is 45 dgn het langst geweest. Maar mijn huisarts had mij ooit verteld dat wanneer je voor het gebruik van de pil onregelmatig bent geweest dat dit na de pil gewoon weer door gaat. Maar bij jou lijkt het steeds langer te worden? Bij mij is het een beetje om en om (zie onder) Ik zou toch maar ff langs de dokter gaan...misschien krijg je wat om je ongi op te wekken. Good luck meis...
Hoi iedereen, Bedankt voor jullie reacties. Moest vandaag bij de huisarts zijn. Heb hem meteen effe gevraagd of mijn cyclus regelmatiger kan worden d.m.v medicatie of iets dergelijks. Hij heeft me door verwezen naar een gynaecoloog. Hij zei tegen mij dat ik helemaal geen eisprong zou hebben als ik zo'n lange cyclus heb. Ook heb ik dan als ik ongesteld ben alleen maar oud bloed en het duurt maar 2 a 3 dagen, is niet echt heftig (kan 2 inlegkruisjes p.d gebruiken als ik wil). Groetjes Max
Nou MAx, goed dat je het aan de HA hebt gevraagd want als ik het zo hoor heb je reden genoeg om te worden doorverwezen!
Hé Max, Fijn dat je meteen naar de gyn bent doorverwezen, want met zulke lange cycli (en dus weinig eisprongen) is de kans op zwanger worden wel allemachtig klein. Hopelijk weet je snel meer! Succes! Sandra