Wie gaat er ook voor z'n tweede, derde of vierde kindje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door D83, 1 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Wil graag n clubje aanmaken voor iedereen die nu bezig is en kort voor/rond haar eisprong zit en/of op t wachtbankje zit
    Als er al n clubje is voor een tweede, derde of vierde (of meer :p) hoor ik t graag dan sluit ik me graag aan maar kon t niet zo snel vinden..
    Ik ben 33 en we zijn deze week gestart voor een derde kindje :)
    Zou er nu n meisje komen na twee jongens?

2. Mamavanvier95

Mamavanvier95 Fanatiek lid

12 okt 2014
    3.485
    2.599
    113
    Vrouw
    Friesland
    Ja, wij gaan rustig aan voor een tweede kindje. Na de bevalling enkel 4 weken de minipil gehad, en 3 weken de gewone, toen besloten te laten liggen. Ons eerste kindje heeft ongeveer 2 jaar geduurt wegens PCOS, vandaar dat we het nu op zijn beloop laten. De eerste cyclus duurde 35 dagen.. Inmiddels weer op cyclusdag 56, ik ben benieuwd wanneer mijn menstruatie komt.

3. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Oke spannend! Ik heb de 27e m'n spiraal verwijderd en ben toen gelijk ongesteld geworden, was k al twee dg zonder bloeding weliswaar toen t spiraal nog zat, benieuwd of ik nu gewoon de week m'n ei heb
    Hebben iig al geklust en zullen dat deze week blijven doen
    Bij de eerste twee was t snel raak benieuwd hoe t nu gaat

4. Mamavanvier95

Mamavanvier95 Fanatiek lid

12 okt 2014
    3.485
    2.599
    113
    Vrouw
    Friesland
    Ik duim mee voor je dat het snel raak mag zijn. Ik heb inmiddels weer negatief getest dus snap er niks van allemaal. Heb nog een doosje primolut liggen van voordat ik zwanger werd van mijn eerste, dus heb vanochtend de huisarts gebeld of ik die nu nog mag gebruiken. Om half 3 even terugbellen..

5. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Ik doe mee voor onze derde, vandaag word ik gecurreteerd en we zullen even 2 maanden wachten voor we weer proberen.
    De jongste is nu Bijna 11 maanden, oudste 3,5 en van mn man nog 1 van 16 in huis. Dus in huis 4e en samen de 3e. Het wil alleen niet echt lukken..... Nu 2e misser. Tussen eerste en 2e zaten ook missers.

Nod zal nog even op zich laten wachten. Maar de wens is groot.

6. Mieleke

Mieleke Actief lid

5 feb 2016
    293
    0
    0
    NULL
    NULL
    wij gaan voor een vierde kindje. vandaag negatief getest, maar nog steeds geen bloed dus goede moed. door bv aan nummer drie een ietwat onvoorspelbare cyclus, dus alles is nog mogelijk ;)
    dit wordt het eerste kindje waar we 'moeite' voor moeten doen, en dat voelt heel gek aan.

Meijtje, wat verdrietig. hopelijk snel positief nieuws!

7. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Positief nieuw,dochtertje van mn zus (na 15 jaar kinderwens) is vandaag geboren, heb haar gezien in het ziekenhuis, wat een dotje! Is nu ook een beetje mijn kindje.

Ik heb uit het verleden geleerd niet te snel te beginnen met werken na curretage . Eerst even bijkomen. Mijn lichaam is snel moe en door narcose ben ik enorm vergeetachtig.
    Mijn cyclus is altijd lang na curretage, makkelijk zo'n 43 dagen. Normaal zit ik rond de 35 dagen. Soms 31 maar ook uitschieters naar 39. Dus echt regelmatig kun je het ook niet noemen. Heb ik al mn hele leven gehad. Dus lang wachten voor eisprong.

Mieleke leuk een 4e en knap hoor zo lang bv. Ik doe het je niet na! Geen bloed houdt zeker moed.

Deel Deze Pagina