Leuk om een beetje bij te blijven van jullie belevenissen. @ Hippie, kan soms ook zijn dat je cyclus wat in de war raakt als je een drukke of stressvolle periode hebt. Mijn cyclus had ik vrij goed bijgehouden van tevoren, en die raakte in de war als ik het bovengemiddeld druk had, dan was 'ie langer of met minder vruchtbaar slijm ofzo. @ MissPie, fijn dat je je nog zo goed voelt! Is toch altijd afwachten, je hoort zo verschillende verhalen... Ik voel me ook nog prima Vandaag het nieuws aan mn schoonmoeder verteld Ze was erg verrast maar vond 't ook superleuk. Wel echt jammer dat mn schoonvader het niet kan meemaken, die is 2 jaar geleden overleden... Eens kijken of ik nu ook een banner heb!
@Hippie: Vervelend dat je niet zo lekker in je vel zit! Maak je niet druk om je eisprong, kan nog makkelijk komen. Ik heb nog nooit slijm gespot, ook erg verveld. Doe rustig aan, knuff Geniet van je zwangerschap Roselien!
hey dames is er nog nieuws???? hier nog even geduld hebben en hippie al iets te bekennen bij jou???? hoop het zo voor je dat je. zodat je je ook weer wat fijner gaat voelen. en hoe gaat het met de zwangeren onder ons de echo's komen er bijna aan toch?? spannend lijkt met super leuk om de kleine beeb te zien.
Haj Bloem! Weinig nieuws.. Zere tepels, puisten, ongi gevoel en trek in lekkere dingen dus denk dat gewoon ongi ga worden.. Hoe is het met jou?
Hier ook weinig nieuws. Volgende week de eerste afspraak bij de vk. Ben benieuwd wat ze allemaal doen en vragen. Gister de brief binnengekregen met een vragenlijst die ik alvast mag invullen. Verder voel me nog steeds goed. Wel sneller moe, af en toe wat misselijk en obstpatie (ja sorry dames, het hoort erbij). Heb jij al nieuws Hippie?
heb ook de heletijd kramp in mijn buik dus denk ook niet dat het raak is. en indd de wel bekende hmm alles is lekker buien maar heb ook zereborsten vooral tijdens het sporten. normaal heb ik daar geen last van maar kan allemaal nog bij het ontpillen horen denk ik. het zou ook wel erg toevallig zijn als het in ronde 1 goed mag gaan we hopen het natuulijk wel.
@ MissPie ; spannend! eerste afspraak bij de vk en ja, ook obstipatie hoor er bij! kan wel erg vervelend zijn tho.. @ bloem26 & Leenelise ; bah, hopen dat het stiekum toch niet zo is en jullie snel een posi test hebben! hier nog steeds aan het wachten op mij mn vruchtbare dagen,. wel al aan het klussen.. en bezig met ovu testjes.. hoop dat deze maand mn cyclus gewoon weer klopt!
Whoehoee! Ik heb net een beetje bloed verloren! Ik heb geen idee of het doorzet, vorige week had ik dat namelijk ook en toen juichte ik ook te vroeg... Nu maar even een inlegkruisje erbij gepakt, dan kan ik het in de gaten houden. Ik hoop dat als ik straks weer naar het toilet moet het rood is! (Sorry voor de details haha!) Ik hoop zó dat er nu eindelijk wat gaat gebeuren! Ik voel wel wat gerommel in mijn buik en mijn borsten steken ook. Toen ik nog de pil slikte had ik daar echt nooit last van, dus ik hoop dat het niet meer van het ontpillen is. Op dit moment maakt het me niks meer uit wat er zeer doet of rommelt, als mijn cyclus maar op gang komt. De rest neem ik graag op de koop toe :-D Ik hoop dat ik mijn banner binnenkort kan veranderen!
Jeeee hippie! Hoop dat het doorzet meid!! Klinkt gek om dat zo te zeggen op zp. Maar in jouw geval is het gewoon goed, dan kan je tenminste weer verder . Houd ons f op de hoogte hè?! @kzh hoop ook dat je cyclus weer gewoon klopt! Nog f geduld indd.
@ Hippie: Dat zou fijn zijn als er eindelijk wat gebeurt! Ongi doorgezet? Hier nog steeds ongi buikpijn, en alleen nog maar een pijnlijke rechtertepel Mja maar afwachten op woensdag!!
Nog even een berichtje uit Nederland, want morgen gaan we op vakantie! Hopelijk gaat alles goed en word ik niet heel moe of misselijk op vakantie, dat zou jammer zijn want we willen lekker actief gaan wandelen in de bergen enzo. We wachten het rustig af, gaat vast goedkomen. @Misspie: veel succes bij de verloskundige! Ik ben benieuwd hoe het gaat, ze gaan vast ook een echo maken? Ik hoop 't voor je, lijkt me super bijzonder om dan al wat te kunnen zien! @Hippie: al meer bloed gezien? Ik hoop voor je dat 't doorzet! @de rest: succes ermee, wie weet zijn er nog meer zwangeren als ik terugkom van vakantie
Mn man had trouwens een cadeautje gekocht voor op vakantie: een tijdschrift over zwangerschap! Superleuk he!
nou vandaag toch wat bloed gespot dus we kunnen op naar ronde twee hopen dat het dan mag lukken. hoe gaat het bij de rest hippie al wat meer bloed bespot rosalie super fijne vakantie geniet er lekker van nu nog met zu'n tweeen en wat leuk dat je een tijdschrift hebt gekregen
Ik wens je een hele fijne vakantie Roselien! Lekker genieten, ook van je leuke tijdschrift Jammer Bloem! Op naar de volgende ronde.. Hier nog geen bloed gespot, zou woe onig moeten worden. Heb nu al buikpijn dus denk idd dat ik woe ongesteld wordt.
@ hippie ; hopen dat je cyclus snel op gang komt! @ LeenElise ; spannend! nog een paar daagjes @ roselien ; veel plezier op vakantie! @ bloem26 ; he jammer! veel succes voor de volgende ronde!!
Goedemorgen meiden, Hoe is het hier? Iemand nog nieuws? Ik heb nog steeds ongi buikpijn en een gevoelige rechtertepel. Ben ook een beetje misselijk, maar dat had ik de vorige keer ook voor mn ongi. Fijne dag
Hoi! Ben benieuwd! Wanneer ga je testen mocht je niet ongi worden LeenElise? Roselien, een hele fijne vakantie! Waar ga je heen? Hoop dat je je goed blijft voelen. Zal best wel met al die frisse berglucht haha. En de rest? Nieuw lijstje met belangrijke data maken? Ben alles een beetje kwijt inmiddels
hey miss pie vandaag de eerste afspraak!!!!!!!!!!!!!!! wat leuk ben heel benieuwd naar je verhaal geniet er van om de kleine voor de eerste keer te kunnen zien. leen elise ben benieuwd nog 1 dagje hoop op positief streepje natuurlijk hippie is er bij jullie al nieuws????????
@ MissPie: Mocht ik niet ongesteld worden dan wil ik donderdag een testje wagen. Maar heb nog steeds ongi buikpijn dus ben er bang voor Ik ben idd ook alles een beetje kwijt haha, nieuw lijstje is een goed id! @ Bloem: Wat leukk!! Heel veel plezier vandaag, kom je nog even vertellen hoe het ging?
Hier nog steeds niks, ik heb de hele week ontzettend last gehad van mijn lijf, maar er is verder niks gebeurt. Ik kom ook in de verleiding om de pil maar weer te gaan slikken en van het hele lichamelijke gezeik af te zijn. Maar ik wil zo graag zwanger kunnen raken.... Het loopt sowieso even niet lekker en dan dit er ook nog bij. Het is momenteel even te veel. Ik probeer het van me af te zetten maar de omgeving is ook nogal confronterend met 4 zwangeren en een paar al geboren baby's...