Ik had ook zo’n test maar ik had hem ook gesloopt en heb zomaar het idee dat daardoor die streepjes ontstaan.. want al mijn gesloopte predictors hadden een streepje maar als ze heel waren, zag je niks..
Dit waren mijne... maar kan ook nog zijn dat er bij mij wel iets was maar niet goed is gegaan.. maar mijn 3e test was helemaal blanco..
Zoooo die zijn wel duidelijk ook zeg Ik heb vanmorgen nog getest met ander merk, wederom blanco. Temp was onwijs gestegen, dus ik had ergens stiekem goede hoop.... helaas pindakaas.
Vanmorgen was mijn temp weer gedaald, dus ik heb niet getest. Verwacht morgen/overmorgen menstruatie. En ik laat het zeker weten!! Lief!
Ja ik heb dat ook gehad. Er stond een duidelijke tweede streep. (Zelfs dagen na het testen) Ik was toen al ongesteld geworden. Ik gooi ze meestal gelijk weg na de afleestijd. Deze was ik vergeten weg te gooien
Dat klopt volgens mij als een bus! Als je de testen open maakt drogen ze echt heel erg snel op en ontstaat die streep. Wanneer je de test dicht laat gebeurt dit njet
Daarom zijn ze op Amerikaanse fora ook heel duidelijk erin, als je een first responder (predictor hier) open maakt, is hij negatief. Ongeacht hoe donker de 2e streep ook is. Dan telt hij gewoon niet meer. Nou is dat wel iets overdreven bij een knaller natuurlijk, maar das Amerika Bij tuurstreepjes snap ik het wel.