Wie probeert er voorjaar 2015 zwanger te worden?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door DDara, 20 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Hahaha ja voor de spullen is het heel erg handig als je weet wat het wordt.
    Weet ook niet hoe het voelt tegen die tijd. Misschien ben ik wel veel te nieuwsgierig om te wachten tot de geboorte.

De voorpret is momenteel ook nog leuk maar kan me voorstellen op den duur ook niet meer. Dan wil je dat het eindelijk zover is.

2. Meisje1234

Meisje1234 Actief lid

20 feb 2015
    337
    0
    16
    NULL
    NULL
    #322 Meisje1234, 26 mrt 2015
    Laatst bewerkt: 26 mrt 2015
    DDara ------- 1e ronde - 28 jr - 1e kindje - nod geen (ga in apr voor 1e ronde)
    XMeliisz ----- 2e ronde - 24 jr - 1e kindje - nod 31 maart
    LauraZoey -- 2e ronde - 26 jr - 1e kindje - nod 2 april
    Mackwek -- -1e ronde - 27 jr - 1e kindje - nod 1 april
    Jasmijn ---- -3e ronde - 27 jr --- 1e kindje - nod 27 April
    Meisje1234- -3e ronde - 27 jr - 1e kindje - nod 4 april
    SJ86 -------- 4e ronde - ? jr --- ???????? - nod?
    Teletubbie -- 1e ronde - 21jr - 1e kindje - nod 19 april
    Mirya ------ -1e ronde - 35 jr - 1e kindje - nod?
    Meissie1001 -??????????????????????????????????????
    Sweety30 - -1e ronde - ?jr ---- ???????? - nod?
    carannay -- -1e ronde - 30 jr - 1e kindje - nod 25 maart
    Jongedame -- 2e ronde - 23 jr--- 1e kindje - 22 april nod
    Ladylien - 4e ronde - 27 jr - 1e kindje - nod 13 april
    Rica -------- -1e ronde - 29 jr - 3e kindje - nod 6 april
    Milou1990 - -1e ronde - ? jr --- ???????? - nod?
    Crosscountry - ????????????????????????????????
    LM19 -------- ?????????????????????????????????
    Lievekind --- 2e ronde - ? jr --- ????????? - nod?
    Natas123 - --2e ronde - 19 jr --1e kindje - nod?
    Mom2be21 - 2e ronde - ? jr --- ????????? - nod?
    Elsssm ----- 4e ronde - ? jr --- ????????? - nod?
    Denise001 - 2e ronde - 24 jr - 1e kindje - nod 18 april
    Rosa887 --- 3e ronde - ? jr --- ???????? - nod?
    Chann1992- 3e ronde - ? jr --- ???????? - nod?
    Ely --------- 3e ronde - 28jr - 1e kindje - nod?
    Denise112- 2e ronde- 25 jr - 1e kindje - nod 9 april
    Ilka-------- 1e ronde - ? jr --- ???????? - nod?
    Fm88--- 2e ronde - 27 jr --- 1e kindje - nod 24 april
    Rissie10------- 3e ronde- ?? jr --- 1e kindje - nod 9 april
    Sweety30 - 1e ronde- 32 jr ---- 3e kindje - nod 30 maart

3. DDara

DDara Bekend lid

20 mrt 2015
    511
    53
    28
    Den haag
    Ik wil absoluut niet weten wat het gaat worden (zeg ik nu) het blijft zo lekker spannend als je nog niet alles weet!
    Wel ga ik het helemaal na laten kijken om ieder aangeboren afwijking voor af uit te sluiten dat vind ik wel heel belangrijk!

Stiekem neem in al is een leuk unisex pakje mee (want die zijn er niet zo veel) dus nu kan alle leuke unisex pakjes van het afgelopen jaar sparen ;). En een bijkomend voordeel is dat je zo niet in 1 keer een grote uitgave hoeft te doen :p

4. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Haha ja das ook n optie. Maar je weet niet of het in de zomer of wibter komt en groot of klein dus dat doen wij pas echt als het goed zit :)

5. sunstar

sunstar Lid

25 mrt 2015
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zit met een vraag en die wil ik graag aan jullie stellen.
    Ik ben gestopt met de pil omdat wij graag onze liefde willen bezegelen met een kindje
    Nu had ik 13 februari eigenlijk mijn pill weer moeten innemen en dit niet gedaan
    We hebben netjes 1 maand gewacht zodat de stoffen van de pill uit mijn bloed waren zoals ik ergens eerder gelezen had Dat Day beter was.
    Nu ben ik 15 maart ongesteld geworden en woensdag 18 maart was het zo goed als over
    Nu kreeg ik gisteren 24 maart ineens donkerrood bloed verlies 1 tampon vol ( sorry voor de details) daarna was het donkerbruin en nu is het weg.
    Ik weet niet of het iets betekend maar weet iemand van jullie wat dit kan zijn ?

Groetjes

6. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Kan zijn dat je hormoonhuishouding nog van slag is van de pil. Het lijkt me te vroeg voor een innesteling bloeding.
    Even in de gaten houden want het kan helaas langer dan 1 maand duren voor je lichaam ontpilt is.

7. sunstar

sunstar Lid

25 mrt 2015
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dankjewel we hebben er ook geen rekening mee gehouden dat we snel zwanger zullen raken alleen ik denk meteen aan iets erg als zoiets gebeurd haha

8. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Het is wel belangrijk om in de gaten te houden denk ik. En ook handig om te weten wanneer je cyclus steaks weer op orde is dat je een eisprong kan uitrekenen

9. sunstar

sunstar Lid

25 mrt 2015
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja ik laat het eerst allemaal rustig normaliseren her heeft geen haast wel was mijn cyclus de eerste keer meteen netjes 30 dagen daar was ij wel blij mee

10. Carannay

Carannay Lid

8 mrt 2015
    86
    47
    18
    Vrouw
    Whahahaha. zal ik je nou vertellen dat dat precies is wat ik de hele dag al aan het doen ben! :D

11. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Ik mocht de gewone pil niet meer slikken dus moest over op de prikpil. Duurde bijna een jaar voordat ik weer ongesteld werd na het stoppen ermee. Ik voelde me elke maand wel een x zwanger.

Al die tijd dat ik de prikpil gebruikte had ik geen menstruatie. Lijkt erg prettif maar dus niet als je een kinderwens hebt.

Gelukkig wqs die van jou snel weer op de rit! :)

12. Carannay

Carannay Lid

8 mrt 2015
    86
    47
    18
    Vrouw
    Weet je? Ik heb alle symptomen van zwanger zijn al gehad (volgens google). Zelfs al voor mn eisprong hahahaha. Nu voel ik me eigenlijk gewoon echt kiplekker, terwijl ik normaal rond mn nod toch als een hoopje ellende op de bank lig. Heb wel wat krampjes, maar niet wat het normaal is. En ik heb nogal wat afscheiding. Helder en waterig. Maar of dat anders is?! Daar lette ik nooit zo op.....
    Oh ja, en ik ben echt ontzettend winderig (sorry hoor). Maar dan ook echt heel erg! Iets waar vriendlief dan wat minder blij mee is en waarvan hij hoopt er niet 9 maanden mee opgescheept te zitten....

13. Meisje1234

Meisje1234 Actief lid

20 feb 2015
    337
    0
    16
    NULL
    NULL

Haha herken dat wel ja..symptomen voor de eisprong, steekjes, oh dat zal wel komen door t groeien van de eicel.. Na eisprong, steekjes, oh dat zal wel komen door t innestelen.. Hahah zo geef je jezelf overal wel een verklaring voor hè :D :) maar blijf het gek vinden dat die steekjes me nooit eerder zijn opgevallen omdat ik al 2 jaar geen anticonceptie pil meer gebruik.. En nu je ermee bezig bent ineens wel bewuster bent van de steekjes en pijntjes ;)

Maar we houden hoop, en duim voor jou!! Je wacht tot zaterdag met testen begreep ik?!

14. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Wat voor steekjes voel je dan meisje1234?

15. Meisje1234

Meisje1234 Actief lid

20 feb 2015
    337
    0
    16
    NULL
    NULL
    #335 Meisje1234, 26 mrt 2015
    Laatst bewerkt: 26 mrt 2015
    Voor de Positieve zwangerschapstest vorige ronde had ik last van steekjes in me liezen en een felle steek in me vagina :$..
    Dat heb ik nu dus niet, alleen vandaag een keer steekjes rechts onderin me buik.. Maar het is nu 4dpo dus zoek daar echt nog niks achter..wat ik zeg die steekjes voel ik ook voor me eisprong namelijk..;)

En vorige keer had ik elke keer gevoel dat ik moest plassen maar uiteindelijk klein plasje als ik dan op toilet zit.. En dat heb ik wel weer sinds vandaag :( Hahah..blijf alles vergelijken he :p maar toch het gevoel dat het niet raak is en dat gevoel dat het raak was had ik vorige keer wel heel sterk en klopte dus ook ;) Marja nog 9 dagen wachten!! ;)

16. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Ja die steekjes in mn liezen heb ik ook. En die heb ik normaal niet. Daardoor voelt het dus of ik spierpijn heb in mn benen. Raar. Tis toch te vroeg voor menstruatie pijntjes. Dacht misschien wel een innesteling ofzo. Heb ook n druppel oud bloed verloren. Echt 1 druppel meer niet... hmmm

17. Meisje1234

Meisje1234 Actief lid

20 feb 2015
    337
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hmm daar is het wel te vroeg voor lijkt mij ja... Kan idd innestelingsbloeding zijn...
    Maar blijven speculeren.. En wil je geen valse hoop geven dus vind het soms lastig om te zeggen van wat ik denk.....
    Alleen ja die steekjes in liezen waren bij mij dus wel opvallend ja vorige keer..
    Hahah ;)

18. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Ja ik heb 19e eisprong gehad dus dat was 5 a 6 dagen dpo. Maar ja ik negeer alles weer verder. Ga me focussen op ons weekend :)

19. Meisje1234

Meisje1234 Actief lid

20 feb 2015
    337
    0
    16
    NULL
    NULL
    Nou wel leuk vooruitzicht voor het weekend dus!! Idd ff met je gedachte ergens anders gebracht worden! Geniet ervan!

20. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Dat gaat wel lukken :) dankjewel

Deel Deze Pagina