Hoi guppie, Allereerst heel veel beterschap voor je kleine meid. Het is verschrikkelijk om je kleine meisje zo ziek te zien.. En wat betreft je werk: kies voor je kindje. Zij heeft jou harder nodig dan je collega's. Het is al heel wat dat je zo twijfelt. Dat zegt genoeg over je inzet voor het werk, lijkt mij!
Lekker thuis blijven. Je kan altijd zorgverlof opnemen (kijk maar even in je CAO). Vraag gewoon aan de gene waarbij je je afmeld, of hij/zij tegen je collega's zegt dat je zorgverlof opgenomen hebt (ik weet alleen niet of dat betaald is).
thanks Prinses, Heb het even opgezocht en voor de eerste dag neem je calamiteitenverlof op. Ik denk idd dat ze het maar uit moeten zoeken als ze er geen begrip voor hebben. Met dat mexicaanse griep gedoe zijn mensen wel sneller bezorgd en dat scheelt wel iets.
Thuis blijven! Ze is echt te ziek zo te lezen... ze heeft je nu nodig. Laat die anderen maar praten......hebben zelf zeker geen kind ppfff
Ik zou inderdaad ook thuis zijn gebleven en al helemaal voor 1 uurtje. Ik had gisteravond ook al bij de h.apost gezeten denk ik Staat er niet zoiets in je cao? Hoe is het vandaag met je meisje? En ben je thuis gebleven?
jeetje thuis blijven hoor meis , laat ze lekker kletsen ,Y is veel blangerijker dan dat geklets van collega's , en zeker naar huisarts gaan als ze zo veel pijn heeft heel veel beterschap x