Welkom, ik ben zelf 19 jaar, dus nog jong maar als je even de lijst wil kopieren en zelf je informatie er in zet zijn we allemaal op de hoogte!
Daar heb ik inderdaad gebruik van gemaakt. En maar gelukkig ook want anders had ik m zeker gemist! Ik heb namelijk een vrij late eisprong. Cyclus dag 21, terwijl ik altijd best wel een regelmatige cyclus heb van 28 / 29 dagen. Ik had m dus ook rond CD 14 verwacht, maar bleek dus best wel wat later te zijn! En thanx! Ik haat wachten, wat een stress dit!
Wij hadden al een gratis kinderwagen van een vriendin, een box, en aantal rompertjes en sokjes, nu staat box +kinderwagen bij schoon paps.. De sokjes en rompertjes hebben we in de kast gelegt.. Ik had er vooral erg moeite mee dus me vriend heeft alles beetje bij opgeruimd
Helemaal in het verre Limburg Klinkt heel ver weg zoveel km maar met de auto ben je er binnen 3 uurtjes. @meisje1234 ojaaaa hier ook hoor! Ik blijf ook tegen familie & vrienden zeggen dat er helemaal niks speelt. Manlief en ik kijken wel al voor ideeën voor babykamer ed. Op pinterest vind je trouwens super leuke dingen!
Haha jaa klopt, pinterest kun je leuke ideeën op doen, daar heeft mijn zus de babykamer vanaf gespiekt ! Toevallig vandaag nog een klant die aan me vroeg of het nu niet bij me gaat kriebelen.. (Dit omdat we net aantal weekjes geleden zelf voor het eerst oom en tante zijn geworden) maar dat is al heel bijzonder en genieten we nu ook erg van Marja je gaat dan natuurlijk niet zeggen van jaaa we zijn er al mee bezig
Ja, ik heb nog wel is dat ik kaarsjes aan steek, bij de echo foto in het vlindertje en dan een rompertje bij me hou en even potje huilen, kan ook zo lekker opluchten 😊🙈
Wat wordt er al gezellig gekletst! Heb zelf vrij weinig te melden aangezien het wachten op mijn ovulatie is. Het zoeken van van alles wat met baby's te maken heeft is herkenbaar: positiekleding, kleertjes, kinderkamers etc..... We hebben het ook steeds vaker over namen - haha! En dat terwijl er nog helemaal niets is.... Ik kom trouwens uit Drenthe.
Word er even stil van... Wat heftig om te moeten lezen, laat staan om het te moeten doormaken. Blijf er vooral over praten, blijf doen wat goed voor jou voelt. Ik vind het onwijs knap, echt waar. Hoop dat het gauw weer raak mag zijn - met een goede afloop!
Dank je wel, je schrijft lieve woorden. Doet me goed. Ik heb veel steun van me familie, maar ook mijn mentor op school & mijn mentor op mijn stage. En mijn lieve vriend, maar die vind het zelf heel lastig om er over te praten, hij heeft PDDNOS, een sociaal contact stoornis en dat maakt het dubbel lastig om voor hem er over te praten.. Doet me zeer omdat hij het zo lastig vind maar beetje bij beetje komt het wel gelukkig
@teletubbie, wij hadden al voor we wisten dat we zwanger waren over namen gesproken, van stel dat we een kindje krijgen, hoe zit dat dan met namen, en we waren er al gauw uit haa 😳
Heel herkenbaar, ik kijk ook regelmatig naar spulletjes omdat ik dat gewoon leuk vind. Voor beide hebben wij al een naam in ons gedachten, kwam ineens in me op en denken ook dat wij dat tegen die tijd willen gaan gebruiken.
Mooie vraag Meliisz, bij mij nu 19 jaar wel echt erg kriebelen, wel is eerder over gehad maar zeker na de MA, nu nog meer kriebels!!
Ik keek ook heel erg naar babyspullen en kamertjes. Sinds vorige week eventjes niet meer. Ben gisteravond het vruchtje verloren bloeding nu wel bijna helemaal gestopt! We gaan nu dus wel een nieuwe ronde in Ik had altijd het gevoel dat ik niet klaar was voor kindjes. Maar nu hebben we een huisje gebouwd en zijn paar maanden geleden verhuisd. Die 2 extra kamers moeten echt wel gevuld worden nu wil ik het zoooo graag en zo snel mogelijk. Ik ben trouwens een België