Hallo dames, Ben ik weer. De NOD komt er binnenkort weer aan en ik voel weer vanalles en nog wat. De week voor mijn NOD lijkt wel een eeuwigheid te duren. Het valt me deze keer op dat ik een pijnlijk drukkend gevoel bij mijn lies heb. Komt dit jullie bekend voor ? Ik hoor het graag. Groetjes, Niekie
ja, had ik ook voor mijn NOD. is nu weg, maar heb nog wel andere symptomen. Succes met wachten, Hoe moeilijk dat ook is. liefs, Jikke
nee meid ik ken het ook niet. ik heb wel ooit een keertje een dikke bult gehad bij mij lieskant, aan die kant maar nooit geen pijn eraan gehad. sorry ik kan je niet helpen. Dikke kus Swiggy
Toevallig ben in aan het zoeken of pijn in de lies bij een zwangerschap kan horen. Ik heb over 7 dagen mijn nod en heb ook pijn in mijn lies en af en toe steken bij mijn schaambeen. Ik weet dus niet of het erbij hoort. Even af wachten nog. Maar het duurt inderdaad een eeuwigheid die laatste week van de cyclus. groetjes Joyce
Hoi niekie en en joyce77, Ik heb het beide gehad en nu niet meer. Ik ben inderdaad 3 dagen overtijd (NOD 8 januari). heb besloten om morgen te testen,aangezien ik nooit eerder overtijd ben geweest. Ik hou jullie op de hoogte Jullie mij ook.
hoi Jikke, Heel veel succes en ik hoop op een positieve test voor je. Ik zal voor je duimen. groetjes Joyce
Wil jullie pret niet drukken maar deze klachten heb ik al vaak gehad, iedere keer dacht ik dat het raak was omdat het zwangerschapsverschijnselen kunnen zijn. Niets dus toch weer die duivels! Raar ding een vrouwen lichaam. Maar goed "geen bloed, geeft moed"