Wie probeert er vanaf deze maand zwanger te worden van de eerste?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door MissPie, 15 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissPie

MissPie Actief lid

1 jun 2011
    482
    0
    0
    NULL
    Rotterdam
    Hoi Emielia,

Welkom! Haha, heel herkenbaar ;).
    Kom je uit de buurt van Rotterdam? Of gewoon héél ergens anders vandaan? Zoals je ziet kletst iedereen gewoon lekker mee :).

Hoe lang ben je al gestopt met de pil? Heb je de uberhaupt geslikt?

Hier gaan we ook voor ronde 2. Ben nog niet ongi, maar verwacht er niet veel van deze maand. Geen ovutesten gebruikt o.i.d. Volgende maand wil ik digitale testen van CB gaan proberen.

2. Linana

Linana Niet meer actief

Gezellig, meer meiden erbij!!
    Welkom Meryem en Emilielia

En misspie ik kwam er pas NET achter dat het zondag vaderdag is door een ander topic haha, maar het zou inderdaad wel erg leuk zijn als ik dan een positieve test kan laten zien :D

Ik hoop dat mijn cyclus al regelmatig is, ik kan het niet echt zeggen. Maar aangezien na het stoppen van de pil de eerste menstruatie precies 28 dagen later kwam opzetten lijkt het er wel op.
    Zou echt super zijn, eerste ronde en gelijk raak, maar ik weet door het meelezen hier dat het maar in weinig gevallen voorkomt (helaas) :(

3. emielia

emielia Nieuw lid

16 jun 2011
    2
    0
    1
    Hoi! Gezellig hier :) Ik kom uit regio Nijmegen, bijna een jaar getrouwd en nu dus aan het proberen zwanger te worden van een eerste kindje. We hebben tot mei een natuurlijke anticonceptiemethode gebruikt waarbij je naar temp en afscheiding kijkt met als doel nog niet zwanger te worden (nfp-nederland.nl). Nu gaan we vrolijk door met onze lijstjes maar dan gebruiken we ze voor een ander doel ;)
    Ben benieuwd hoe het ons en jullie vergaat en wie de eerste positieve test heeft :)

4. MissPie

MissPie Actief lid

1 jun 2011
    482
    0
    0
    NULL
    Rotterdam
    Hoi allemaal,

Inderdaad heel spannend! Ben ook erg benieuwd wie de eerste postieve test heeft! Volgens mij heeft Linana al wat kans! Zij is tenminste al overtijd ;).

Misschien binnenkort maar eens een lijstje maken (anders lijstje dan jij hebt Emielia) om te kijken wie en wanneer?

@ Emielia: Heb je een regelmatige cyclus? Groot voordeel dat je niet hoeft te ontpillen. Er komt hier nog iemand uit regio Nijmegen, maar weet even niet meer wie?

5. Hopesoon

Hopesoon Actief lid

23 mei 2011
    288
    0
    0
    Hoi allemaal!

Even paar dagen niet achter de pc geweest en weer een hoop berichtjes en meiden erbij! gezellig hoor!! ik ben trouwens degen die ook uit regio nijmegen komt hihi!!
    Over het shoppen trouwns nog ja den haag is ook vet!! ja waarom de echo vrijdag is vraag ik me ook af want volgens mij is dat toch nog veel te vroeg omdaar iets te kunnn zien dacht ik... mja ik wacht het maar af. maandag bloedprikken dus het komt allemaal al in de buurt, jippie! heb wellast van mezelf sinds me ovulatie veel buikpijn steken onderin bij lies maar ook menstruatiekrampen lijkt het op en hoofdpijn en chagi, zere tepels noem maar op.. pfffff hhhaaha maarja ik ga er maar vanuit dat het niet zo is dan is de teleurstelling ook niet zo groot hoop ik. want het zou wel wonderlijk zijn als het de eerste (echte) poging al lukt....ik ben beniuewd naar degene die gaan testen op vaderdag!! ik hoop voor jullie dat jullie een positieve test in handen hebben!!! en voor alle nieuwe meiden hier, welkom!!
    x

6. MissPie

MissPie Actief lid

1 jun 2011
    482
    0
    0
    NULL
    Rotterdam
    Hoi Hopesoon!

Spannend!!! Probeer jezelf maar niet gek te maken! Moelijk hè? Begrijp het helemaal. En jij bent er al langer mee bezig natuurlijk :). Gaan ze vrijdag bloed prikken om daar mee te testen of je zwanger bent ofzo? Kan dat al zo snel? Wanneer is je NOD?

Wanneer krijg je dan de uitslag?
    Wat een hoop vragem hè?!

En hoe gaat het met de rest? Beetje stilletjes hier...

Hier:vanmorgen om kwart voor 8 al in het zwembad met een fanatieke vriendin om baantjes te zwemmen. Tsja, moet er wat voor over hebben om straks mooi in mn trouwjurk te zijn ;).
    Morgen ga ik naar een vriendin in Duitsland. Zij heeft een hele gave trouwjuk van Christian Dior en die mag ik passen en lenen als 'reserve'jurk, echt zooo cool!

7. Lizzy14

Lizzy14 Niet meer actief

Hey meiden,

Ik ben gisteren weer begonnen met werken en het is direct weer razend druk.
    Hoe is het hier?? Gieren de hormonen en zenuwen al weer in het rond?

Wij hebben niet meer verder geklust. Er is op financieel vlak ineens wat onzekerheid en we willen dat eerst even afwachten.
    Ik hoop dat met jullie alles goed gaat en dat het snel roze testen regent!!
    Liefs

8. MissPie

MissPie Actief lid

1 jun 2011
    482
    0
    0
    NULL
    Rotterdam
    Hi meis! (Lizzy14)

Wat balen zeg! Staat één van de banen op het spel? Weten jullie al wanneer daar zekerheid over komt? Is er nog een kans dat je miss al zwanger bent? En werk je onregelmatig, dat je weer bent begonnen met werken?

Hier verwacht ik eigenlijk maandag of dinsdag gewoon ongi te worden. Zou me erg verbazen als het niet zo zou zijn. Heb ook al beetje beginnende kwaaltjes :).
    Op naar de volgende ronde haha.

Fijn weekend allemaal (het weer is hier niet echt geweldig, bij jullie??)

9. Lizzy14

Lizzy14 Niet meer actief

@Misspie:
    Nee we hebben allebei een baan daar zit het niet in. Een nare nasleep van uit verleden in combi met een lege spaarpot door de verbouwing begin dit jaar. Mijn lief wil het avontuur niet met een lege spaarpot beginnen en ik heb daar begrip voor..
    We zijn behoorlijk druk geweest voor mijn eisprong en de dag van mijn positieve ovu-test. Het kan dus wel en dan zouden we ultiem gelukkig zijn!!

Ik heb overigens niet het idee dat het raak is hoor..
    Wat zijn jouw pms kwaaltjes?
    Ik krijg een week voor mijn ong altijd last van mijn borsten en lage rugpijn, hoofdpijn en 3 a 4 dagen voor mijn nod vaak wat bloedverlies.
    De verrassing is er dus vrij snel af haha.

10. MissPie

MissPie Actief lid

1 jun 2011
    482
    0
    0
    NULL
    Rotterdam
    Aha oke, nou klinkt héél verstandig! Kan je lang niet van iedereen zeggen, dat ze er zo goed over nadenken. Heb zo'n zelfde vriend en ben het er ook helemaal mee eens :)

Maar... het blijft dus toch nog even spannend ;). Over een weekje weet je dus meer?

Ik heb ook altijd hoofdpijn en één of twee dagen ervoor onwijs moe.
    Dat was het volgens mij wel...

11. Hopesoon

Hopesoon Actief lid

23 mei 2011
    288
    0
    0
    hi,

@misspie,morge gaan ze bloedprikken en vrijdag daarvan de uitslag.
    In het bloed kunnen ze dan zien wat mijn hormonen hebben gedaan en of er een ovulatie is geweest dit keer. en verder weet ik het ook niet zo goed want dit is de eerste ronde voor mij dat ik aan de provera en clomid ben dus tis afwachten, spannend!! Wat leuk dat je gaat trouwen!!! Alvast veel plezier met de bruidsjurken :Djij ging toch een test doen op vaderdag, klopt dat??
    @ Lizzie voor jullie nu ook een spannende tijd wanneer kun jij ook alsweer testen?

Ik zou vanaf vlg week maandag kunnen testen maar ik hoopdat zeme het al in het ziekenhuis kunnen vertellen want dat afwachten elke keer is killing!! en anders doe ik denk ikvlg weekwoensdag pas een test als ikniet ongesteld ben geworden ben benieuwd :)

12. MissPie

MissPie Actief lid

1 jun 2011
    482
    0
    0
    NULL
    Rotterdam
    Hoi!

Oké nog éven geduld dus. Pfff dat geduld van ons wordt behoorlijk op de proef gesteld hè? Steeds dat wachten... Heb zelf al vrij weinig geduld haha. Maar vrijdag weet je dus waarschijnlijk wat meer?

Ik verwacht morgen gewoon mijn menstruatie of eventueel dinsdag. We'll see! Vanmorgen met vriendjelief afgesproken dat we vanaf deze maand echt gaan knallen hihi. Dan gooi ik ook gewoon de CB ovutesten ertegenaan. Want ja, dat geduld hè?!

Iemand nog wat leuks doen met vaderdag? Wij gaan zo met mijn ouders met de watertaxi naar hotel NY.

X

13. Hopesoon

Hopesoon Actief lid

23 mei 2011
    288
    0
    0
    He misspie, hopelijk had je beter weer als dat het hier was!! Wy hebbe geen vaderdag gevierd want de vader van mijn vriend is pas overleden.. Vonde we nog iets te vroeg.
    Ja vrijdag wete we hopelijk meer maar ik verwacht er maar niks van.. Ja dat afwachten elke keer echt vervelend! Wy hadde deze maand ovu testen van kruidvat omdatvan cb erg duur zijn vlg mij 32 voor 7 testen.. Maar als ik ze vlg maand ook nodug heb haal ik ze denk ik wel weer. Bij de kruidvat teste had ik meerdere dagen een dikke streep en dagen daartussen weer een dunne dus weet nu niet precies wanneer ik nou een ovulatie had ik aldenk ik het wel gevoeld te hebbe maarja door die testen Weet ik het dus nie meer zeker.. Ik heb ook het gevoel dat ik weer ongesteld ga worde.. Wat zou jou nod zijn? X

14. MissPie

MissPie Actief lid

1 jun 2011
    482
    0
    0
    NULL
    Rotterdam
    Hoi!

Wat vervelend van die testen! Dat zou ik er denk ik ook onduidelijk aan vinden. Wel streep/geen streep?
    Logisch dat jullie (nog) even geen vaderdag vieren. Dit soort dagen zijn even extra pijnlijk kan ik me zo voorstellen...

Ik wil de CB digitale testen kopen. Dat zijn 20 teststrips en gewoon een duidelijke uitslag in de vorm van een :). Ik hoop gewoon nog voor een positieve uitslag voor jou! Vandaag is mijn NOD. Tot nu toe nog niets. maar heb ook wel eens een cyclus van 32 dagen, dus wacht maar rustig af......
    We hadden gelukkig precies een paar droge uren gister, dus dat was in ieder geval goed gepland!

15. Hippie

Hippie Lid

9 jun 2011
    37
    0
    0
    Hoi meiden!

De afgelopen paar dagen was ik even afwezig, wat een hoop berichtjes gelijk! Gezellig! Welkom aan alle nieuwe meiden!

Ik wacht nog steeds op mijn ongesteldheid, die zou volgende week donderdag moeten komen.. Ik hoop dat het gebeurt, want dat betekent dat mijn cyclus weer normaal functioneert. Wel raar eigenlujk, de meeste meiden willen dan juist niet ongesteld worden, terwijl ik niet kan wachten :p

Misschien is het leuk om in de eerste post een soort van tabel te maken met alle belangrijke data van alle meiden? Zoals de NOD's, testdagen, leeftijden enz? En dan natuurlijk ook een kolom met wanneer je uitgerekend bent als het zo ver is en als je het wil verklappen of het een jongen of meisje wordt?

Het is hier ook al een paar dagen vreselijk weer, ik denk dat het zo opnieuw gaat regenen. Ik hoop dat ik de boodschappen droog kan halen...

16. LeenElise

LeenElise Bekend lid

15 jun 2011
    750
    0
    0
    Noord-Holland
    Haj meiden,
    Ik kom graag met jullie meekletsen!
    13-5 mijn laatste pil
    18-5 mijn 'pilongsteldheid'
    15-6 mijn eerste echte ongsteldheid
    Dus precies 28 dagen, hoop dat mijn cyclus zo mooi blijft..
    Ben benieuwd hoe het bij iedereen gaat lopen.
    Wat doen jullie om zwanger te worden? Ik begin nog niet aan temperaturen of ovu testen, bereken mijn ovulatie via inet en dan goed klussen ;)
    Hoe zit het bij jullie met vruchtbaar slijm rond je ei? Ik van 18-5 t/m 15-6 niets van gemerkt namelijk..
    Ook slik ik nu Etos Zwanger worden, iemand hier ervaringen mee?
    Groetjes!

17. MissPie

MissPie Actief lid

1 jun 2011
    482
    0
    0
    NULL
    Rotterdam
    Hoi Hippie!

Ja, goed plan. Hoe doe je dat? Wil jij het eventueel doen? Ik weet alleen nog even geen belangrijke data, behalve dan dat ik gister mijn menstruatie verwachtte, op z'n laatst vandaag eigenlijk. Nu nog niks, maar verwacht wel dat het gaat komen eigenlijk? Heb wel een weekje antibiotica geslikt. Heb geen idee of dat invloed heeft?
    Jij kunt je verwachte menstruatie en NOD erin zetten :). Ik moet nog heel even wachten met doorgeven voor volgende maand...

18. MissPie

MissPie Actief lid

1 jun 2011
    482
    0
    0
    NULL
    Rotterdam
    Hoi LeenElise!

Welkom :). Ik hoop voor je dat je cyclus zo mooi blijft! Heb je lang de pil geslikt?

Wat doen ik eraan... Nog niets eigenlijk. Behalve dan dan dit Prena Fem slik van Orthica. Schijnt ontzettend goed te zijn, dus dat doe ik braaf.
    Ovutesten ga ik volgende maand mee beginnen. Voorlopig laat mijn mooie regelmatige cyclus me deze maand in de steek. Maar de dag is nog niet afgelopen ;).
    Ik heb wel iets 'last' van ander slijm rond (wat denk ik) mijn eisprong (is). Maar zeker weten doe ik het niet omdat ik nog geen ovutesten heb gebruikt.

19. LeenElise

LeenElise Bekend lid

15 jun 2011
    750
    0
    0
    Noord-Holland
    @MissPie: Ik heb de pil zeker 8 jaar geslikt, dus was blij zo snel weer 'echt' ongesteld te worden. Ik zit op de helft van mijn Etos Zwanger worden strips dus bekijk dan wel even of ik weer nieuwe haal of toch wat anders.. Zie inderdaad in je banner dat je 2 dagen overtijd bent! Misschien morgen toch even een testje wagen? ;)

20. MissPie

MissPie Actief lid

1 jun 2011
    482
    0
    0
    NULL
    Rotterdam
    @ LeenElise: Zeker, dat is heel fijn! Kun je meteen weer vooruit kijken ipv te gaan wachten totdat e.e.a. weer 'normaal' wordt. Want dat wachten elke keer ;). Zit in de zwanger worden van Etos ook visolie? Of eet je zelf veel vis? Ze raden het wel aan namelijk :)

Ja, ik weet het, maar verwacht écht wel gewoon ongesteld te worden...

Deel Deze Pagina