Wij zijn nu ook net begonnen voor een tweede kindje. Heel spannend weer, net zo als bij de eerste keer!
Sorry, was gisteren te moe om achter de pc te gaan! Wij gaan er ook voor! ben echt benieuwd.....met de eerste hadden we het niet gepland en ging het gewoon vanzelf en heel snel en als ik hier de verhalen lees wordt ik een beetje bang hoe lang het wel niet gaat duren! Nou, je hoort het wel!
wij ook! ben eind vorige maand gestopt met de pil en hebben deze week geklust voor onze 2e spruit! en nu zit ik op het wachtbankje (zucht)
Ja hoor, hier nog iemand die voor een tweede wil gaan in januari!!! (Of eigenlijk onze derde, ons eerste kindje was helaas niet levensvatbaar...). Maar wel weer heel spannend allemaal he!
Hallo! Ik wil ook graag een tweede kindje. Mijn man is er alleen nog niet helemaal overuit. Ik heb een zoontje van 18 maanden.. Maar ik hoop binnenkort een keer een positieve test vast te hebben (als ik mn husband overtuigd heb!!) De vorige keer was het na 1x klussen raak.. Ik heb trouwens wel een banner, omdat ik deze maand mijn eisprong 2 dagen eerder voelde dan normaal.. We gebruiken nooit echt voorbehoedsmiddelen, maar doen tijdens de vruchtbare dagen extra voorzichtig. Voor mn zoontje ging het het 3 jaar goed. Toen ik zwanger wilde worden, lukte dat direct en sinds hij is geboren gaat het ook nog steeds goed! Maar wie weet deze maand..
Oh spannend zeg...wij hebben er ruim een jaar over gedaan bij de eerste, maar wie weet ik sta er nu een stuk ontspannender tegenover... Ik zal voor je duimen
Ik ben nog steeds niet ongesteld. Ik had de vorige 3 maanden een cyclus van 26 dagen. Ik ga steeds meer twijfelen wanneer ik de vorige keer ongesteld werd..ik weet het niet meer!! Ik heb zaterdag een test gedaan, die was negatief. Ik had er maar één, dus nu moet ik echt wachten.. Ik zou het een beetje lullig vinden voor mn man als het nu wel zo is, want hij wilde het echt nog niet! Maar ik heb ECHT niet bewust gedaan..
ja ja.... hier ook iemand die voor een tweede van gaat!!! zoo spannend weer!! ik ben nu ongesteld... dus het startschot is gegeven... over 1,5 week mijn vruchtbare periode dus..... wij gaan ervoor!! hoop zoo dat een tweede kleine wonder ons gegund is... en hoe lang we er deze keer over doen!! (onze dochter was er in ronde 2) pffff dezelfde spanningen komen terug en ook dezelfde onzekerheid.... maar een forum als deze...echt geweldig om je hart te luchten, want er zullen vast wel weer wat vragen naar boven komen!! voor jullie allemaal GOOD LUCK!!! dat we snel weer een positieve test in handen mogen hebben!!
hallo dames, wij zijn vorige maand begonnen om voor nummer 2 te gaan! mag ik hier ook mee kletsen? ik heb een dochtertje van 3 (over enkele maanden 4 ) uit een eerdere relatie. en we hopen snel zwanger te zijn voor nummer 2! ik heb deze week mijn NOD hoop positief te testen deze week!
Spannend allemaal he! Wij zitten nu ook op het wachtbankje. Ben benieuwd of het in de eerste ronde al raak is. De vorige keer wel, maar dat zegt niets natuurlijk!
hoooooooi mag ik ook meedoen??? was ook al in een ander topic maar die loopt al wat langer, en ik vind het leuk om met een nieuw clubje te starten!!! wij hebben de afgelopen dagen besloten dat een 2e wonder heeeeel welkom is! de 1e keer was bijna meteen raak maand1: proefdraaien!hihi maand2:vroege miskraam 5/6 wk maand3: is onze zoon uit voort gekomen! zijn jullie ook zo benieuwd naar hoe het nu zal gaan???? klinkt heel stom en naief, maar je gaat er al bijna vanuit dat het weer snel zal gaan.....terwijl dat helemaal niet hoeft natuurlijk, en dat realiseer ik me ook heel goed....... zit al te denken , als ik nu zwanger word of dan of dan , dan ben ik uitgerekend in.........heb de calculator al vaak gebruikt hihihi! ik zit nu in mijn vruchtbare dagen...maar wacht deze maand nog af.....ben vandaag weeer gestart met foliumzuur en dat wilde ik graag eerst een maandje slikken...... 2010 word een SUPER jaar! ik voel het! succes meiden!!!!!
spannend meiden!!!! ben benieuwd wanneer de 1 zwangere zich kan melden! kletsen jullie ook mee op het NODtopic????
heeej nou nog eens wat he? weten jullie hoe je zo snel mogelijk kan zien of er gereageerd is in je topic als je op de startpagina bent??? ik ga nu altijd eerst naar mijn profiel/statistieken/mijn berichten, maar vind dat best omslachtig.....of kan het niet sneller????