Hahaha ja kan me wel voorstellen dat je hier echt gek van word. Je kan weer testen wanneer je wil he? Er zijn genoeg mensen die met middag urine net zo duidelijk of duidelijker testen. Maar voor oploop zal je echt nog even geduld moeten hebben!
Binnen afleestijd dacht ik, zie ik nu wat of zit het op mn netvlies. Als je met een later termijn een predictor doet, kleurt hij ook nog echt super lang na.
Ik heb dat gehad! En was echt een indroogstreepje! http://www.zwangerschapspagina.nl/threads/fotos-vage-duidelijke-ovulatie-zwangerschapstesten-deel-33.652182/page-230#post-21424304
Bij mij was de predictor bij niet zwanger echt negatief, ook na de afleestijd. Ben benieuwd naar je testje van morgen
Wat lief dat jullie zo meedenken Helaas dus negatief! Ben nog vroeg met 9 dpo.. dus wie weet. Maar bij de rest van de zwangerschappen altijd 9 dpo positief getest
Ik had 9dpo ook een negatieve predictor (vorige zwangerschappen wel op 9dpo een positieve k2v5) op 12 dpo als nog positief getest. Je bent nog vroeg, dus wie weet
Had van de week jou topic al gezelezen, vandaag zelf precies zo'n test gehad.. dus jou weer opgezocht. Super balen dat je testjes nu omo wit zijn zeg! Maar je bent nog vroeg dus wie weet..
Ohhh jij maakt het weer spannend hahaha Ik heb voorheen ook altijd 9 dpo positief getest.. dan ga je daar toch een soort van uit dat het weer zo is. Heb je toen elke dag erna nog getest? Of pas echt op 12 dpo weer?
@Elisabeth83 op 8 en 9 dpo. Zag niks en toen dus gewoon ook weggegooid. Uiteindelijk pas op 12 weer getest, omdat ik niet ongesteld werd en na het stoppen met de pil een LF van 10 had. Dacht eerst dat mijn LF weer normaliseerde, maar bleek dus zwanger te zijn. En de andere zwangerschappen op 9dpo licht positief, maar dat zag iedereen hier ook prima... dus wie weet heb je een wat latere innesteling..
Zou zomaar kunnen idd dat je een latere innesteling hebt. Dit is de tweede keer dat ik paat positief test, 1 keer op 13 dpo en nu op 12 dpo. Ik blijf voor je duimen