Ik heb juist moeite met voor mezelf te pendelen. Wij hopen al zo lang op een wondertje dat ik denk dat als ik pendel voor mezelf ik automatisch te horen krijg wat ik wil horen. Erg irritant trouwens....
Ja, je bent al ff bezig he.....verdorie ! Ik kan het ook niet voor mezelf hoor, als ik het voor mezelf doe dan is het iedere maand raak. Deze keer echter niet, hij gaf aan oktober en toen kwam jou uitslag en die was ook oktober. Is er voor jou ook wel eens gependeld ?
Als er nog meer dames zijn die pendelen hoor ik dat zeker graag!! Wel grappig hoor 1 ding weet ik zeker van alle pendels gezien krijg ik een knul (mijn gevoel zeg dat ook hoor al jaren) Haha Liefs
En nog 1 van Oktober een jochie en 1 november een meissie Altijd fijn hoop te hebben, maar pin me er niet aanv ast hoor
1 tussen nu en 4 maanden van een jongen 2 nov van een jongen 1 okt van een jongen 1 okt van een meisje Ik ben reuze benieuwd had er ook 2 in aug van een jongen maar dat kan niet meer Haha
Ja we zijn al erg lang bezig maar ik mag niet klagen want we hebben gelukkig wel kinderen al is de hoop en wens voor nog 1 wondertje nu groter dan ooit.Maar ja ik ben nu 42 dus de kans word wel steeds kleiner.Er is verschillende keren voor me gependeld en dat kwam dan soms wel uit hoor maar liep steeds weer in een miskraam. Inmiddels weten we wel wat daar de oorzaak van is en we worden er ook voor behandeld maar ja op je 42e word je niet snel zwanger. Maar ik heb nog steeds de hoop en zolang ik het heb gaan we er nog wel voor. Mijn info zie je door op mijn banner te klikken.Deze maand temp ik amper en gebruik ik geen ovutestjes of zo....even niet....volgende maand gaan we er weer wel helemaal voor.Wou even een maandje rust...(voor zo ver het lukt)
Jeetje meid, je hebt al genoeg voor je kiezen gehad zeg ! Wel fijn dat ze nu weten hoe het komt en dat je behandeld wordt ! Tja, idd zit je natuurlijk ook met je leeftijd. Wat knap dat je nog steeds zo positief bent en logisch toch dat je af en toe een maandje rust wil ! Ik ga met heel mn hart voor je duimen dat het allemaal toch nog mag lukken voor jullie !!!
belin ik heb je een pbtje gestuurd *bloos* heel erg bedankt! en nessy jij had al voor mij gependeld..vind ik ook echt nog steeds super lief! dankjewel
astrid jou ook een pbtje gestuurd hihi vind t wel echt super leuk hoor dit soort dingen. ik pin me er helemaal niet aan vast, maar t is wel gewoon leuk om te kijken of er iemand gelijk had
Meiden, met verwijzing naar het pendeltopic in de Lounge sluit ik deze. Als er nog dames zijn die zich willen aanmelden als pendelaars, dan horen wij dat graag. Vergeet niet dat de dames die op de lijst staan vaak omkomen in de aanvragen dus dat het ook even kan duren. Groetjes, Josien