Ik heb niet echt een antwoord op mijn vraag kunnen vinden dus ik wil hem graag even hier stellen.. Ik ben in juli bevallen van ons eerste kindje. Tijdens mijn zwangerschap hebben meerdere mensen uit mijn omgeving gependeld voor het geslacht. Ze boden het zelf aan, ik wist op dat moment niet wat het was maar het leek mij wel grappig en ik nam het niet al te serieus. Iedere keer kwam er hetzelfde uit.... jongen-meisje-jongen. Wij zouden dus 3 kids krijgen en dit zou een jongen zijn. Bij de 20 weken echo bleek ik zwanger te zijn van een meisje en in juli is onze gezonde dochter geboren. Ik heb niet meer aan het pendelen gedacht tot de laatste dagen. Ik moet er steeds vaker aan denken en ben er toch wel erg nieuwsgierig naar...al weet ik ondertussen wel dat je geen 100% zekerheid krijgt door pendelen. Gelinkt aan het feit dat een onbekend iemand mij een paar jaar geleden ongevraagd heeft verteld dat er een overleden jongetje bij mij is. Ik dacht alleen dat die persoon erg verward was en nam het totaal niet serieus Ik ben ook niet echt paranormaal ingesteld, eerder juist angstig maar alles bij elkaar heeft het mij erg nieuwsgierig gemaakt Hoe vast staat het aantal kinderen in pendel uitslagen ongeveer? En de volgorde? Pendelen geeft toch ook kindjes weer die "niet geboren" worden? Zou dit kunnen betekenen dat ik, zonder het te weten, een MK heb gehad en dat het dan een jongen zou zijn geweest? Ik hoop dat het een niet al te vaag verhaal is geworden Alvast bedankt!
Wat mij betreft staat het totaal niet vast. Er is al zo vaak voor mij gependeld maar er klopt tot dusver nooit iets van. Wat mij betreft staat het dus letterlijk en figuurlijk gelijk aan koffie dik kijken) (er is gependeld over wanneer ik zwanger zou worden en wat het zou zijn)