Sorry dat ik jullie zo lang in spanning heb laten zitten door mijn drukke werkdag, terwijl ik al de hele dag weet dat ik een negatieve test had helaas.....was een zeer aangename verrassing geweest als hij positief was...nu maar weer over duik een wel kijken hoe het er dan voor staat.. Ik voel ook niets...voelden jullie al wel tekenen van zwangerschap? Wel leuk dat jullie zo meeleven Fijne valentijn s avond
whahahahaha tja soort zoekt soort!! Happy meis, dan gaan we er gewoon vanuit dat je nog te vroeg bent geweest. Duimen draaien kei hard verder!!! Bij mijn 1e zwangerschap voelde ik absoluut HELEMAAL NIKS!!! kan dus ook natuurlijk. Heb ook 9 maanden lang nergens last van gehad. Ja tuurlijk wel iets, maar dat viel allemaal goed op te vangen. Bij mijn 2e zwangerschap was ik gelijk na eisprong misselijk, enorme pijn aan borsten en alles wat je nog maar kan verzinnen qua symptoom. Het was voor mij ook heel duidelijk dat ik zwanger was zelfs voor ik de test deed. Maar ja dat liep niet goed af dus ik weet niet wat ik anders had gevoeld. Jij ook een fijne Valentijnsavond.
@ Esther; voor jou ook spannende dagen zie ik aan je temp.kaartje! duim ik ook voor jou en hopelijk hebben we beiden eind vd maand een mooie positieve zw.test! en goede zwangerschap in t vooruitzicht. Succes met afwachten!
Niet zo spannend hier hoor, mijn kaartje is altijd super tot op het eind. En begin vandaag alweer te zakken. Maar heel erg bedankt!