Hoi! Ik zie vaker onder aan de berichten staan dat er gependeld is en dat er dan een 'voorspelling"wordt gedaan wanneer iemand zwanger raakt of gaat bevallen... Hoe werkt dit?Wie doen dit?En zou iemand dat aub voor mij willen doen?? Groetjes Liz
Ik had het al vaker gezien...dacht ik vraag het..hopelijk reageert er iemand op..Hoe lang zijn jullie al bezig om te proberen zwanger te raken?? Groetjes Liz
Haihai! Voor mij is het ook nieuw, heb het deze week voor t eerst gevraagd en heb 1 pendel gekregen (of hoe dat ook benoemd mag worden ) Als je bij het Forum helemaal naar beneden scrollt, staat pendelen onder Diversen. Succes!
jij moet naar het forum pendelen en daar geven mensen aan die dat doen voor je. Je moet wel even naar de laaste pagina van dat forum gaan dan want de meiden geven aan op welke tijden ze dat doen. En ze geven zelf ook aan hoe je aan hun kan vragen of ze voor je willen pendelen en wat voor informatie ze van jouw nodig hebben. Ik heb er 3 terug gehad die hadden alle drie bij mij december 2011. Ik had me nod op 31-12 toen een negatieve test nu nog niet ongesteld geworden dus ga zaterdag nog maar een keer testen als ik dan nog niet ongesteld ben geworden.
Bedankt voor jullie reacties... Ik wist niet dat er een heel forum was over het pendelen.. Ik zal eens kijken of er iemand dit voor me zou willen doen... Lovely girl..hoop zooo voor je dat het wel raak is!!!Spannend... Groetjes Liz