Help! Pendel doet raar!

Discussie in 'Pendelen' gestart door charity2010, 27 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.
    Hoi,

Ik heb een probleem en snap er niks meer van.
    Mijn pendel gaf toch echt wat rare dingen aan.. Vorige week heb ik mijn pendel gevraagd of ik momenteel in verwachting was, daarop gaf hij heel duidelijk een ja aan. Vanmorgen een tempdaling van o,3 en een negatieve test (13 dpo), dus heb ik besloten nogmaals mijn pendel om hulp te vragen. Nogmaals gevraagd of ik in verwachting was en hij gaf weer overduidelijk een ja aan, dat kon echt niets anders betekenen. Omdat ik me zelf best anders voel maar geen hoop meer heb door tempdaling en nega test heb ik ook gevraagd of ik ongesteld zal worden vandaag en ook daar gaf hij een overduidelijke ja op. Weet echt niet meer wat ik hier nou van moet denken?!

2. Done

Done Fanatiek lid

5 jan 2009
    2.634
    0
    0
    Huismoeder
    Ik weet natuurlijk niet hoeveel jij pendelt en hoe betrouwbaar jou pendel is maar ik zou er toch vanuit gaan dat je niet in verwachting bent eigenlijk,en het over een paar dagen nog eens testen met een kruidvat testje van 2 voor €5.
    Ik pendel ook (voor mezelf) maar ik weet dat mijn uitkomsten ongeveer voor 70 % goed zijn in de tijd dat ik me er echt op geconcetreerd heb

3. me83

me83 Niet meer actief

hoi.. ik heb het vorige maand ook bij mezelf gedaan.. pendel boven me buik gehouden.. en hij ging heen en weer zwaaien.. met vraag natuurlijk of ik zwanger ben... ben helaas erna toch ongi geworden.. miss was het een vmk wat je had? of niet geconcentreerd genoeg.

4. me83

me83 Niet meer actief

btw. normaal bleef hij stilhangen als ik dezelfde vraag had..

5. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Overijssel.
    Ik pendel niet veel, heb het sinds kort weer opgepakt maar volgends mij is mijn pendel toch aardig betrouwbaar. Een tijdje voordat ik zwanger was van mijn dochter ben ik ermee begonnen. Voordat we wisten dat ik zwanger was heb ik gependeld en toen gaf hij ook overduidelijk een ja aan en vervolgends een meisje. Dat klopte, een week later wisten we dat ik zwanger was en weer een aantal weken later dat ze indd een meisje was..

6. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Overijssel.
    Ik heb de 2e ochtendurine gebruikt voor de test. Ik heb geen idee eigenlijk wanneer mijn nod is door de ma vorige maand maar weet wel zeker wanneer mijn ei is geweest. Ik ging dus uit van het gemiddelde van 14 dagen en dat zou betekenen dat morgen mijn nod is. Bij mijn vorige zwangerschappen had ik op nod een knaltest met niet zo geconcentreede urine dus ik had verwacht dat de test dan nu op zn minst wel een licht streepje had moeten aangegeven indien ik zwanger ben..

7. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Overijssel.
    Heb nu trouwends ook van die 2v5 testen gebruikt alleen zijn deze niet van kv maar van wondfo. Besteld via internet maar ze zien er verder helemaal het zelfde uit.. Weet alleen niet of ze net zo betrouwbaar zijn want heb ze nog niet eerder gebruikt.

8. me83

me83 Niet meer actief

soms duurt het weer langer voor je genoeg hcg hebt aangemaakt.. probeer het morgen nog eens.. dan moet het duidelijker zijn.

was je wel geconcentreerd genoeg met pendelen? geen dingen aan je hoofd ed?goed met je voeten op de grond?probeer het eens op blote voeten of met rode sokken aan(dan aard je wat beter)

9. me83

me83 Niet meer actief

met die testen heb ik ook geen ervaring.. maar als het hetzelde lijkt als 2v5 moet het hetzelfde werken denk ik

10. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Overijssel.
    Ja, ik was wel heel geconcentreerd. Ik pendel sinds kort voor anderen en dat was ik nu dus eigenlijk ook aan het doen. Nadat ik wat pendels had gedaan, besloot ik om nog even voor mezelf te pendelen en er dan mee te stoppen..

11. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Overijssel.
    Nou, mijn pendel heeft niet helemaal ongelijk gehad.. Had zonet bij het afgeven helderrood bloed. Ga ervan uit dat dit een nieuwe ronde betekend :(. Ik ga nu niet uit van een vmk, aangezien ik bij dit idee alleen maar weer verdrietig word..

Maar dat neemt niet weg dat mijn pendel zei dat ik in verwachting ben en een zwangerschaptest morgen mogelijk positief zal zijn (ook dat heb ik gevraagd).

12. Tara84

Tara84 Fanatiek lid

10 apr 2011
    3.878
    0
    36
    Echt met alle respect voor alle pendelaars, maar je kan er toch niet met honderd procent zekerheid vanuit gaan dat dit klopt?

13. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Overijssel.
    Nee, 100% zeker zijn kun je indd niet maar dat kun je van heel veel dingen niet. Ik vertrouw wel sterk op mijn eigen pendel.. Als iemand anders voor mij pendeld is dat gevoel wat minder ..

14. ForeverYours

ForeverYours Niet meer actief

het kan zijn dat je niet open genoeg tegenover een antwoord staat?

dat dat de uitkomst zal beinvloeden

15. Tara84

Tara84 Fanatiek lid

10 apr 2011
    3.878
    0
    36
    Oke, dat begrijp ik:) Zal me verder niet in een topic van pendelaars mengen, maar was gewoon benieuwd hoe jullie hierin staan.

16. spannendetijden

spannendetijden Fanatiek lid

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    medewerkster management ondersteuning ( en daarbij
    bij mn grote liefdes
    hihi grappig, omdat ik hier las over boven je buik houden heb ik dus ff proef op de som genomen!
    eerst pendel boven mijn hand voor het geslacht! 2x jongen 1x meid! en ik geloof echt in eerst een jongen door pendel van mijn zus en voorgevoel!!!
    daarna ben ik op de bank gaan liggen en heb ik gedachten continu de vraag gesteld : ben ik nu op dit moment zwanger? rondje JA streepje Nee en warempel, dat ding ging uit stil stand rondjes maken! :D nou ben heeeeel benieuwd!!! donderdag zal ik het weten! ;)
    vond t wel grappig om te vertellen! al geloof ik er wel in dat mn eigen wil de pendel sterk kan beinvloeden! maar vond t toch leuk :D

17. marjolein1984

marjolein1984 Bekend lid

13 dec 2010
    830
    0
    16
    pedagogisch medewerker
    NULL
    :$Rode sokken?!?!?!:$ echt?!?!:$

*moet ik ze nog gaan kopen ook* :)

18. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Overijssel.
    Die van de rode sokken had ik ook nog niet eerder gehoord! Ik doe het eigenlijk altijd op blote voeten..

19. spannendetijden

spannendetijden Fanatiek lid

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    medewerkster management ondersteuning ( en daarbij
    bij mn grote liefdes
    ik had er wel eens van gehoord, maar ben idd voorstander van blote voetjes :D

charity, hoest nu met je meid?!

20. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    Een pendel blijft een hulpmiddel en is erg beïnvloedbaar (en dus niet heeeel erg betrouwbaar),helemaal als je voor jezelf pendelt...

Deel Deze Pagina