Hallo, Kan iemand mij misschien vertellen wie er juist nog pendelt? Hierboven in de topic staat wel een lijstje maar weet niet of dat nog up to date is. Ik zou graag eens laten pendelen wanneer ik zwanger zal worden. Groetjes,
Heb ook al een aantal mailtjes verstuurd maar het lijstje in het topic PENDELEN klopt niet meer .. Krijg vaak pendelstop te horen of helemaal geen antwoord. Ben dus ook erg benieuwd, lees even mee hier.
hoi meiden ik heb zelf ook al een aantal keren een pbtje gestuurd naar de meiden maar helaas ook geen antwoord ik ben wel up to date, heb idd een pendelstop maar zodra ik weer pendel laat ik het veranderen op de lijst de meiden moeten zelf doorgeven of ze nog pendel ja of nee
Ik heb nog redelijk recent een pendel gehad van Zuurtje en Francescak, dus zij doen het sowieso nog. Voor de rest ben ik ook benieuwd
Heb zelf ook een reactie van Frances gekregen, dus ze zou wel bezig zijn vandaag! Heb nu alleen nog een mailtje naar Zuurtje gestuurd, daar nog niets van gehoord ..
*off topic* SterretjesMama; jouw onderschrift...Ongelooflijk, krijg er kippenvel van...Ik hoop heel hard voor jullie dat jullie ooit weer een wondertje in jullie armen mogen houden wat ook bij jullie mag blijven!
Lieve meiden Ik pendel ook en sta ook op de lijst Op dit moment loopt mijn leven ff niet zo als het lopen moet dus ik kan op dit moment niet pendelen Als ik alles op orde heb doe ik het weer met alle liefde voo jullie Veel sterte allemaal en ik hoop dat iedereen snel zwanger mag zijn xxx mariek73