@ Roselien: Wanneer ga je testen???? Ben zó benieuwd! @ Hippie: Ja, dat zou inderdaad goed kunnen, als dat zo zou zijn, wel handig, weet je meteen wanneer je eisprong is .
Vandaag weer een hogere temp dan gisteren, nog geen tekenen van menstruatie, het wordt nu toch echt verdacht! Vanmiddag ff een test kopen, dan denk ik morgen testen. Dan is 't dag 28. Maar ja met die hoge temp begin ik toch wel hoop te krijgen Trouwens vandaag een jaar getrouwd! Zou een mooi cadeau zijn
@Bloem26: Woensdag is mijn vruchtbaarste dag. Zondagmorgen geklust, maandag niet en vanavond word um ook niet! Dus dat is jammer, woensdag maar weer @Roselien: SPANNEND!! Zal voor je duimen.. @Hippie: Dat kan inderdaad, hopelijk word je donderdag ongesteld en weet je dat je cyclus weer klopt. Of niet en kunnen we jou rose kleuren
Hm vreemd, nu ik deze reactie plaats zie ik in mijn banner: 'Vandaag is de meest vruchtbare dag' volgens internet is deze woensdag.. Neeeeeeee toch, we kunnen vandaag niet klussen. Zondagmorgen nog wel geklust, woensdagavond kunnen we ook weer aan de klus. Zal ik mijn ei nu niet missen?
Oow nee! Nou misschien niet goed ingevuld in de Banner?!? @ Roselien: Spannend!! Ik ga voor jou duimen hoor! Klinkt goed allemaal in ieder geval . Is natuurlijk altijd een mooi cadeau, maar helemaal op je trouwdag
Gisteren toch getest en: een duidelijk streepje!! Joehoe, wat een mooi cadeau voor onze trouwdag! Het moet de komende dagen nog ff bezinken hoor, het is nog een beetje onwerkelijk. Komende dagen nog ff tempen en van 't weekend misschien de andere test ook maar doen (anders blijft ie ook liggen) Maar ja eigenlijk is het wel duidelijk, en we zijn er echt superblij mee!!
Yeeeeeeeh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! GEFELICITEERD meid!!! Nummer twee al op ons kleine topic . Super zeg! En dat onwerkelijke duurt nog wel even denk ik, bij ons in ieder geval wel! Hoe ver ben je nu? Leuk, leuk leuk! Zoals de mevrouw van MVM vandaag tegen mij zei, een streep is een streep! Ga je ook meedoen aan MVM? Ze hebben dringend meer meiden nodig die meedoen namelijk!
hoihoi! kan ik me nog aansluiten bij dit clubje? ben redelijk nieuw op het forum, en op zoek naar een gezellige club! Wij hebben afgelopen maand de eerste ronde afgerond, en gaan nu op naar de volgende ronde! (voor ons eerste kindje)
Natuurlijk mag dat . Gezellig! Waar kom je vandaan? We komen hier uit heel Nederland zo ongeveer . Hoe oud ben je? Je hebt geen banner, dus wanneer is je NOD?
fijn! ik ben 25 en kom uit gelderland.. (wil niet teveel details sharen omdat er mensen hier meelezen die nog niet hoeven te weten dat we zwanger proberen te worden) Mijn cyclus is zwaar van de wap haha, afgelopen cyclus duurde 59 dagen dus heb eigenlijk geen flauw idee hoe het er deze keer uit gaat zien. (gister was laatste dag dat ik ongi was) Ben nog niet ervaren met eisprongen etc dus deze maand wordt goed opletten en ovulatie testen liggen klaar.
Dames het spijt me!! Ik ben al zo lang niet in dit topic geweest... Met dank aan Misspie werd ik er ff aan herinnerd Mijn meldingen doen het trouwens niet, ik krijg niet in mijn mail in welk topic nieuwe meldingen zijn... Dus ik probeer het maar zo goed als kan te onthouden. Ik ga even alles doorlezen
@ Roselien: Jaaaaaa gefeliciteerd! En wat een supermooi cadeau! Ik kan me voorstellen dat het even moet bezinken, het is ook groot nieuws! @ kzh: Welkom! @Linana: Welkom terug! Ik zag van de week al aan je banner dat je zwanger bent?! Gefeliciteerd! Heb je getest op vaderdag? @ LeenElise: Als het goed is zou ik gewoon ongesteld moeten worden, want we hebben het deze maand nog niet bewust geprobeerd. We wilden expres deze maand even afwachten om te kijken of ik echt morgen weer ongesteld wordt, omdat we dan wat makkelijker vast kunnen stellen wanneer we het beste kunnen gaan klussen We waren bang dat het anders zo'n teleurstelling zou worden mocht mijn cyclus nog erg onregelmatig zijn en we zouden denken dat we dan zwanger waren.. @ Alle meiden: wanneer zouden jullie het aan familie en vrienden vertellen dat je zwanger bent? Mijn vriend zou het liefst met iedereen wachten tot 12-13 weken, maar voor mijn familie (ouders, schoonouders, broers, zussen) vind ik dat eigenlijk best lang.. Ik denk dat ik sowieso niet zo lang mijn mond zou kunnen houden en ik weet eigenlijk wel voor 100% zeker, dat mijn moeder het zeker weten wel zou merken. Die kent me zo goed, die ruikt het dan volgens mij gewoon... Ook als het mis zou gaan, zou ik het prettig vinden als ik dat met mijn ouders zou kunnen delen, maar om het pas te vertellen als het mis gaat vind ik ook niet echt prettig. Ik ben benieuwd hoe jullie dat doen! Ik heb ook even een tabel gemaakt Misschien is het handig om hem in de openingspost te zetten? Je moet hem als bijlage uploaden dan. Het enige nadeel is dat je dat dan steeds opnieuw moet doen als hij gewijzigd is. Mochten jullie aanvullingen hebben, er liever niet in staan enz. geeft het even door, dan pas ik het aan
@ Hippie Ja ik heb inderdaad op vaderdag getest, maar 2 dagen ervoor kon ik mijn geduld ook al niet bewaren hoor haha wat betreft het vertellen aan familie... ik heb het al verteld. Aan mijn schoonmoeder en schoonzusje (die is nu ook zwanger) en aan mijn moeder, broertje en zusje. De rest vertel ik het na de eerste echo. Ik heb zoiets van het kan misgaan voor de 12 weken grens, maar het kan ook pas bij 20 weken misgaan... Je weet het maar nooit en laten we er maar niet vanuit gaan! Het delen van mijn geluk op dit moment vind ik leuker/belangrijker
@hippie ; dankje! over het vertellen als je zwanger bent ; mijn man zou het ook 12 weken voor zich willen houden, maar dat kan ik echt niet! wil zowieso mijn ouders op tijd vertellen omdat ik het hele proces graag met mijn moeder wil beleven. Dus de familie vertellen we het met 6 weken Een bevriend koppel weet dat we er mee bezig zijn dus zei zouden het ook eerder weten. en de rest willen we het pas na 12 weken vertellen.. maarja, dat is hoe we er nu over denken..
rosalien YESSSSSSSSSSSSS wat super goed nieuws. helemaal leuk gefeliciteerd kzh welkom klets gezellig met ons mee gelderland kwam je vandaan wat leuk daar kom ik ook weg alleen nu in overijssel met vriendlief mee gegaan. linana jij ook nog gefeliciteerd leuk dat je weer mee komt kletsen hippie jij bent goed bezig leuk het schema zo. is wel handig om het zo bij tehouden. ik hoop ook voor je dat je morgen ongesteld mag worden zodat je je ei in de gaten kunt krijgen is wel handig voor de volgende ronde. hier gaat alles verders goed weinig nieuws.
Hihi en testte je twee dagen eerder ook al positief? Leuk dat je het al verteld hebt! Waren ze allemaal blij? Het klopt helemaal dat het altijd mis kan gaan... Zelf heb ik het nog niet verteld. Ik wacht even tot op de eerste echo een hartslagje te horen is. Dat is over twee weken. Dan wil ik het voorzichtigaan aan de directe familie gaan vertellen. Zijn allemaal enorme kletskousen haha. Maar voor de rest: Laten we op ons huwelijk na de fotoshow (van wij als baby tot nu) aan het einde de 12 weken echo zien. Ben benieuwd of mensen hem meteen snappen
misspie wat een leuk zeg om het zo aan de rest te vertellen. ben ook benieuwd hoeveel oplettende mensen er zijn. wann is jullie trouwdag?? is de jurk ook al bij de naaister geweest. hoe voel je je nu merk je er al iets van misselijk enz?? ben nieuwschierig sorry
Thanks! ik ben voor manlief naar gelderland gekomen! kom oorspronkelijk uit brabant wat we allemaal niet over hebben voor een vent!
Bedankt voor de felicitaties Leuk om het hier al ff te melden, want voor de rest wachten we er nog ff mee. We hebben wel bedacht dat we aan onze ouders het al eerder vertellen, ligt er ff aan wanneer we die zien. Die van mij wonen niet om de hoek... Ik moet nog wel eens gaan bedenken wat ik zeg als mensen er naar vragen, serieus of als grapje, hoe ik dan reageer enzo. Of als ik speciale kaas krijg voorgeschoteld, sommige mensen kennen me toch te goed om te geloven dat ik dat niet lust @MissPie, wat een leuke manier om het bekend te maken! Wat is trouwens MVM? Dat ken ik geloof ik niet.
Thanks, we zullen zien wie het tegen die tijd nog niet weten... Het wordt ook spannend, aangezien ik geen idee heb hoe 'groot' mijn buik is tegen die tijd. Ben slank (maat 34) en dat ben ik eigenlijk al jaren, ben dus bang dat het vrij snel gaat opvallen. Nu schijnt het bij de eerste mee te vallen... We'll see! En ja, die kazen... een heleboel mag je er gelukkig wel, en je kunt het er altijd nog op gooien, dat 'je ermee bezig bent'. Dat doe ik nu ook . MVM is moeder voor moeders. Er staat een linkje naar hun site op deze website. Komt er in het kort op neer, dat ze van jouw urine hormonen kunnen maken voor vrouwen die niet 'zomaar' zwanger kunnen worden.