Spannend MissPie! Ik zou echt niet kunnen wachten! Zeker niet met de kwaaltjes die jij beschrijft.... Het zou zomaar kunnen! Ik ben erg nieuwsgierig naar je test maandag Wat jammer dat je jurk zo groot is! Weet je iemand die hem kan vermaken? Ik ben wel benieuwd naar je jurk, heb je toevallig een plaatje? @Bloem26: ik ben benieuwd naar jouw ervaring met ovu-testen, ik twijfel zelf nog over het gebruik daarvan, omdat ik bang ben dat ik mezelf daar enorm op ga fixeren. Ik wil het nog wel eeen beetje romantisch houden en ik ben bang dat met zo'n test het zo op 'commando' gaat lijken (Al is dat natuurlijk rond mijn ei al een beetje zo ) Ook is het voor ons de allereerste ronde, dus ik wil het maar een beetje over me heen laten komen de eerste maand. Aan de andere kant twijfel ik dan, omdat ik er ook positieve verhalen en ervaringen over hoor (Ik ben echt een vreselijke, twijfelende alles beredenerende control-muts...)
Ben het trouwens helemaal met je eens wat betreft het gebruik van die ovutesten. Ik ben ook zo'n type dat zich erop gaat fixeren... En een beetje romantiek is ook wel zo fijn! Anders is het helemaal 'op commando'... Ik ben van plan ze wel te gaan gebruiken vanaf volgende maand (tweede ronde). Gewoon puur om te kijken of ik wel een eisprong heb e.d. (ik voel dit eigenlijk nooit echt, of ik let er niet genoeg op misschien). Zou als ik jouw was het inderdaad maar een beetje over je heen laten komen, zeker de eerste maand! Inmiddels heb ik waarschijnlijk ook iemand gevonden, die mijn jurk gaat vermaken. Vanmorgen heb ik een afspraak gemaakt bij Victor's Wedding Design. Ben helemaal blij, want ze waren zó aardig aan de telefoon .
Hallo! Ik ben weer terug van weggeweest, en ff een nieuwe account aangemaakt. Nog een dag of 4 a 5 dan verwacht ik mn menstruatie, of juist niet... Spannend! Nu de tweede ronde, ik ben er al meer relaxed over dan de vorige keer. Regelmatig hoor ik juist ook dat mensen zwanger worden als ze er niet zo mee bezig zijn of het niet echt verwachten. Dus ik probeer 't een beetje los te laten enzo
Hoi Roselien! Helemaal goed dat je het een beetje los kunt laten . Misschien stom van mij, maar wat was je eerdere naam?
hey meiden misspie wat een super mooie trouwjurk helemaal HOT en wat fijn dat er iemand is die hem voor je gaat vermaken. en dames wat die ovulatie test betreft klopt het ook wel dat je je daar beetje op gaaf fixeren. alleen ben ik al 5 maand van de pil af en dacht ik wel dat ik mijn ei voel. maar nu wil ik weten wann die precies is zodat ik het weet voor evt volgende ronde. zou het ook niet elke ronde vol gaan houden hoor denk dat ik dan alleen nog maar daar mee bezig kan zijn. maar ben gewoon ook iemand die graag alles mag weten dus tja dan maar keer testen. ik heb de testen van www.sensitest.nl daar kun je ze het goedkoopst bestellen en wordt ook verzonden in een verpakking waardoor niemand kan zien wat het is. mocht je het gaan gebruiken mag ik je echt deze pagina aanraden. ik heb toen een set besteld met als aanbieding 29 testen en nog 3 zwangerschapstesten voor 30 euro als ik het goed heb.. fijne dag allemaal liefs
JAAAAAAAAAAAA! Wat een FANTASTISCH nieuws! Gefeliciteerd! Kon je toch niet meer wachten? En je partner ook helemaal in de wolken? Wat leuk!
Whaa, misspie, GEFELICITEERD!! Superleuk, nu begint 't avontuur helemaal echt Ik begin het nu toch ook wel spannend te vinden, verwacht mn menstruatie ergens tussen morgen en na 't weekend. Maar ben beetje moe, misselijk, enz... Ken ik ook niet zo van mezelf. Maar volgens mij voelen de meesten zich pas vanaf ca week 5/6 misselijk. Nog ff geduld dus.
WOW MissPie wat geweldig!! Helemaal super voor jullie.. En natuurlijk heel fijn dat je iemand gevonden hebt die je jurk kan vermaken. Ziet er erg mooi uit. Hier weinig nieuws.. Veel succes allemaal! Liefs
hey dames is er nog nieuws vandaag????? hier gaat alles lekker we hebben een klusssss weekend hopen dat het goed uitpakt. @roselien wat spannend voor jullie. bij iedereen is het ook anders he! kan best zijn dat bij jou de evt misselijkheid al eerder is dan bij een ander. het kunnen de eerste kwaaltjes zijn hou ons op de hoogte
@MissPie: Haha ja ik had het je toch voorspelt dat je er nog in moest groeien @Bloem26: Hier weinig nieuws, zit 3 dagen voor mijn ei volgens internet. Merk wel dat ik nu wat meer afscheiding heb, maar nog steeds wittig. Dus ben benieuwd of het nog verandert.
Misspie gefeliciteerd!!!!! Wat leuk!!! Spannend hoor!! Ik vrijdag bij de gynaecoloog geweest en uit de bloedtest was te zien dst ik een eisprong heb gehad, jippie! Nog niet getestdoor het ziekenhuis op een zwangerschap, dat mag ik vanaf donderdag doen omdat niet zeker is hoelang myn cyclus nu duurt en als ik natuurlijk niet ongi wordt.. Dus spannend!! Xxx
@ Hopesoon: Spannend!!!! @ Roselien: Kan best dat het eerder begint hoor! Wanneer ga je testen? Zou nu al moeten kunnen toch? Of wacht je even tot morgen ofzo? @ LeenElise: Ja, had ook wel iets uitgerekend volgens internet, maar dat bleek toch niet helemaal te kloppen. Waarschijnlijk had ik mijn eisprong iets van 7 dagen voor mijn verwachte menstruatie. Gewoon lekker veel klussen dus . Vind het wel leuk, omdat we er nog niet heeel erg mee bezig waren, dat er helemaal geen druk op lag, hihi. Besef nog steeds niet echt dat het echt zo is... Dat komt waarschijnlijk wel na de eerste echo. Morgen eens even de ha bellen...
@Hopesoon: Wat fijn dat je een eisprong hebt gehad!! Spannendd deze week @MissPie: We gaan inderdaad proberen veel te klussen. Alleen aankomende week is vriendlief er niet veel, rond de eisprong dus. Vanmorgen iig maar even geklust! Mijn afscheiding wordt al wat minder wit, wat meer doorzichtig dus denk dat mijn ei er wel aan zit te komen. Nog geen ervaring mee dus ben benieuwd Voel jij je verder nog goed?
@ misspie ja het lijkt me ook heel raar dat je dan in eens zwanger bent, denk ook dat het nog komt zo wie zo na de eerst echo dat zal wel super bijzonder zijn. om je kindje voor het eerst te zien. @ leenelise je bent ook al vruchtbaar voor de vruchtbaarste dag, en de zaatjes blijven ook wel wat langer zwemmen. dus de kans op bevruchting kan er gewoon zijn. daarom zeggen ze ook vaak om de dag klussen. zodat er altijd een voorraadje is. @ hopesoon ga voor je duimen dat het allemaal goed mag gaan en dat je donderdag positief nieuws krijg uit het ziekenhuis. spannend hoor
Het blijft spannend! Vandaag getempt, blijft mooi hoog Vanaf wanneer heeft testen zin? Ik zit nu op dag 26, van de 26 a 28... Heb ook niet zoveel zin om te testen als dat niet zoveel zegt. Dus misschien woensdag, of toch eerder als het teveel kriebelt Hopelijk is 't echt zo, ga me al zo verheugen!
@Roselien: spannend! Ben erg benieuwd! Predictor heeft vroege tests, waarmee je 4 dagen voor je verwachte menstruatie al kan testen. Ik had vrijdag last van een klein beetje bloedverlies, echt maar 2 druppels ofzo.. Als het goed is zou ik donderdag ongesteld moeten worden. Vorige maand had ik hetzelfde bloedverlies, maar toen de zondag ervoor. Ik heb geen idee waardoor het zou kunnen komen... Misschien is mijn eisprong wel erg laat, het schijnt dat je tijdens je eisprong ook bloed kunt verliezen. Ik wacht nog maar even af wat er donderdag gebeurt, ik hoop echt dat mijn cyclus dan weer klopt!