Wie probeert er vanaf deze maand zwanger te worden van de eerste?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door MissPie, 15 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissPie

MissPie Actief lid

1 jun 2011
    482
    0
    0
    NULL
    Rotterdam
    Hey hopesoon!

Wij gaan 3 september trouwen! Nog een maandje dus :D. Inderdaad een hoop geregel, maar wij hebben het meeste nu al gedaan, dus dat scheelt! Volgende week jurk passen! Heb jij al een jurk? En wanneer ga je precies trouwen? Ik ben precies 14 weken zwanger als we gaan trouwen. Voorlopig is er nog niks van een buik te bekennen, dus hoop dat het tegen die tijd ook nog niet zichtbaar is. We gaan het dan wel aan iedereen vertellen. Nu weet nog helemaal niemand het. Heb al een hoop spulletjes gekocht ja... Beter maar een beetje verdelen over de 9 maanden, dat scheelt weer :). Na de bruiloft willen we de wat grotere spullen gaan aanschaffen.

Ik zie dat je 3 dagen overtijd bent! Heb je symptomen? En heb je echt nog niet getest? Knap hoor! Ik duim voor jullie, inderdaad heel speciaal als je mag trouwen met een kindje in je buik.

Wij hebben gister de termijnecho gehad. Jeetje wat is het kindje gegroeid t.o.v.een paar weken geleden zeg. Was toen echt nog een vlekje en nu zie je al duidelijk een kindje! Van .6cm naar 2,6 cm. Echt 5 x zo groot dus!

2. Hopesoon

Hopesoon Actief lid

23 mei 2011
    288
    0
    0
    haaai misspie,

dat schiet al op september!!! ja ik heb al een jurk ben er helemaal blij mee hihhi! hij moet nog wel korter gemaakt worden de rest zit al goed. wij gaan 21 oktober trouwen. nou heb zojuist een vroege zwangerschapstest gedaan omdat ik vorig keer een cyclus van 31 dagen had maa dat was pas de eerste ronde clomid en nu de tweede, maar was negatief :( balen!!! maarja nog even afwachten.
    Ben wel heeel moe en heb de hele tijd hoofdpijn maar verder geen symptomen en ook niet van ongesteldheid dus tis lastig......

Ja pcies als je alles in 1 keer moet kopen is duur en tis ook leuk om elke keer wat te kopen. nee met 14 weken zie je denk ik ook nog niks, dus pas je mooi in je bruidsjurk!

nou ik moet binnenkort op pad voor de schoenen onder de bruidsjurk maar ik twijfel zo.. wel hakken of toch maar platte want onder de jurk zie je dat toch nie.. maar voor feest is hakken wel eer fijner en ikkan er opzich ook wel redelijk goed op lopen maar ben zo bang dat ik dan voor een hele dag zere voeten krijg..... hihihi!
    wat heb jij voor een schoenen?

liefs hopesoon

3. MissPie

MissPie Actief lid

1 jun 2011
    482
    0
    0
    NULL
    Rotterdam
    Hè dat is jammer zeg! Welke test heb je gebruikt?

Ik heb twee paar schoenen, allebei met hakken. Eigenlijk loop ik altijd op hakken haha. Maar vind het wel fijn om voor de avond even te kunnen wisselen. Die van overdag zijn 9 cm.

Wat heb je voor n jurk? Mijn staat hier ergens op het topic, even een paar pagina's terug kijken!

4. LeenElise

LeenElise Bekend lid

15 jun 2011
    750
    0
    0
    Noord-Holland
    @MissPie en Hopesoon: Spannend hoor lijkt me, jullie zullen er vast prachtig uitzien.. En hopelijk allebei met een beebje!

Hier nog steeds bezig met temperaturen, maar snap er niets van. Heeft hier iemand ervaring met temperaturen? Misschien dat je mijn kaartje snapt. (Mn banner is gebasseerd op een cyclus van 32) Maar mn temp schommelt enorm, zou mn ei al zijn geweest?
    Hele fijne zonnige dag iedereen!

5. roselien

roselien Lid

23 jun 2011
    23
    0
    0
    NULL
    NULL
    @LeenElise: ik heb wel beetje verstand van temperaturen, ik kan vooralsnog geen eisprong in je kaartje ontdekken. Tis iig belangrijk dat je elke dag ongeveer op dezelfde tijd meet (vb tussen 7 en 8) en een betrouwbare thermometer hebt. Verder kan je temp ook gestoord (verhoogd) zijn als je vb erg laat naar bed gaat, ziekjes bent, gestressed bent of alcohol hebt gehad de vorige avond. Bij de een heeft vb alcohol of later meten geen invloed, bij de ander wel. Misschien kun je wat met deze tips, ik heb er ook een boekje van (mn over hoe niet zwanger te worden als je meet, maar ook stukje over kinderwens). Succes!

@Hopesoon: ik ben vorig jaar getrouwd, en draag nooit hakken, alleen bij een sollicitatie of afstuderen ofzo. Dus ik had platte schoenen, geen echte trouwschoenen maar gewoon uit een schoenenwinkel met wel goede merken. Ze liepen echt superfijn en pasten precies bij de jurk. Ik zou ze nu zelfs nog aankunnen bij een nette gelegenheid. Dus ik zou daar ook eens naar kijken.
    Nu al 4 dagen overtijd? Spannend zeg...

Verder hier alles goed, beetje moe en af en toe moeite met eten, maar goed te doen. Nog een weekje dan mogen we naar de verloskundige :)

6. LeenElise

LeenElise Bekend lid

15 jun 2011
    750
    0
    0
    Noord-Holland
    @Roselien: Klopt, dit volg ik ook allemaal. In het weekend eens iets later gemeten maar over het algemeen rond dezelfde tijd. Nu dus al over de helft van mn cyclus en nog steeds geen ei gespot. Al wel een week last van waterige afscheiding, dus hoop dat ie toch gewoon gesprongen is.. Stomme temperaturen ;) maakt me alleen maar onzeker nu.
    Fijn dat jij je nog redelijk goed voelt! Spannend hoor naar de vk, laat je weten hoe het ging?

7. bloem26

bloem26 Actief lid

6 mrt 2011
    211
    0
    0
    hey lieve meiden

hier super goed nieuws we zijn ZWANGER vanmorgen een test gedaan. en hij was positief we zijn super blij alleen vind het zo onwerkelijk denk elke keer oh ik ben zwanger :D gelukkig kent niemand ons hier op de camping dus kan de heledag met een :D lopen. onze vakantie kan niet meer stuk

8. LeenElise

LeenElise Bekend lid

15 jun 2011
    750
    0
    0
    Noord-Holland
    Wow Bloem wat SUPER!! Van harte gefeliciteerd meis :D
    Geniet lekker samen van jullie vakantie..

Hier volgens het temperaturen nog steeds geen ei gehad en zit al op dag 22 van 28 of 32:(. Dus snap er niets van..

9. roselien

roselien Lid

23 jun 2011
    23
    0
    0
    NULL
    NULL
    @bloem, SUPER!!! Gefeliciteerd!!!!!! Haha, zeker onwerkelijk nog dat snap ik helemaal ;) gelukkig heb je ff de tijd om eraan te wennen. Dan is het denk ik wel relaxed dat je op een camping ziet met allemaal onbekenden, dan kun je ongestoord met een big-smile rondlopen en heb je ook nog eens wat afleiding :)

@LeenElise, kan me voorstellen dat je beetje moe wordt van het temperaturen als je er niet veel van kan maken, ik zag dat je temp vanochtend wel wat hoger was, dus wie weet toch een wat late eisprong? Succes ermee!

10. LeenElise

LeenElise Bekend lid

15 jun 2011
    750
    0
    0
    Noord-Holland
    @Roselien: Klopt, gisteren was mn temp 37.0 maar was zaterdagavond een latertje ;) dus denk dat het daardoor komt. Vanmorgen was mn temp alweer gedaald naar 36.9, dus alweer gedaald. Betekent nog steeds geen eisprong volgens FF :(

Wat denken jullie als je naar mn kaartje kijkt? Dag 16 wel een aardige daling maar geen voldoende stijging. Wel die gehele week last van waterige afscheiding..

11. Hopesoon

Hopesoon Actief lid

23 mei 2011
    288
    0
    0
    Hoi meiden,

@Bloem gefeliciteerd!!!!! super!!
    Ja dat is natuurlijk de beste vakantie ooit hhihi!!!
    @leenelise ik heb niet zo verstand van temperaturen heb het zelf ook een tijdje gedaan maar mijn temperatuur was nooit hetzelfde :( en kwam er dus niet egt wijs uit dus ik kan je er helaas niet mee helpen.
    @misspie, kheb je jurk niet kunnen vinden :( ik heb een helemooie jurk vind ik zelf hihihi maar ik ga even niet vertellen want mijn vriend leest wel eens mee hiero hahaha en hij mag hem natuurlijk niet zien.

Allemaal nog bedankt voor de schoentips! ik ga morge even de stad in kijken. verder schiet het hier niet egt op al meer dan een week overtijd en zwangerschapstesten zijn nog steeds negatief. Heb vanochtend contact gehad met het ziekenhuis en ik word vanmiddag teruggebeld door de arts, dus ben benieuwd! Hoop niet dat ik weer die assistente aan de lijn krijg want die wist volgens mij niet eens wat een ovulatie is!!!! wat een doos was dat zeg!! o o o!!!
    Verder begin ik het een beetje somberin te zien omdat we albijna anderhalf jaar bezig zijn en het schiet dus egt voor geen meter op... Het doet wel veel met me ben ook egt megasnel geirriteerd de laatste tijd daardoor.... pffff..
    Gelukkig heb ik aan de bruiloft regelen afleiding!!
    liefs voor jullie allemaal! x

12. Hippie

Hippie Lid

9 jun 2011
    37
    0
    0
    @Bloem: Gefeliciteerd! Wat een super nieuws!

@Hopesoon: Ik ga voor je duimen dat je goed nieuws krijgt in het ziekenhuis! Ik kan begrijpen dat je er somber van wordt, het is ook niet niks. Ik hoop dat je jezelf er een beetje goed doorheen kunt slaan!

Na mijn laatste bericht heb ik 4 keer getest door de hele week heen. Helaas bleven ze negatief en ben ik begonnen met een kuur Primolut van 5 dagen. Afgelopen woensdag was de laatste dag en vrijdag is de bloeding begonnen. Volgens de asisstente moest dat een zware bloeding worden, maar het valt me erg 'tegen' Dat klinkt misschien stom, maar mijn pil-ongesteldheid was altijd veel heftiger.. Ik had verwacht na zolang niet ongesteld te zijn geweest dat het wel wat erger zou zijn. Maar wie weet wat er nog komt... Ik ben allang blij dat het iets heeft gedaan en ik hoop dat het ook gaat helpen.

Ik wil mijn schildklierfunctie ook gaan laten onderzoeken. Een te trage schildklier zit in de familie en het is erfelijk. Een te trage schildklier kan ervoor zorgen dat je cyclus er helemaal niet meer is en dat je onvruchtbaar wordt. Gelukkignbestaan er medicijnen voor en zodra je schildklier weer normaal functioneert komt je cyclus ook weer goed. Ik wil het uit laten sluiten voordat we dadelijk voor niks aan het proberen zijn en voordat ik de pil de schuld geef van mijn huidige rare cyclus.

13. bloem26

bloem26 Actief lid

6 mrt 2011
    211
    0
    0
    @leenelise ik heb weinig verstand van tempraturen dus kan je daar weinig advies in geven. ik heb toen ovulatie testen gedaan en daar mijn ei in gevonden. dat heb ik later ook aangehouden zonder te testen. miss zijn die testjes wat voor jou geeft meer duidelijkheid.
    @hippie het kan wel kloppen dat je minder heftig ongesteld bent nu ik heb precies het zelfde gehad tijdens de pil was ik best wel heftig ongesteld. en toen ik gestopt ben een stuk minder. ik hoop dat je snel duidelijk hied krijgt over je lichaam zo is het ook niet wat elke keer die onzekerheid. en indd als er medicijnen voor zijn dan zijn jullie al een mooi stukje geholpen.

wij hebben indd een super vakantie ondanks het slechte weer nu pff is ook niets aan. maar deze vakantie vergeten we in iedergeval niet meer. we hebben hier op een markt super leuke rompertjes kunnen scoren 1 met oma's knuffel en 1 met opa's trots zoo schattig. als we thuis zijn moeeten we nog veel gaan regelen maar ook dat komt wel goed.

tot horens

14. roselien

roselien Lid

23 jun 2011
    23
    0
    0
    NULL
    NULL
    @LeenElise, ik kan er ook niet echt een eisprong uit halen. je zou denken rond de 16e dag, maar tis idd niet echt een duidelijke stijging... Heb je wel eens iets van de ovulatie gevoeld? Nu zal ie toch wel inmiddels geweest zijn denk ik. Succes weer!

15. LeenElise

LeenElise Bekend lid

15 jun 2011
    750
    0
    0
    Noord-Holland
    @Roselien: Nee niets gevoeld, afwachten maar. Vandaag weer een stijging nadat de dag ervoor weer een daling, mja durf niet te hopen op een innestelingsdip. Morgen maar weer afwachten..
    Jeetje zie in je banner al 10wkn zwanger, wat gaat dat snel!!
    Hoe is het met je? Al een beetje een buikie?

16. roselien

roselien Lid

23 jun 2011
    23
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vandaag bij de verloskundige geweest, alles helemaal goed :) Heerlijk zeg om het nu gezien te hebben, met een kloppend hartje, prachtig!
    Gelukkig ging ze bijna gelijk de echo maken want dat vonden we stiekem toch wel spannend ;)
    Daarna impulsief samen langs mn schoonzus gegaan om het nieuws te vertellen, die was ook helemaal blij! Dus nu gaan we langzaamaan wat meer mensen het goede nieuws vertellen, erg leuk maar ook ff plannen wanneer we bepaalde mensen zien enzo.

17. bloem26

bloem26 Actief lid

6 mrt 2011
    211
    0
    0
    rosalie wat fijn dat alles goed was op de echo. lijkt me ook heel bijzonder om het kleine wondertje te zien en te horen.
    nu lekker aan het genieten van de foto natuurlijk

18. LeenElise

LeenElise Bekend lid

15 jun 2011
    750
    0
    0
    Noord-Holland
    Goedemorgen meiden,
    FF heeft eindelijk een streep gezet :D
    Alleen heb ik gister 2 uur eerder moeten tempen dan normaal, niet helemaal betrouwbaar dus.
    Dag 25: 37.0
    Dag 26: 36.9 (2 uur eerder getempt)
    Dag 27: 37.1
    Als ik dag 26 0,1 lager zet vind FF mijn ei weer niet. Zou het nu wel betrouwbaar zijn omdat ik vroeger moest tempen?
    Nu zou ik mn ei hebben gehad op dag 21. We hebben geklust op dat 19, 22 (s'oachtends) en 23. Jammer genoeg dus niet op dag 20 of 21 :(
    Wat denken jullie?

@Roselien: Wat fijn meid dat alles goed is! Lekker genieten jij :)

19. bloem26

bloem26 Actief lid

6 mrt 2011
    211
    0
    0
    leenelise
    het gaat er om dat je om de dag klust dus in dat geval is er een kans dat je zwanger bent. je hebt precies rond je ei geklust dus nu gaan duimen succes wachten duurd altijd zo lang :(

20. MissPie

MissPie Actief lid

1 jun 2011
    482
    0
    0
    NULL
    Rotterdam
    Sorry meiden, te lang niet geweest hier!

Bloem! Wat een geweldig nieuws zeg meis!!! GEFELICITEERD! begint het al een beetje door te dringen?

Roselien, hoe gaat het met jou? Wij schelen niet zoveel hè?

Hier alles oké, druk voorbereiden voor de bruiloft. Voor mijn jurk even googlen op cymbeline duo :D

Deel Deze Pagina