ik ben zo onzeker ik snap er niks meer van

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door flowertje, 13 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    ik heb vanochtend dus negatief getest:S

en dit zijn me testen daarvoor

Bekijk bijlage 65119

nu zie ik dat het streepje van 8-4 beetje dezelfde is als 12-4

nu heb ik 22 maart bruinverlies gehad een hele week en mijn nod hat niet doorgezet tot nu toe
    maar ik had dan allang een dikke positieve test moeten hebben

dus als ik nu uitga dat de 22ste mijn laatste nod is moet ik 19 april weer mijn nod krijgen en kan ik de 17tiende weer testen alleen is het zo moeilijk want heb nu al steeds licht positieve testen alleen vanochtend was hij dus negatief

ik snap er niks meer van ik ga het aankijken tot de 19 als ik dan niet me nod heb dan ga ik naar de arts
    hebben andere hier ervaring mee

gr

2. AstridDi

AstridDi Fanatiek lid

6 mei 2008
    2.068
    0
    0
    Meis,

Ik denk echt niet dat je zwanger bent vanaf maart hoor! En die lichte streepjes kunnen ook niet van een zwangerschap in deze maand zijn, want ze zijn dan veel te vroeg ontstaan! Je kan onmogelijk al 11 dagen vóór je NOD positief testen!
    Ik denk dat dit allemaal vals positieve streepjes waren!

Ik denk dat je het even los moet laten tot je nod, en dan eens gaan testen!

Succes

3. trotseblonde

trotseblonde Actief lid

25 feb 2010
    401
    0
    0
    thuismama
    brabant
    heey meid, ik heb hier helaas geen ervaring mee,:(
    suc6 met alles!

4. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    astrid ja ik moet het ook loslaten maar het is raar snapje omdat ik 22ste niet mijn nod heb gehad enz

ik ga het nu ooklosaten tot de 19tiende en dan zie ik het wel ikhoop datmijn nod komt want dan hoef ik niet meer te piekeren

sorry voor het lastig vallen mijn excuus

5. AstridDi

AstridDi Fanatiek lid

6 mei 2008
    2.068
    0
    0
    Je hoeft je niet te excuseren, als je een vraag hebt, kan je die altijd stellen!
    Maar het is zo jammer als ik zie dat meiden zo erg ergens op hopen en dan achteraf het niet zo is!
    ;)

en je kan best eens een cyclus overslaan, dat gebeurd (helaas) wel vaker ;)

6. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    ja precies is ook zo astrid we zullen het afw8ten

heb ook al een week buikpijn alsof ik mijn nod krijg gisteren avond zo erg d8t toen ik vanochtend opstond daar zul je ze hebben maar niet dus

en dat heb ik nooit ja als ik 2 dagen ongesteld ben krijg ik krampen en dit zijn geen krampen

maar toch ik ga er niet meer aan denken en zie 19tiende wel

7. Lindsay33

Lindsay33 Niet meer actief

Dacht toch echt dat de meesten zeggen dat KV geen vals positieve lijntjes geeft???????????????
    Zit in hetzelfde schuitje en iedereen zegt Positief!

8. Lindsay33

Lindsay33 Niet meer actief

Toch lijkt het mij ook wel heel erg vroeg om nu al te testen, zou KV dan wel valse lijntjes geven??? Lekker dan als het zo is!

Deel Deze Pagina