Ja wachten is moeilijk maar wel het beste. Net wat je zegt. Je wilt jezelf niet blij maken met een dode mus. Het maakt het ook niet meer of minder zwanger maar het kan n hoop teleurstelling voorkomen. Mijn langste cyclus ooit was 35 dagen dus dat hou ik zelf aan als datum alleen denk ik dat ik dat niet volhou. Ik wacht in ieder geval wel tot mijn nod.
Haha, die is goed!! Ik testte gewoon op mijn bod en ik had een heel duidelijk streepje! Wacht maar af DDara, we praten binnen een paar maanden hier nog een over. Dan moet je ons maar eens zeggen hoeveel dpo je test
Ja snap precies wat je bedoeld! Tot aan m'n ei ben ik er weinig mee bezig maar dan van eisprong tot NOD.... Een ware hel.. Ach ik verwijt het aan het vrouw zijn. We maken ons altijd om alles druk dus dan kan dat er ook nog wel bij Hee maar positief blijven wie weet heb je deze maand een plakbeebje! Ik ga voor je duimen in ieder geval!
Ik ging net eens pendelen, voor mezelf en eventjes het "ervaren" maar die zei dat ik deze maand positief test... Pscygisch dit!!😱
En denise, ik heb ook vaker gedacht ih ik ben zwanger, zag ineens blauwe aders in me borsten, en misselijk etc. Zat het mezelf gewoon aan te praten.. Echt bizar hoe de hersens ons in de maling kunnen nemen!!
@laurazoey, mijn moeder heeft zo'n setje, dus heb het bij mezelf gedaan.. Zie foto dat kan je wel halen maar geen idee waar..
Ooow haha oke. Ja ze schijnen het hier ook te doen, maar kan niet goed uitvinden hoe en wie en wat haha. Thanks voor je reply. Hopelijk klopt die voor jou
Ja ik zag dat ook idd maar ze pendelen volgens mij niet eens meer zo veel ik zie amper berichten, en als je ze zomaar pb stuurt verwijderen ze het en je mag geen eigen topic aanmaken..
Jaa dat viel me ook op en toen stuurde jij je berichtje dus dacht ik misschien heb je iemand gevonden haha.
DDara ------- 1e ronde - 28 jr - 1e kindje - nod geen (ga in apr voor 1e ronde) XMeliisz ----- 2e ronde - 24 jr - 1e kindje - nod 31 maart LauraZoey -- 2e ronde - 26 jr - 1e kindje - nod 2 april Mackwek -- -1e ronde - 27 jr - 1e kindje - nod 1 april Jasmijn ---- -3e ronde - 27 jr --- 1e kindje - nod 27 April Meisje1234- -3e ronde - 27 jr - 1e kindje - nod 4 april SJ86 -------- 4e ronde - ? jr --- ???????? - nod? Teletubbie -- 1e ronde - 21jr - 1e kindje - nod 19 april Mirya ------ -1e ronde - 35 jr - 1e kindje - nod? Meissie1001 -?????????????????????????????????????? Sweety30 - -1e ronde - ?jr ---- ???????? - nod? carannay -- -1e ronde - 30 jr - 1e kindje - nod 25 maart Jongedame -- 2e ronde - 23 jr--- 1e kindje - 22 april nod Ladylien - 4e ronde - 27 jr - 1e kindje - nod 13 april Rica -------- -1e ronde - 29 jr - 3e kindje - nod 6 april Milou1990 - -1e ronde - ? jr --- ???????? - nod? Crosscountry - ???????????????????????????????? LM19 -------- ????????????????????????????????? Lievekind --- 2e ronde - ? jr --- ????????? - nod? Natas123 - --2e ronde - 19 jr --1e kindje - nod? Mom2be21 - 2e ronde - ? jr --- ????????? - nod? Elsssm ----- 4e ronde - ? jr --- ????????? - nod? Denise001 - 2e ronde - 24 jr - 1e kindje - nod 18 april Rosa887 --- 3e ronde - ? jr --- ???????? - nod? Chann1992- 3e ronde - ? jr --- ???????? - nod? Ely --------- 3e ronde - 28jr - 1e kindje - nod? Denise112- 2e ronde- 25 jr - 1e kindje - nod 9 april Ilka-------- 1e ronde - ? jr --- ???????? - nod?
Vraag me eigenlijk wat af, zijn er mensen uit de buurt van Haarlem? Of waar wonen jullie of vinden jullie dit te persoonlijk? Ben we benieuwd hihi we praten wel overal over maar vind wel leuk om te weten!
Ver van haarlem haha... kom ook weinig mensen bij mij in de buurt tegen. maar een tipje van de sluier. bij zwolle nabij
Ik wil me ook graag toevoegen als dat nog kan. Wij willen graag begin van de zomer gaan proberen voor een kindje.. Ben zelf 22 jaar, meer 'jongere moeders' in dit topic? spannend hoor, maar ik ben er zeker klaar voor en kan niet wachten!
Hebben jullie dat ook, dat je nu al aan het neuzen bent op internet naar kinderwagens, kamers etc?! : $ Ik merk aan mezelf dat ik daar echt druk mee ben, "alvast" ideeën op doen... En dan tegen omgeving zeggen... Neeee hoor begint nog helemaal niet bij mij te kriebelen