Hihi ja en wie er dan nog zijn overgebleven die het niet weten... Mijn moeder kan zo heerlijk kletsen . We trouwen 3 september, dan ben ik 14 weken volgens mij. Vrijdag heb ik een afspraak bij de bruidsmode ontwerper, die mn jurk gaat vermaken. Ben zo benieuwd! Ben nog niet super misselijk, maar heb een late eisprong gehad, dus ben bang dat het nog wel gaat komen haha.
@misspie Leuk!!! trouwen en een baby, spannend allemaal lijkt me wel lastig met die jurk, normaal gesproken moet je al een aantal keer langskomen om te passen en te vermaken, denk in jouw geval nog vaker
Dat lijkt me inderdaad lastig! Gaat er iemand mee passen? Of kun je het 'veilig' vertellen tegen degene die je jurk gaat vermaken? Spannend hoor, ik vind je jurk wel erg gaaf!
Ehm, nou mijn zusje, moeder en schoonmoeder gaan mee. Ben er nog niet helemaal uit hoe ik dat ga oplossen... Evt. kan ik het achteraf nog telefonisch doorgeven... 
@Misspie ; dat is inderdaad erg lastig! toen ik mn jurk ging passen, hielp de trouwjurken-dame me met sluitingen enzo in het pashok. Misschien heb je dan de mogenlijkheid om het te vertellen.. En trouwjurken passen is zo leuk! ik voelde me echt een prinses met al die mooie jurken! Veel plezier!!!
Slecht nieuws.. Ik ben tot nu toe nog niet ongesteld geworden... Mijn vriend zit ook weer een beetje te dubben over wel/niet ervoor gaan, dus ik ga dalijk maar weer eens proberen een gesprek aan te knopen.. Zucht..
Wacht je nog op je eerste menstruatie nadat je met de pil gestopt bent? Lijkt me wel belangrijk dat je het allebei echt wil! dus goed als je erover in gesprek gaat! succes
Hee Hippie! ook als je het niet bewust probeert kán je zwanger zijn hè? Is dit je eerste menstruatie na de pil? Anders test je toch gewoon even, weet je het meteen zeker... Inderdaad moeten jullie er natuurlijk wel allebei volledig achter staan... Hoop dat jullie het daar snel over eens worden!
@MissPie: ik zou willen dat dat zou kunnen, maar sinds ik met de pil ben gestopt hebben we nooit onbeschermd geklust, dus ik kan niet zwanger zijn helaas Ondertussen heb ik met vriendjelief wel een gesprek gehad en hij is er wel veel mee bezig, maar uit zichzelf gewoon niet zo. Hij vindt het nog steeds wel erg leuk en wil er ook nog steeds voor gaan. Helaas gebeurt er in mijn lijf nog steeds niet zoveel. Wel al paar dagen pijnlijke voorgevel, maar voor de rest blijft het stil... Ik hoop dat het vanavond of morgen op gang komt...
Oh Hippie! Dat is jammer... ik had nog even goede hoop voor je! Helaas... het ontpillen schijnt ook wel even te kunnen duren. Heb je lang de pil geslikt? (al zegt dat ook niet altijd wat...) Wel fijn dat je vriend er toch wel voor wil gaan! En ja dat wachten... dat hoort er helaas bij. Ik hoop voor je dat het snel doorkomt!
hippie wat fijn dat jullie toch er voor willen gaan. ik hoop ook voor je dat je snel ongesteld wordt zodat jullie er ook echt voor kunnen gaan. maar maak je nog niet druk want indd ontpillen kan raar gaan en maak ook indd niet uit hoelang je de pil slikt. ik heb de pil 12 jaar geslikt en mijn cyclus kwam eigelijk gelijk opgang. zo zie je maar weer dat het niets zegt het is toch echt moedertje natuur die het doet
Hey bloem, Dat had ik ook hoor, dat mijn cyclus eigenlijk meteen weer normaal was. Het blijft moeder natuur inderdaad! Heb jij al hoop voor deze maand?
Haj meiden, Ik ben weer aanwezig op ZP! Onze laptop was een weekje gecrasht Hier weinig nieuws, in mn vruchtbare week volgens internet weinig kunnen klussen. Ook geen ei klachten gehad als vruchbaar slijm ofzo, dus heb weinig hoop. @ Hippie: Hoop voor je dat je gauw ongesteld bent! Erg vervelend dat wachten..
Hier weer even een teken van leven Zo bijna een week na de test, nog steeds hoge temp en geen menstruatie begint het toch wel tot ons door te dringen dat we echt zwanger zijn! Dus vandaag de verloskundige maar eens gebeld, 11 aug de echo, spannend!! Verder voel ik me nog aardig goed, hopen dat 't beetje zo blijft. Morgen gaan we het aan mn schoonmoeder vertellen. Had vandaag mn moeder aan de telefoon, maar we vertellen het haar liever 'live' dus moest mn mond houden, dat viel niet mee! Succes wie nog bezig is met wachten, meten, testen, etc... Hopelijk snel een positieve test!
hey misspie we houden altijd hoop maar weet je wat het is als ik er aan denk voel ik allemaal dingen in mijn buik beetje spierpijn gevoel. af en toen zere borsten. maar probeer er eigelijk niet zo aan te denken en hoop dat we dan niet ongesteld worden maar ik zal niet gelijk gaan testen hou het wat langer aan omdat mijn cyclus schommeld met 2 a 3 dagen. om geen valse hoop te krijgen. hoe gaat het met jou hoe voel je je nu. albijna een afspraak leuk leuk. super spannend lijkt me dat de eerste afspraak.
@roselien: Leuk hoor! 11 aug de echo duurt ook nog lang he. Als ik ooit zwanger word lijkt het me ook nog vervelend om daar zo lang op te wachten haha.. Hier zou gisteren mn innesteling zijn maar had nergens last van. Werd vanmorgen wakker met ontzettend zere tepels, zou dat nog door de vruchbare dagen komen?
Haha het zegt niets hè? Wij hadden ook veel te weinig geklutst door een kaakontsteking van mij en zie... Toch zwanger! Het kan altijd  en anders weer een nieuwe ronde  Had je wel ovutesten gebruikt of nog niet? Ik voel me eigenlijk prima. Nog niks te zien gelukkig haha. Heb dames met 7 weken gezien die al een flinke buik hadden . Maar voorlopig is m'n buik nog plat haha. We zullen zien, gelukkig heeft m'n trouwjurk een striksluiting .
Ja we zullen zien, afgezien van mn zere tepels nergens last van! Misschien zijn die pijnlijke tepels ook wel omdat ik volgende week weer ongesteld ga worden.. Nee nog niets gebruikt, als ik straks gewoon ongesteld word wil ik eens beginnen met temperaturen. Fijn dat je je nog goed voelt misspie en niet boven de toilet hangt Haha dat is fijn die striksluiting, heb je nog een beetje rek! Hoever ben je precies op jullie trouwdag?
Hier nog niks te bekennen, volgens mij ben ik volledig opgedroogd van binnen. Sowieso voel ik me behoorlijk beroerd, vooral mentaal. Gisteren heb ik een behoorlijk heftig gesprek met iemand gevoerd en dat merk ik nu wel erg... Ik ben blij dat ik mijn verhaal even kwijt kon, maar de naweeën zijn ook niet erg prettig. Spannend, alle VK afspraken en echo's! Ik zou denk ik niet kunnen wachten om mijn kindje voor het eerste te zien Dan weet je ook hoe het allemaal groeit en of het allemaal goed gaat!