wie praat mij even moed in

Discussie in 'De lounge' gestart door luuus, 22 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Fuck waarom kreeg ik dan uitgerekend weer een bejaarde vent die de enorm op zijn naam lijkt ;)

hahhaha

2. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

dat is wel snel gegaan dan. gelukkig voel het mee. hopelijk volgende keer (als je nog eens moet) bij een ander.

3. luuus

luuus Niet meer actief

thnx chantal dat is een goeie me ipod meenemen haha..:D
    er zitten heel veel zieknhuizen hier in den haag en delft zit ook dichtbij dus denk dat ik daar ga informeren voor de volgende keer. alleen me doorverwijskaart hebben ze wel daar gehouden:S

ik had ook een bejaarde man haha en als hij nou nog vrolijk was had het misschien gescheeld haha...

4. Jsvlinder

Jsvlinder Niet meer actief

Nou ben blij dat het is meegevallen. Ja, ik had toen ook een onaardige vent. Gelukkig was de assistente wel aardig en mocht ik haar hand vasthouden, dat heeft ze geweten ook:D

Ik hoop dat de volgende wel aardig voor je is.

5. Female

Female Niet meer actief

Ik ben laatst voor 3 verstandskiezen naar de kaakchirurg geweest, maar kan je weinig vertellen want het wat onder volledige narcose ;)

Veel sterkte iig!

6. mama84

mama84 Lid

9 feb 2010
    42
    0
    0
    Verpleegkundige
    Omgeving Rotterdam
    Nou ja ik blijf bij het clara hoor:D mijn Doc was aardig en zag er nog erg fijn uit ook;) Ga het bijna jammer vinden dat ik inmiddels geen verstandskiezen meer heb:p

7. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Succes wijffie!

8. luuus

luuus Niet meer actief

hadden jullie ook na de 3de dag ineens heel veel last ervan??? heel me wang is opgezet en het doet nou echt zo'n pijn! eerste dagen was het echt goed te doen maar nu word het alleen maar erger...

gisteren heb ik even gebeld naar de kaakchirurg en die zei dat het er bij hoort..

9. Female

Female Niet meer actief

@ luus ja erna deed bij mij vooral de eerste 4 of 5 dagen ontzettend veel pijn. En kon niet meer eten want mijn mond kon niet meer open.
    Duurt echt wel minstens een paar dagen, maar dan wordt het langzaam beter.
    Maar het veschilt natuurlijk per persoon...

10. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    Ik had ook twee dwarliggende verstandskiezen die niet doorwaren en eruit gesneden moesten worden. Ook ik hoorde alleen maar horrorverhalen. Maar je hoort nooit de verhalen waarbij het goed ging omdat de horrorverhalen spannender zijn en iedereen die beter onthoudt ofzo.

Ik lag ook echt te trillen op de stoel, had ook nog nooit een verdoving gehad. Maar het viel me geen 100 maar 1000% mee. Ik had me echt druk gemaakt om niks. Je voelt bijna niks van de ingreep, je hoort wel wat geluiden maar verder niks. Naderhand, als de verdoving uitgewerkt is dan begint het heus best pijn te doen, maar met goede pijnstilling was daar ook wel mee te leven. Ik had er nog zo'n dag of 2/3 best last van en soms doet het ook wel pijn, maar ik zou als het moet het zo weer doen zonder mezelf druk te maken.

EDIT ik lees nu pas dat je het al achter de rug hebt hahaha. Ik had ook wel een dikke wang maar dat was binnen een dag of 4 weg. Ik had de eerste keer ook niet zo'n vriendelijk chirurg, hij legde ook echt niks uit. De tweede keer had ik een andere chirurg die hartstikke vriendelijk was en alles nog een keer uitlegde, ook tijdens het verwijderen van de kies. Misschien moet je even bellen of er meer kaakchirurgen zijn in het zh en dat je bij een andere ingepland kan worden.

11. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Ik heb van de week 2 verstandskiezen laten trekken, maar ik vond het echt een hel. Moest 4x bij verdoofd worden en ben al als de dood voor naalden.... Ik ga voor de andere twee dus onder narcose...
    Gelukkig valt het bij de meeste mensen wel mee!

12. luuus

luuus Niet meer actief

aaargh echt he female kan ook niks eten ofzo...gelukkig hoort het erbij de eerste 2 dagen dacht ik nog nou als dit alles is haha, maar het zou echt weer wat voor mij zijn dat het gaat ontsteken ofzo dus daar was ik een beetje bang voor...

13. luuus

luuus Niet meer actief

@leentje79

ik kan eig alleen maar op een di dus ik neem aan dat dezelfde chirurg er dan weer is? ik denk dat ik zowiezo naar een ander ziekenhuis ga dat hier meer in de buurt is. wle wat langere wachttijd maar dat ik heeelemaal niet erg haha.
    thnx voor je reactie:D

Deel Deze Pagina