Wie probeert er voorjaar 2015 zwanger te worden?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door DDara, 20 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miek88

Miek88 Lid

19 mrt 2015
    76
    0
    6
    NULL
    NULL
    Dankjewel laurazoey! Leuk om hier gewoon te kunnen praten over je gevoel en alles. Ik ben nogal iemand die al gauw ergens mee zit en wil proberen om m'n man er niet zo lastig mee te vallen. En mezelf wat rust te geven. Ik vind zo'n forum erg fijn.
    Hoop voor ieder hier dat zij snel zwanger zijn!!
    M'n man en ik zijn dol op kinderen, het duurde even voor m'n man. Er ook klaar voor was. En afgelopen twee jaar emotionele gebeurtenissen overkomen.
    Mijn beste vriendin weet dat we gaan proberen. We weten alles van elkaar en kunnen dat prima geheim houden.

Verder denkt ieder in onze omgeving dat we snel een baby krijgen maar niemand weet dat we al aan het proberen zijn.

2. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    Zou niet te snel dingen gaan slikken zeker niet als je eeb goede cyclus hebt. Heb er ook wel van gelezen dat het dan helemaal drama is.

foliumzuur , ben er allergies voor haha erg he maar waar. Gaat mn hele lijf jeuken. Heb op blote voeten en vaseline geleefd eb maar krabben...dokter zei nehhh komt bijna niet voor. Gestopt ermee...weg jeuk. Denk begin weer en ja hoor extreme jeuk. Dus foliumzuur komt er bij mij niet in :)

3. Natas123

Natas123 Fanatiek lid

7 feb 2015
    1.473
    325
    83
    - hahah zo bizar?:p maar ze raden foliumzuur aan maar zonder dat kan je ook gezond kindje krijgen toch!

4. jongedame

jongedame Actief lid

18 feb 2015
    190
    0
    0
    apeldoorn
    ZO! Ik was even een dagje niet op het forum en we zijn gelijk 5 pagina's verder hahahaha.. ik kom trouwens uit Arnhem maar woon in apeldoorn tegenwoordig, en wat betreft mijn kinderwens; ik was er eigenlijk totaal niet mee bezig, tot dat ik in 2013 per ongeluk zwanger raakte en met 6 weken een mk kreeg. Dan blijf je eigenlijk met een lege nest syndroom over, hoe je je kindje ziet wegzakken de wc in dat vergeet je nooit weer! Ik heb daarna mn relatie beëindigd omdat ik toen te horen kreeg je hebt alles verzonnen, nou lieve dames.. zoiets gun je letterlijk je ergste vijand nog niet.. Dus waarom zou ik dat in godsnaam verzinnen :( maar nu heb ik een super lieve vriend.. en we hebben nu samen besloten een kindje te willen.. Want als je eenmaal eens zwanger bent geweest dan word er iets in je wakker... en al mijn vriendinnen hebben al kindertjes.. Dus ik weet ook nog eens wat ik mis haha ik ben nu van mn ongesteldheid af.. maar ik zit zeer ongemakkelijk in mn vel bah.. onderbuik is steeds mentruatie achting gevoel, ik heb last van mn onderrug en mn benen doen gewoon zeer.. stom!

5. Natas123

Natas123 Fanatiek lid

7 feb 2015
    1.473
    325
    83
    @jongedame valt best mee hoeveel er gekletst wordt 😜. Jeetje wat heftig dat hij dat kan zeggen zeg bah! Gelukkg heb je nu wel een lieve vriend, was hij ook meteen klaar voor kindje dat je er over begonnen bent?

Liefs

6. jongedame

jongedame Actief lid

18 feb 2015
    190
    0
    0
    apeldoorn
    Ja ik vond hem heel erg leuk en ben daar gelijk heel duidelijk over geweest in het begin, ik wil niet heel lang meer wachten haha.. nu een jaar verder gaan we er serieus mee bezig, hij wilde ook al super graag kindjes haha dus dat is mooi handig.. Wij zitten al over Namen te kletsen.. heel erg leuk hihi:D

7. Natas123

Natas123 Fanatiek lid

7 feb 2015
    1.473
    325
    83
    Ahhh das wel echt leuk jaaa !

8. Denise001

Denise001 Bekend lid

9 feb 2015
    503
    4
    18
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Nee wat erg! Wat een ***..
    Alsof je zoiets gaat verzinnen..
    Gelukkig dat je nu wel een lieve vriend heb! Lijkt me inderdaad dat je dan altijd een leeg gevoel hebt..

Hoop dat je snel een positieve test in handen hebt! :D

9. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Oh wat erg jongedame. Goed van je dat je die relatie hebt verbroken. Ik ben zelf geboren in deventer en zat in Apeldoorn op school haha.

Wij hebbem ook al n meisjes naam en een jongens naam. Waren we al vrij snel over uit. En maar hopen dat niemand in de omgeving die naam eerder kiest haha.

10. Denise001

Denise001 Bekend lid

9 feb 2015
    503
    4
    18
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Hebben jullie trouwens een voorkeur van geslacht?
    Voor mij maakt het niet uit als het maar gezond is.
    Vind beide heel erg leuk!
    Manlief wilt heel graag een dochtertje, hij had zelfs opgezocht wanneer je het meeste kans hebt om een meisje te 'maken' om het maar plat te zeggen :)
    De namen hebben wij ook al uitgekozen. Hoop inderdaad dat niemand anders ons voor is ;)

11. jongedame

jongedame Actief lid

18 feb 2015
    190
    0
    0
    apeldoorn
    Jaa het was echt een klootzak.. manlief wil graag eerst een dochter en die wou hij dan daantje noemen.. hahaha (not gonna happen) ik wil graag een jongen als allereerste en die wilde ik dan of diliano noemen of jayson maar manlief vind dan bentley ook wel erg gaaf.. kortgezegt wij zijn er nog lang niet uit.. ik heb nog nit echt de behoefte om naar kinderwagens te kijken enzo.. dat gaat allemaal pas echt komen als ik echt zwanger ben

12. Meisje1234

Meisje1234 Actief lid

20 feb 2015
    337
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wat erg voor je @jongedame, goed van je dat je die relatie hebt beëindigd..
    @laurazoey, daar ben ik ook steeds bang voor, elke keer als er weer een zwangere is in onze omgeving dat ik denk oh neee kies niet "onze" naam :p haha. Heb voor jongen sinds kort in me hoofd en meisjesnaam al jaren..
    Moet alleen nog even door de keuring bij me vriend;) :D(namen hebben we het nog niet over gehad namelijk)

13. Fm88

Fm88 Niet meer actief

Euhm bruin slijm = Menstruatie??
    klachten: geen!

En ben nog niet zwanger, althans dat denk ik.

14. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Geen specifieke voorkeur maar zou het leuk vinden van allebei 1.
    En ja als je mocht en kon kiezen dan eerst de jongen.
    Ik geloof dat we er qua namen eigenlijk al uit zijn. Lekker kort en hollands. Sofie voor een meisje en Lars voor een jongen. Die hebben beiden echt n nummer 1 positie bij ons.

Ik vond Sam of Sem altijd leuk maar die heeft een vriendinnetje al gekozen.
    Daarom ook echt de hoop dat we deze naam kunnen kiezen voor onze kinderen haha.
    Voor Lars heb ik echt geen alternatief . Voor Sofie zou ik misschien nog wel wat anders kunnen bedenken.

15. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Fm88 bruin slijm is bij mij het begin van de menstruatie en dan heb ik vaak alleen nog buikkrampen en lage rugpijn.

16. Miek88

Miek88 Lid

19 mrt 2015
    76
    0
    6
    NULL
    NULL
    Babynamen! We hebben samen al naam voor jongen en meisje.
    Heb een tijd gedacht wat zou het gaaf zijn om een meisje te krijgen. Nu we er echt voor gaan maakt geslacht helemaal niets meer uit.
    Als jongensnaam vinden wij Bjorn of Fabian leuk. Meisje Jenthe of Fabiënne. Orginele versie voor meisje Ninthe Lyn.

17. Fm88

Fm88 Niet meer actief

Laurazoey, je zou wel eens gelijk kunnen hebben.

Ik ben het helaas geworden:(
    Maar goed op naar de volgende ronde!

18. Fm88

Fm88 Niet meer actief

Leuk Miek88....!! ik heet ook Fabienne:) En deze naam hoor je maar weinig;)

19. ely

ely Actief lid

10 jan 2015
    268
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik wil nog niet aan namen denken omdat ik schrik heb dat iemand anders dan ook juist die naam kiest... ;)

Balen Fm88! Op naar nieuwe ronde!

20. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Ach wat jammer! Maar op naar de volgende ronde inderdaad.
    Leuke namen allemaal. Wij zullen tegen die tijd eens onderzoeken want ik wil niet dat mijn kind met 10 andere sofietjes in de klas zit.

Bij het kinder dag verblijf hier om de hoek hangen alle foto's van kindjes die daar heen gaan. Als de namen daarop niet voorkomen is dat al een goed teken.
    Daarnaast houden we de omgeving in de gaten want mensen zetten toch vaak de naam neer bij de "ooievaar" voor de deur.

Deel Deze Pagina