had jij het gevoel???

Discussion in 'Zwanger worden' started by maloeke, Sep 4, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. maloeke

maloeke Actief lid

Jun 2, 2006
    291
    0
    0
    hallo,

ik wil wel eens weten of hier meiden zijn die voor hun nod al bijna zeker wisten dat ze zwanger waren! :D en of dat achteraf idd zo was of dat je gevoel je voor de gek had??ikzelf heb echt zon raar gevoel en weet niet hoe ik het moet plaatsen!dus hoop dat ik het goed voel!!!(we wachten zaterdag wel af)

liefs maloeke

2. Silla

Silla VIP lid

Jan 31, 2006
    11,064
    0
    0
    Noord - Holland
    Ik heb het idd afgelopen Mei gehad (helaas MK). Ik had erover gedroomd. Echter kreeg ik daarna voorhoofdholte en ooronsteking (en had daarvoor al keelontsteking gehad), ondanks dat ik in de lappemand lag voelde ik me wel anders...
    Na 6 testen (waarvan 1 bij de HA) wist ik het zeker.
    Ik wist niet precies wanneer mijn NOD was gezien de onregelmatige cyclus...
    Dusss het kan echt, ook mijn HA zei dat er idd vrouwen zijn die zich anders voelen tewijl ze geen zwangerschapsklachtjes hebben...
    Ik ben benieuwd of het bij jou uitkomt!
    Ik moet ook zeggen ik heb sinds Mei niet meer gedroomd dat ik zwanger was echter afgelopen nacht weer gedroomd!!! Maar ja ben benieuwd of mijn droom nu weer uitkomt...eerst het eitje nog afwachten !!

Good luck !!!

3. AnnaS

AnnaS Fanatiek lid

Nov 25, 2005
    1,096
    0
    0
    Agent
    Drenthe
    Nou ik had elke maand het gevoel dat het raak was, maar steeds werd ik ongi.
    Tien maanden lang zo geweest ook al wist ik dat zwanger op een normale manier al moeilijk werd.
    En mijn NOD was in begin augustus en nooit bij stil gestaan dat ik zwanger zou wezen, wel dat ik het heel apart vond dat mijn borsten niet zo,n pijn deden, maar dus wel zwanger.
    Terwijl ik er niet bij heb stil gestaan.

En moet wel zeggen juist als ik er niet bij stil sta gebeuren juist die dingen, als ik er altijd aan denk is er helemaal niks aan de hand.

Groetjes Anna.

4. essiee

essiee Actief lid

Aug 28, 2006
    320
    0
    0
    Gelderland
    Hoi Maloeke,

Ik ben nooit zwanger geweest en dit is onze 1e poging (dus kans is vrij klein dat ik zwanger ben, wel veel "geklust") maar toch heb ik al een tijdje het gevoel dat er iets anders is.

Ik voel me al een paar maanden moe, ziek en zwak maar nu heb ik energie voor twee en voel ik me weer happy. Heel vreemd allemaal. Ik heb echt het idee dat het raak is maar het duurt nog even voor we het zeker weten.

groetjes essiee

5. spooky

spooky Bekend lid

Mar 15, 2006
    934
    0
    0
    krommenie
    ik wist het wel. ik voelde het gewoon en net voor mijn eisprong zei ik tegen mij vriend: "ik ben zwanger". en het klopte :D

6. Esmeralda

Esmeralda Actief lid

Apr 27, 2006
    147
    0
    0
    Babyleidster
    Alkmaar
    Ik denk eigenlijk wel elke maand: goh, ik voel me een beetje gek, zou het raak zijn? En elke keer is het weer helaas pindakaas. Ik denk dat het komt omdat ik elke keer na de eisprong toch wel gefocust ben op signalen die op een ventuele zwangerschap zouden kunnen wijzen. Ik wordt in de tussentijd wel heel erg benieuwd naar hoe het dan voelt als ik echt zwanger ben.

7. Lieltje

Lieltje Lid

Aug 6, 2006
    63
    0
    0
    Toen ik zwanger was van mijn zoontje wist ik het echt gewoon.
    Nu denk ik het elke maand te weten, maar met een kleine twijfel. Dus dan weet ik toch dat ik me zelf voor de gek hou, omdat ik het zo graag wil.
    Maar ik denk dat als het raak is dat ik het ook wel weer zeker weet hoor.

Groetjes

8. maloeke

maloeke Actief lid

Jun 2, 2006
    291
    0
    0
    dit is voor mij echt de eerste keer dat ik dit gevoel heb!had de vorige keren altijd zoiets van ok eind deze week ongi en op naar de klus periode!mijn kereltje zei gister ook ineens van:he volgens mij is het gelukt!hij kon het niet verklaren maar zijn gevoel zei dat!!zou wel raar zijn maar we wachten rustig af!!!hoop dat ik goed zit haha!!

liefs

9. maloeke

maloeke Actief lid

Jun 2, 2006
    291
    0
    0
    mmm las net op een site over de billings methode en als dat klopt ben ik bang dat me gevoel verkeerd zit!!!wacht wel lekker rustig af!!

liefs

10. one of kind

one of kind VIP lid

Feb 14, 2006
    22,149
    278
    83
    ik had geen gevoel bij beiden bij de 2e wist ik het niet eens. helaas ook mk geworden,
    maar toen ik de eerste keer zwanger was had ik gedroomt over een positieve test.
    Toen ben ik ook een test gaan doen met de gedachte hhahah zal toch niks zijn, maar tot mijn verbazing was het wel zo !!!
    Nu wachten we maar gewoon weer af

Share This Page