Ovulatietesten blijven wit

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Marni1, 23 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marni1

Marni1 Bekend lid

14 apr 2015
    798
    615
    93
    NULL
    NULL
    Een vraagje ik test met dipsticks van sensitest en die blijven helemaal wit. Inmiddels dag 18 van mijn cyclus en nog geen enkel licht streepje gehad.
    Met temperaturen bevestig ik dat er inderdaad geen eisprong is geweest. Maar normaal heb je toch altijd wel lichte streepjes voor je een knaller krijgt?

2. Hondagirl25

Hondagirl25 Fanatiek lid

23 jul 2014
    3.018
    64
    48
    Vrouw
    Hilversum
    Nee hoeft je kan ook ineens knaller krijgen...
    Ik had altijd rond dag 19/20 pas mijn ei dus zou nog even doortesten!

3. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Nee hoor. Dat werkt niet bij alle vrouwen zo. Er zijn genoeg vrouwen die net als jij compleet witte testen hebben voor en na eisprong en die alleen rondom de eisprong/LH-piek dus opeens uit het niks een knaller hebben.

Ik zou het in elk geval wel even in de gaten houden.
    Op welke cyclusdag begin je met ovulatietesten en wanneer stop je er mee?

4. Marni1

Marni1 Bekend lid

14 apr 2015
    798
    615
    93
    NULL
    NULL
    Oh ik dacht altijd dat dat zo was, omdat je vaak zo'n heel rijtje ziet en er dan opeens een donkere tussen de lichte streepjes zit.

Ik ben begonnen op dag 12 (ga uit van een cyclus van 30 dagen) en ik heb er 13, dus ik ik wil dan testen tot ze op zijn, de laatste is dan dag 24.

5. Soulfood

Soulfood Niet meer actief

Hier ook! Cyclus al maanden 27 dagen en begonnen op dag 10 maar nu op dag 15 nog niks. Alleen op dag 11 een licht streepje gehad. Ik test wel maar 1 keer per dag (sinds gisteren 2 X) maar ze zijn omowit steeds. Snap er niks van en ik word er alleen maar onzeker van. Heb jij dat ook?

Ik dacht ook dat ze wel een beetje moeten oplopen ofzo eigenlijk...

6. Marni1

Marni1 Bekend lid

14 apr 2015
    798
    615
    93
    NULL
    NULL

Ja die onzekerheid herken ik wel!
    Maar kijk wat ik net tref!
    Dit is nog niet positief maar wel al een hele verbetering :D

7. Soulfood

Wat toevallig! Ik dus net ook haha. Heel licht :)

8. Marni1

Marni1 Bekend lid

14 apr 2015
    798
    615
    93
    NULL
    NULL
    Heb je vandaag nog een test gedaan Soulfood?

Bij mij zat er vanochtend een goede streep op de test! Ik test eind van de middag of begin van de avond nog een keer.

9. Soulfood

Ja vanochtend maar die was weer heel licht! Die van jou is mooi oplopend! Ik test vanavond weer.

Ik voel namelijk wel duidelijk dat ik richting eisprong ga, krampjes, steekjes, gevoelig tijdens seksen. Maar ik ben benieuwd wanneer hij nu eens knalt!

Ik heb al de gebruiksaanwijzing nog een keer doorgelezen vroeg me bijna af of ik iets verkeerd deed haha.

Laat je weten hoe hij vanavond is?

10. Maagd

Maagd Fanatiek lid

8 jan 2014
    3.683
    10
    38
    Noorden/ drenthe
    2 keer per dag testen wanneer je denkt dat je ei eraan komt is beter. Je kan zomaar je piek missen omdat die soms heel kort kan zijn en jij op dat moment niet test.

11. Soulfood

Ja klopt maagd! Maar we doen het ook maar gewoon om de dag haha. Just to be sure ;)

12. Soulfood

Hier nog steeds heeeeel licht streepje...vraag me af of m'n ei nog komt zeg :-/

Hoe was hij bij jou ts? Tijd om het gezellig te maken? ;)

13. Marni1

Marni1 Bekend lid

14 apr 2015
    798
    615
    93
    NULL
    NULL
    Was uit eten en moest daar al plassen, dus ik ben nu even aan het opsparen hihi. Ga over een uurtje testen!

Jammer dat hij licht was bij jou. Misschien komt het nog? Temperatuur je er ook bij? Wij hebben het gisteravond nog gezellig gemaakt, nu allebei een volle buik, dus ik denk dat het morgen weer wordt :D .

14. Soulfood

Haha gelijk heb je! Ik hoop dat het nog komt. Lijkt me wel :) nee ik temperatuur niet. Dit is pas de tweede ronde en eerste keer ovulatietesten en eigenlijk doe ik die ovulatietesten om het preciezer te weten. Bij onze eerste nooit gedaan en toen kwam het ook goed :)

Fijne avond nog en hopelijk een knaller!

15. Soulfood

Nog steeds wit :( en dat op dag 17. Terwijl mijn cyclus laatste tijd altijd 27 dagen is. Als hij nu komt zal ik dus of later ongi worden denk ik of ik heb een korte LF fase wat dan weer niet best zou zijn denk ik?ik voel gewoon m'n eierstok duidelijk dat er iets gaande is maar waarom piekt dat ding nog niet...duurt lang!!

Deel Deze Pagina