Wie probeert er vanaf deze maand zwanger te worden van de eerste?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door MissPie, 15 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bloem26

bloem26 Actief lid

6 mrt 2011
    211
    0
    0
    hey hippie wat vervelend voor je. kan me voorstellen dat je het even allemaal niet zo ziet zitten, en dat je lijf niet mee werkt ga je jezelf ook niet fijner van voelen. ontpillen kan heel lang duren en ook hele rare dingen doen met je lichaam. heb je ook al een afspraak staan bij h.a. kijken of hij/zij wat voor je kan beteken zo dat je cyclus op gang kan komen. en indd als er in je omgeving mensen zwanger raken en of zelfs al een baby hebben is het nog moeilijker. maar ik denk dat je hier toch door heen moet als je nu weer aan de pil zou gaan en later opnieuw gaat stoppen kom je waarscheinlijk ook weer hier mee te zitten:((niet vervelend bedoeld hoor) en als een baby jullie droom is kunnen jullie dit aan en ben je straks alleen maar trots op jezelf dat je door hebt gezet;). ik denk aan je hoop voor je dat het snel opgang komt

2. LeenElise

LeenElise Bekend lid

15 jun 2011
    750
    0
    0
    Noord-Holland
    @ Hippie: Kan goed begrijpen dat je in de verleiding komt weer aan de pil te gaan. Idd wat bloem zegt, als je weer aan de pil gaat, straks weer stopt, dan heb je daarna waarsch hetzelfde.. Volhouden meis, komt goed! Anders zou ik een bezoekje brengen aan de huisarts..

Hier vandaag mn NOD, maar heb al mn naderende ongi buikpijn dus denk dat het niet lang meer duurt! Afwachten maar..

3. MissPie

MissPie Actief lid

1 jun 2011
    482
    0
    0
    NULL
    Rotterdam
    Hoi allemaal!

@ Hippie: Denk dat je wel f vol moet houden meid. Anders duurt het de volgende keer misschien alleen nog maar langer. Als jullie er misschien nu nog even niet zeker van zijn of het kan door omstandigheden nog even niet zou ik anders iets anders proberen. Maar als je de pil weer gaat slikken, moet je er later toch weer een keer doorheen... Sterkte ermee.

@ LeenElise: Heb je een regelmatige cyclus? Anders kun je ook testen? Ik had ook ongi buikpijn haha. En gister toch al een hele mooi echo mét een kloppend hartje. Echt geweldig om te zien hoor!

@ Bloem: Hoe is het bij jou meid?

4. LeenElise

LeenElise Bekend lid

15 jun 2011
    750
    0
    0
    Noord-Holland
    @MissPie: Ik heb na de pil nu 2x een cyclus gehad van 28 dagen. Maar heb echt geen id hoe dit was voor mijn pilgebruik. Ik ben bang dat het door het ontpillen komt en toch teleur wordt gesteld door een negatieve test. Mja geen bloed geeft moed, morgen nog geen ongi dan ga ik testen :)
    Heb je om medische redenen al zo vroeg een echo? Las namelijk op de verloskundigenpraktijk bij ons in de buurt dat je tussen 6-8 wkn een intake krijgt en pas vanaf 9wkn de eerste echo.

Mn ongi buikpijn is er nog steeds en sinds vanmorgen ook geen afscheiding meer. Dit hoort toch juist meer te worden?
    Duss ben bang dat ongi word.

5. MissPie

MissPie Actief lid

1 jun 2011
    482
    0
    0
    NULL
    Rotterdam
    Hoi hoi,

Nee hoor geen medische indicatie. We dachten dat ik rond de 7,5 week zou zitten (al had ik zelf het vermoeden een late eisprong gehad te hebben). Het verschilt heel erg per vk hoe en wanneer ze de eerste echo maken. Dit was eigenlijk gewoon eentje extra. Gewoon om te kijken of ze iets konden zien en beetje kunnen kijken hoever je eventueel bent. Nou mijn vermoeden klopte, maar gelukkig konden ze toch wat zien! Haha, zo leuk.

Wat betreft de afscheiding... dat hoeft dus niet. Ik heb helemaal geen afscheiding meer sinds ik zwanger ben. En had ook de ongikrampen al een paar dagen van tevoren... Het kan dus nog steeds hoor haha. Is vandaag je 28e dag? of je 29e?

Ben wel benieuwd hoor! Heb je al een test liggen? Want dan vind ik het knap als je je in kan houden hahaha.

6. LeenElise

LeenElise Bekend lid

15 jun 2011
    750
    0
    0
    Noord-Holland
    Vandaag was mijn 29e dag, vanmorgen een testje gedaan maar helaas negatief! Ook nog geen ongi te bekennen..
    Dus maar weer verder wachten.

7. MissPie

MissPie Actief lid

1 jun 2011
    482
    0
    0
    NULL
    Rotterdam
    Hè wat jammer! Weet je wanneer je eisprong was en wat voor test heb je gebruikt? Bij mij waren ze ook niet echt positief te noemen. Ik heb een late eisprong gehad. Maar de CB digital was overduidelijk...

8. LeenElise

LeenElise Bekend lid

15 jun 2011
    750
    0
    0
    Noord-Holland
    Haj MissPie,
    Geen id wanneer ik mn eisprong heb gehad. Wilde na deze ronde pas beginnen met temperaturen. Ik heb ook clearbleu gebruikt, dus maar verder met wachten!
    Mn ongi buikpijn is verdwenen maar ook bijna geen afscheiding meer, snap er niets meer van.. Wachten wachten wachten ;)
    Hoe voel jij je?

9. MissPie

MissPie Actief lid

1 jun 2011
    482
    0
    0
    NULL
    Rotterdam
    Vervelend is dat wachten hè? Altijd maar dat geduld...
    Ik ben sinds twee dagen 's ochtends echt goed misselijk. Maarja het hoort erbij. Gaat pas in de loop van de middag weg en komt soms 's avonds ook weer vrolijk terug haha. Gewoon een beetje rustig aan doen, dan komt het allemaal best goed. Over ruim twee weken alweer een nieuwe echo. Helemaal leuk.

Nog wat leuks doen van t weekend?

10. Hippie

Hippie Lid

9 jun 2011
    37
    0
    0
    Hoi meiden!

Bedankt voor jullie lieve berichtjes :) Er is hier nu nog steeds geen ongesteldheid te bekennen, maar ik had wel het idee dat ik meer afscheiding begon te krijgen. Ook kon ik er draden van trekken en dat schijnt een goed teken te zijn.... Dus lief en ik zijn druk aan het klussen geslagen dinsdag, woensdag en gisteren en vandaag gaat het er denk ik ook nog wel van komen. Ik heb echt géén idee of het ook echt babytechnisch 'zin' zal gaan hebben, maar niet geprobeerd is altijd mis toch? We wachten het af. Als ik over 2,5 week niet zwanger blijk te zijn en ook nog niet ongesteld ben geweest ga ik de huisarts bellen. Ik ben dan 5,5 maand van de pil af en wil dan weten wat er eventueel gedaan kan worden.

@MissPie Wat gaaf, je echo! Heb je mooie foto's meegekregen? Wel vervelend dat je misselijk begint te worden, maar aan de andere kant natuurlijk ook een goed teken. Je weet dan 's ochtend in elk geval gelijk weer dat je écht zwanger bent ;)

@LeenElise Jammer dat je negatief testte! Wel spannend hoor, ik zal voor je duimen dat je alsnog zwanger zal zijn!

11. LeenElise

LeenElise Bekend lid

15 jun 2011
    750
    0
    0
    Noord-Holland
    @MissPie: Erg vervelend dat wachten inderdaad. Wat leuk dat je over 2 weken alweer een echo hebt! Plaats je een keer een foto van de beeb? Ben benieuwd ;) Nog weinig in de planning voor dit weekend, hangt ook allemaal een beetje af van het weer. Balen dat je al last hebt van misselijkheid, ondanks de misselijkheid jij wel wat leuks in de planning voor dit weekend?

@Hippie: Niet 'geschoten' is idd altijd mis ;) zou zeggen, lekker verder klussen! Mocht je over 2,5wk nog niet ongi zijn hoop ik dat de ha je eindelijk wat duidelijkheid kan geven.

Hier nog steeds geen ongi te bekennen! Wachten is echt vreselijk, wacht dit weekend op mn ongesteldheid, anders evt maandag misschien een testje wagen?
    Durf gewoon niet te testen omdat bang ben dat het van het ontpillen komt. Hiervoor 2x netjes 28dgn, maar je hoort wel vaker dat daarna de ongi lange tijd uitblijft door het ontpillen.
    Zal jullie op de hoogte houden :)

12. bloem26

bloem26 Actief lid

6 mrt 2011
    211
    0
    0
    hey allemaal

hier gaat alles goed nog even en dan hebben we heerlijk vakantie:D
    @leenelise ik zie aan je banner dat je toch ongesteld bent geworden wat kan het ontpillen je voor de gek houden hé. hoop voor je dat ronde twee vruchtbaar mag zijn:) wij gaan er ook weer met frisse moed tegen aan/ zijn alweer bezig hihi.

@misspie wat fijn dat je het hartje al mocht horen nog twee weken en dan de volgende echo helemaal leuk.

@hippie hoe gaat het bij jou meid?????

fijne dag allemaal

13. LeenElise

LeenElise Bekend lid

15 jun 2011
    750
    0
    0
    Noord-Holland
    Inderdaad ongi geworden vanmorgen! Was al wel bang dat ik overtijd was door het ontpillen, nu dus een cyclus van 32 dgn.
    Hiervoor 28dgn tot ontrekkingsbloed, daarna 28 tot eerste echte ongesteldheid en nu dus 32 tot tweede echte ongesteldheid, eigenlijk wordt dit dus mn 3e ronde..
    Hoop ook op een vruchtbare ronde voor ons beide :)

14. MissPie

MissPie Actief lid

1 jun 2011
    482
    0
    0
    NULL
    Rotterdam
    Hoi allemaal!

Hoe gaat het met jullie?

LeenElise: Jammer dat je ongi bent geworden! Maar fijn dat je nu niet meer hoeft te wachten, kan je tenminste gewoon weer verder!

Hoe is het met jou Hippie?

En Bloem26: Hoe sta jij ervoor?

15. Hippie

Hippie Lid

9 jun 2011
    37
    0
    0
    Hoi meiden,

Er is hier niet veel verandering! Lief en ik hebben van maandag t/m zaterdag elke dag geklust, gisteren waren we het allebei zat, maar na ongeveer een week moet het toch genoeg zijn geweest :D We hebben ook nog steeds geen idee of ik echt mijn vruchtbare dagen heb gehad, dus misschien is het voor niks geweest, we wachten af!

Ik heb nog steeds een rommelende buik, al 2,5 week ondertussen en ook nog steeds pijnlijke borsten. Het wordt ondertussen erg vervelend, omdat ik er echt hele dagen last van heb. Af en toe ben ik weleens bang dat er niets niet helemaal goed zit in mijn buik. Vandaar dat ik ook heb besloten naar de huisarts te gaan als er binnen nu en 2 weken niks gebeurt. Ik voel me vandaag ook redelijk misselijk en heb last van maagzuur :(

@LeenElise: Jammer van je ongesteldheid meis! Ik ga voor je duimen dat het de komende ronde raak zal zijn!

@Bloem26: Succes deze ronde! Wanneer is je NOD?

16. bloem26

bloem26 Actief lid

6 mrt 2011
    211
    0
    0
    wij zijn nu druk aan het klussen :D mijn nod is 6 aug midden in onze vakantie:) opzich wel fijn dan ben je er ook wat minder mee bezig. we houden weer goede moet aan het klussen kan het dit keer niet liggen;)
    nog meer meiden hier vakantie plannen?? wij moeten nog een weekje werken en dan lekker weekje thuis dan heerlijk met de sleurhut weg hopen op beter weer dan nu:( hihi

17. LeenElise

LeenElise Bekend lid

15 jun 2011
    750
    0
    0
    Noord-Holland
    @Hippie: Altijd goed zoveel klussen ;) wat vervelend dat je zoveel 'kwaaltjes' hebt, hopelijk gaat het gauw over.

@bloem: Haha ook al zoveel geklust, wel leuk je nod midden in jullie vakantie! Mocht het raak zijn kan jullie vakantie iig niet meer stuk (en bij ongi maar een lekker wijntje;))
    Wij gaan dit jaar niet weg, hadden gehoopt op heerlijk weer in NL maaar dat valt ontzettend tegen. Succes nog je laatste werkweek!

18. MissPie

MissPie Actief lid

1 jun 2011
    482
    0
    0
    NULL
    Rotterdam
    Lijstje
    De helft weet ik niet, dus graag aanvullen:

Linana: eerste ronde: zwanger!! 23-02-2012
    Misspie: eerste ronde: zwanger!! 02-03-2012
    1 augustus termijnecho

Bloem26: NOD 6 augustus 2011 ... ronde
    LeenElise: NOD 7 augustus 2011 2e ronde
    Hippie: NOD ??

19. bloem26

bloem26 Actief lid

6 mrt 2011
    211
    0
    0
    misspie dit is officieel onze twee de ronde dan heb je mijn lijstje ook weer compleet

leenelise
    wij blijven ook gewoon in nederland :cool: hoop dat ik mijn zonnebril nog nodig heb. maar indd is wel leuk in de vakantie net wat je zegt;)

20. LeenElise

LeenElise Bekend lid

15 jun 2011
    750
    0
    0
    Noord-Holland
    Linana: eerste ronde: zwanger!! 23-02-2012
    Misspie: eerste ronde: zwanger!! 02-03-2012
    1 augustus termijnecho

Bloem26: NOD 6 augustus 2011 ... ronde
    LeenElise: NOD 18 augustus 2011 3e ronde
    Hippie: NOD ??

Heb die van mij even aangepast! Als ik uitga van mn langste cyclus is mijn NOD pas 18 aug, dus lang wachten deze ronde. Ook is het 'officieel' mn 3e ronde, dus hou het daar maar op.
    Wel handig als het lijstje weer compleet is idd :)

Deel Deze Pagina