Wie probeert er vanaf deze maand zwanger te worden van de eerste?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door MissPie, 15 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LeenElise

LeenElise Bekend lid

15 jun 2011
    750
    0
    0
    Noord-Holland
    @MissPie: Het wachten vind ik nu al erg en zit nog maar in ronde 1. Eerst wachten op mn ei en daarna wachten op mn NOD, maar 'probeer' er niet teveel mee bezig te zijn ;)
    Er zit volgens mij geen visolie in. Had Etos zwanger worden in de eerste instantie gekozen omdat er iets in zit dat een natuurlijke cyclus bevordert. Dat zit nu in ieder geval goed! (hopelijk blijft het zo) Verder eet ik niet veel vis, dus als deze strips op zijn kijk ik even verder.. Waar heb jij de Prena Fem van Orthica gehaald?
    Spannend hoor MissPie, mja als je regelmatige cyclus je in de steek laat kan ik me voorstellen dat je verwacht ongesteld te worden.
    Hou me op de hoogte meid :)

2. MissPie

MissPie Actief lid

1 jun 2011
    482
    0
    0
    NULL
    Rotterdam
    De Prena Fem van Orthica kun je online bestellen bij www.vakdrogist.nl. Ook de wat grotere drogisten (Etos o.a.) verkopen deze :).

Pfff. Het liefst zo ik NU naar de winkel rennen :D

3. bloem26

bloem26 Actief lid

6 mrt 2011
    211
    0
    0
    hoi hoi

wij gaan het ook vanaf deze maand proberen vanaf donderdag beginnen met ovu test en dan kijken wann die positief is;) ben in februarie alwel gestopt met de pil en nu gaan we er dan voor helemaal spannend.
    heeft 1 van jullie ook ervaring gehad of gehoord met pre-seed ik heb het nu besteld omdat mijn vriendin daar mee zwanger raakte. na 5 keer normaal en de 6e ronde daarmee en toen was het raak!!!!!
    ik hoop dat er veel meiden roze mogen zien deze maand

succes met klussen allemaal

liefs

4. LeenElise

LeenElise Bekend lid

15 jun 2011
    750
    0
    0
    Noord-Holland
    @MissPie: Haha ja ren maar gauw, ik ben ook benieuwd :D! Nee hoor, ik hoor het van de week wel van je. Misschien morgenochtend wel ongi, hoop het natuurlijk niet voor je. Anders weer nieuwe ronde, nieuwe kansen.

@Bloem26: Ik heb weleens van pre-seed gehoord. Bij droogheid tijdens je ovu beter voor je zwemmers toch? Schijnt ook goed te zijn voor je ph waarde, maar ik heb hier geen ervaring mee.
    Ben benieuwd naar jou ervaringen Bloem26.

5. bloem26

bloem26 Actief lid

6 mrt 2011
    211
    0
    0
    @leenilise ik ga het proberen als goed is komt het morgen binnnen dan komt waarscheinlijk ook mijn vruchtbare dagen er aan;) ik ga mijn ervaring ermee delen.
    ja het scheint dat het het zaad beter doet zwemmen en de ph waarde neurtraliceerd dus ben benieuwd zal wel heel toevallig zijn als het bij de eerst ronde met pre-seed gelijk raak zou zijn. we hopen het natuurlijk wel;) ik zie dat we ong tegelijk in onze vruchtbare dagen zitten. spannend hoop dat we ons ei kunnen vinden succes

6. Hippie

Hippie Lid

9 jun 2011
    37
    0
    0
    Pro-Seed ken ik niet, ik ben erg benieuwd naar je ervaring! Ik slik de Puur Mama van VSM omdat daar alle vitaminen in zitten en de juiste hoeveelheid foliumzuur. Ik ben niet zo'n groente- en fruitliefhebber, al is het me wel gelukt om de afgelopen 1,5 week erg gezond te eten *trots* Momenteel probeer ik ook iets af te vallen, want er kwamen wat kilootjes bij en ik was al te zwaar Alles wat ik er voor een zwangerschap af krijg is mooi meegenomen, dat hoef ik dan in elk geval niet extra te sjouwen :)

Zijn er meer die vantevoren nog wat afvallen? Of hebben jullie niet echt overgewicht?

Ik zal vanavond of morgen even kijken of ik een tabel kan maken, dan kunnen jullie zelf kiezen wat je er wel of niet van jezelf in wilt :)

7. bloem26

bloem26 Actief lid

6 mrt 2011
    211
    0
    0
    @hippie wat goed van je dat je toch nog wat kilo's eraf wilt hebben. is altijd goed voor je lichaam:) ik ben ook iets aangekomen door het stoppen met de pil alleen geen last van overgewicht. maar let wel op hoor als ik wil eet ik zo de kast leeg hihi hormonen;) als ik de ervaring kan delen van pre-seed plaats ik het gelijk hier. altijd fijn om dingen te delen.
    miss als tip ik ben ook niet zo van de groente en fruit maar ik begin s'morgens altijd met twee geperstesinnasappels zodat ik zonder het door te hebben twee stuks fruit op heb:D verder gebruik ik alleen foliumzuur

liefs

8. LeenElise

LeenElise Bekend lid

15 jun 2011
    750
    0
    0
    Noord-Holland
    @Bloem26: Ja onze banner verschilt inderdaad 1 dagje met onze vruchtbare dagen. Ik ben ook heel benieuwd, nog niet eerder wat gevoeld of vruchtbaar slijm etc. Doe ook nog niet aan ovu testen of temperaturen dus hoop dat ik wat voel!

@Hippie: Ben zelf met 29 weken al geboren en hierdoor juist mijn hele leven last van ondergewicht, schijnt ook niet goed te zijn. Mja, kan wel op een MC Donalds dieet gaan kom toch geen grammetje aan. Ook niet altijd leuk. Zo heeft iedereen wel wat! Eet gewoon gevarieerd en gezond, meer kan ik niet doen.

9. bloem26

bloem26 Actief lid

6 mrt 2011
    211
    0
    0
    @leenelise ik wil nu wel gaan beginnen met de ovulatie testen ben alwel een goede 5 maand van de pil af dus na mijn gevoel heb ik een paar keer mijn ei gevoeld! lijkt op een soort steek in mijn onderbuik paar keer op een dag. dat was het gevoel wat ik had. maar nu wil ik dus kijken wann mijn meest vruchtbare dag is. want dat is net voor de eisprong en op die dagzelf. dus ga vanaf vanaaf of morgen testen. heb toen mijn ovulatie test gekocht van sensitest gehaald die zijn prima naar alle meeningen en ervaring van vriendinnen. op deze site kun je ze evt bestellen. www.sensitest.nl heb daar een aanbieding gehaald met ook nog 3 zwangerschapstesten.

10. MissPie

MissPie Actief lid

1 jun 2011
    482
    0
    0
    NULL
    Rotterdam
    Hoi allemaal!

En welkom Bloem26! Leuk, hoe meer meiden hoe leuker :D.

Ben natuurlijk ook benieuwd naar je ervaring met pre-seed. Zelf geen ervaring mee. Ik ben in januari gestopt met de pil en eigenlijk een vrij regelmatige cyclus vanaf die tijd. Vanaf deze maand zijn we er voor gegaan.

En hier dus nog stééds geen menstruatie........!!!! Wil echt nog wachten met testen tot na het weekend, want geloof écht niet dat ik zwanger ben. Heb alle kwaaltjes van mn menstruatie nu al bijna een week, alleen komt er maar niets :(. Van 't weekend naar een vriendin die vorige week een miskraam met drie maanden heeft gehad. Mocht ik zwanger zijn, kan ik m'n mond waarschijnlijk niet houden (hele goede vriendin) en dat vind ik dan eigenlijk wel een beetje sneu, gezien de situatie...

11. bloem26

bloem26 Actief lid

6 mrt 2011
    211
    0
    0
    misspie wat knap van je dat je nog geen test hebt gedaan, indd de reden waarom had ik waarscheilijk ook gewacht. is ook wel heel lastig die situatie:( wat vervelend voor je vriendin was dit ook haar eerste zwangerschap?
    je hebt indd ook een mooie gelijkmatig cyclus dat is wel fijn voor je vruchtbare dag. ik hoop voor je dat je na het weekend een knalroze test mag hebbben.

12. Hopesoon

Hopesoon Actief lid

23 mei 2011
    288
    0
    0
    Hoi allemaal,

welkom allemaal die nieuw die nieuw zijn, gesellie!!goh ik heb even weer niet gekeken en weer allemaal nieuwe verhalen! leuk hoor!
    @ misspie ik denk ook dat ik niet zwanger ben door al die menstruatiekrampen die ik heb ik moet me nod op as maandag hebben maandag dus tis nog ff afwachten maar vroeger had ik nooit zo vroeg van te voren al deze krampen maarja misschien dat het ook weer komt door die medicijnen die ik had gekregen om ongesteld te worden en een ovulatie te hebben... of heb jij daar ook last van? ik vind knap dat je nog geen test heb gedaan!! ik hoop voor je dat je een positieve test hebt!!

groetjesss

13. MissPie

MissPie Actief lid

1 jun 2011
    482
    0
    0
    NULL
    Rotterdam
    Hoi!

Nog even volhouden tot maandag dus! Of ga je al eerder testen?

Weet echt niet meer wat ik ervan moet denken. Al half jaar heb ik een mooie regelmatige cyclus en nu niet... Maar ja, aan de andere kant. Als ik uitga van een cyclus van 32 dagen, ben ik pas 2 dagen echt over tijd. Heb al de hele week soort krampen, maar volgens mij (ik lette er normaal nooit zo op) heb ik dat normaal niet zo erg. Iig niet van tevoren, meer gewoon de tweede dag ofzo. Het enige wat deze maand anders is, is dat ik een antibiotica kuur heb gehad voor een kaakonsteking, maar daar kan het toch niet aan liggen? Oh ja, en ik heb het 's avonds steeds heel koud...

Nou, we wachten maar rustig af...

We hopen gewoon op heel veel roze deze en volgende maand!

14. MissPie

MissPie Actief lid

1 jun 2011
    482
    0
    0
    NULL
    Rotterdam
    Hoi!

Hoe gaat het vandaag met iedereen? Nog/ al spannende ontwikkelingen?

15. bloem26

bloem26 Actief lid

6 mrt 2011
    211
    0
    0
    hier gaat het lekker gister toch even een ovulatie test gedaan en volgens mij komt mijn ei er aan! had een heeeeeel licht streepje dus denk dat ik morgen nog een keer test dan zal die wel wat duidelijker zijn. jij hebt je nog steeds kunnen inhouden met testen? voel je ook al wat meer in je lichaam wat kan duiden op een zwangerschap. ben heeeeel benieuwd:)

16. MissPie

MissPie Actief lid

1 jun 2011
    482
    0
    0
    NULL
    Rotterdam
    Oooh oké! Goed zeg! Spannend, nu flink klussen dan maar! ;)

Tsja, ik weet het eigenlijk niet meer. Eigenlijk al een paar sagen beetje krampen/buikpijn, maar kan natuurlijk ook naderende ongi zijn?!?
    Heb ook geen last van meer afscheiding eigenlijk. Zelfs helemaal niet! Maar dat schijnt te kunnen. Ik heb verder een klein beetje gevoelige boobs, maar mag allemaal geen naam hebben. Vind het heel vreemd allemaal. Heb met vriendjelief afgesproken dat ik maandag ga testen, mocht er dan niets zijn. Nog even volhouden dus.

Nou heb ik genoeg afleiding op het moment. Heb gisteren mijn trouwboek opgehaald bij Sonja Int. Hij was toevallig binnengekomen dinsdag. Had zulke rare verhalen gehoord over faillisementen enzo. Dat ik heb besloten hem meteen op te halen. Ik wist dat hij nog vermaakt moest worden en dat hij te groot zou zijn. Trok hem gister thuis even aan.... Pfffff echt veeel te groot. Minimaal twee maten! Hoop dat dit in orde komt...

Meiden een hele fijne dag vandaag allemaal!

17. MissPie

MissPie Actief lid

1 jun 2011
    482
    0
    0
    NULL
    Rotterdam
    En trouwboek moet natuurlijk trouwjurk zijn....:D

18. LeenElise

LeenElise Bekend lid

15 jun 2011
    750
    0
    0
    Noord-Holland
    Goedemorgen meiden!

@Bloem26: Leuk dat je gaat beginnen met ovu testen. Ik ben benieuwd, kan ik nog wat van je leren mocht het bij mij niet lukken ;) Wil het eerst graag zo proberen, deze maand maar eens afwachten of ik wat voel..

@MissPie: Toch wel vreemd altijd een normale cyclus en nu... SPANNEND! Denk persoonlijk niet dat je antibiotica er mee te maken kan hebben. Hoop het voor je, goed dat je wacht tot maandag. Misschien is je te grote trouwjurk wel een teken, 'je moet er nog in groeien' :D

Hier geen nieuws, gewoon maar wachten wachten..

19. bloem26

bloem26 Actief lid

6 mrt 2011
    211
    0
    0
    ohjeetje en wanneer ga je trouwen dan??? maar komt vast wel goed als je ermee naar een naaister gaat waarscheinlijk kan zij daar wel wat mee!
    het scheeld indd dat je afleiding hebt dat is wel fijn anders blijf je er de heletijd aan denken.
    en de kramp kan ook vanalles zijn pff lastig is dat je lichaam leren kennen:( soms weet je ook niet wat je precies voelt, ben benieuwd wat je naar het weekend test;)
    wij gaan indd dit weekend goed aan de klus :D:D wil geen kans onbenut laten. en dan maar eens kijken of we het goed hebben gedaan;)

20. MissPie

MissPie Actief lid

1 jun 2011
    482
    0
    0
    NULL
    Rotterdam
    @bloem26: Goed je best doen van 't weekend haha! Dan horen we binnenkort of jullie geslaagd zijn ;). Haha nee hoor geintje. Ben benieuwd of je morgen een duidelijkere streep hebt! Welke testen had je ook alweer?

@LeenElise: Pfffff, we hebben het zwaar met al dat wachten hè? En wij vrouwen zijn meestal al niet zo geduldig...
    Hihi, ik hoop niet dat ik tot 3 september dan al twee maten ga groeien hahaha. Had eigenlijk zelfs gehoopt het tegen die tijd nog helemaal te kunnen verbergen :D. We'll see. Voorlopig nog steeds niks te bekennen...
    Maar ik hou vol, niet testen! ;)

Deel Deze Pagina