Jammer! Ik ben nog steeds niet ongi geworden, ik ga morgenochtend denk ik nog een keer testen en als hij dan nog negatief is de huisarts maar weer eens bellen. Je zou toch verwachten dat het na 8 maanden wel eens een keer wat beter zou gaan? Misschien ben ik te ongeduldig, maar vind het nu wel erg lang gaan duren allemaal..
Jammer van je ongi! Ook al had je het al een beetje verwacht, het is toch wel weer een teleurstelling... Ik ben nog niet ongi en heb nog niet opnieuw getest. Ik wil straks of vanavond voor de zekerheid nog een keer testen, maar verwacht er niet teveel van. Ik ben bang dat echt mijn cyclus nog steeds niet goed is... Ik ben eens terug gaan denken aan de tijd dat ik nog niet de pil slikte en ik herinner me dat het toen al niet regelmatig was. Toen sloeg ik ook regelmatig best wel vaak over, mijn cyclus was toen al enorm lang. Ik heb dus niet echt het idee dat het nu veel beter gaat worden. Ik denk eraan om de huisarts te bellen als de test nu weer negatief is en ik hoop dat zij de moeite gaat nemen om er serieus naar te kijken en misschien met wat vervolgstappen komt.
@Hippie: Ik zou gewoon je ha bellen. Dit is ook niets telkens die mega cyclussen, zou fijn zijn als ze wat voor je kunnen doen!
hey hippie en leen elise @ leen elise wat vervelend dat je ongesteld bent geworden niet leuk elke keer weer die terleurstelling. @ hippie ik hoop dat je test positief is en anders indd kijken of er wat voor is om je cyclus beetje regelmatig te krijgen. hier gaat alles tot nu toe goed moet vanavond naar de vk toe om te horen of alles nog goed gaat altijd weer spannend. ik hou jullie in de gaten meiden liefs bloem
Leuk iets van je te horen Bloem. Fijn dat het goed met je gaat.. Hoe is het gegaan vanavond? Ik zal jullie ook op de hoogte houden als ik ooit een positieve test in handen krijg haha. Liefs
hey meiden de controle afspraak was alles goed hartje klopte mooi. nu in afwachting van de 20wk echo die hebben we 24 nov best wel spannend hoor. hippie hoe gaat het met jou???? liefs bloem
Wat fijn dat je een mooi kloppend hartje hebt gehoord nog een weekje wachten tot de 20wkn echo.. Ik ben benieuwd! Geniet ervan..
Zoo dat is lang geleden dat ik hier was! Helemaal vergeten af en toe een update te plaatsen Maargoed, zijn we hier al een beetje verder? Bloem zwanger wist ik al... LeenElise jij al meer stappen ondernomen in de vorm van ovutestjes ofzo? Of laat je gewoon de natuur lekker z'n gang gaan? Heb niet heel veel teruggelezen... Hippie, wat balen zeg! Zou inderdaad de ha maar bellen en kijken of ze alvast wat serieuze stappen bedacht heeft of wil gaan bedenken voor jullie! Hier gaat alles goed. Alweer bijna 25 weken zwanger... Time flies... Maar alles gaat goed. 20 weken echo hebben we gehad en alles gaat goed met mij en de kleine. Het is lekker beweeglijk en maakt me zelfs nu al s nachts wakker af en toe! Maargoed dat heb ik er graag voor over. Kamertje is zo goed als af, volgende week komt het ledikantje en dan zijn we klaar! Ga weer even regelmatig meelezen hier!
@MissPie: Wat fijn dat alles goed is met jou en de beeb! Ik begin niet aan ovu testen, kan elke ronde met tempen mn ei wel vinden.. En voor mn ei proberen we gewoon om de dag te klussen, hopelijk komt het dan ooit goed!
Hier ben ik weer! Het was even hectisch, nieuw werk na een hele tijd niks doen, dat valt toch wel weer erg tegen.. Het loopt ook niet echt geweldig, maar goed hier gaat het over baby's Wat fijn MissPie en Bloem, dat het goed gaat! Het lijkt me een hele geruststelling als je 20 weken echo goed is, voor jou is het nog even spannend Bloem! Ik lees nog niks over eventuele geslachten, willen jullie het weten of houden jullie het als verrassing? Ik moest voor iets heel anders naar de huisarts, toen kreeg ik medicijnen en wilde ze een update maken van wat ik nog gebruikte. De pil stond daar nog bij, dus ze vroeg of ik die nog slikte. Ik vertelde haar van niet, omdat we graag een kindje wilde. Toen zei ze zelf al, ohw spannend! Nou ja, toen was de opening snel gevonden... Uiteindelijk kwam ons gesprek erop neer dat ze het ook wel erg lang vond duren allemaal en dat mijn cyclus zo lang is (Ik heb hem eigenlijk niet meer) vond ze ook maar raar. Ik heb van haar een temperatuurlijst meegekregen, maar dat schiet niet op, omdat ik geen eerste dag heb. Ik wordt niet ongesteld, dus ik zou niet weten waar ik moet beginnen. Dit is nu een week of 6 geleden, ik heb vandaag gebeld om een vervolgafspraak te maken, want als het niet goed zou gaan wilde ze bloed gaan prikken. Maar deze hele week zit de praktijk al helemaal vol, of ik kan alleen onder werktijd... Mijn baas schiet me toch al af, dus dat lijkt me geen goed idee. Ik baal er wel van, want wil zo graag verder! Ondertussen ben ik behoorlijk overbehaard (Dat klinkt altijd smerig, je wil mijn benen ook echt niet zien...) En niet alleen mijn benen, maar ook mijn armen, oksels en gezicht. Ik moet het echt bijhouden anders durf ik niet naar buiten. Mijn benen laat ik maar even zo, dan kan ze het zelf zien als ik een afspraak heb. Voorlopig loopt het nog niet echt voorspoedig dus, ik had gehoopt toen we ervoor wilde gaan dat ik het met mijn verjaardag 2 weken geleden kon vertellen, maar dat is helaas niet gelukt. Ik denk dat het wel volgend jaar gaat worden minimaal
@Hippie: Jammer dat het op je nieuwe werk nog niet zo goed loopt. Klote van die overbeharing zeg, gewoon bijhouden en niet te druk om maken! Vaak zie je het zelf toch meer als iemand anders.. Hebben ze bij jullie geen bloedpoli's in wijkcentra ofzo? Dat hebben ze hier wel.. Veeel succes!