Het is idd heel verslavend om al te denken aan hoe ga ik het kamertje doen en welke ik kinderwagen we zullen nemen En hoe gaan we het de familie vertellen. Ook leuk vind ik om het boekje zwanger/niet zwanger bij te houden van Pauline. Zo onthou je ook alles wat je voelt de ene maand wel andere maand niet.
Heerlijk om te lezen over de namen en wel of niet het geslacht willen weten. Namen weten mijn vriend en ik al een tijdje. We rijden vaak op en neer tussen thuis en familie (1,5 uur rijden), en dan hebben we het vaak over dat soort dingen 2 meisjes namen en 2 jongens namen nu, dus het wordt nog wel kiezen. Oooh ja en hopen dat niet iemand ons voor is inderdaad! Geslacht zou ik graag willen weten, omdat ik veel te nieuwsgierig ben Hmm ja lastig wat het kan zijn laurazoey, konden we maar in ons lichaam kijken fijn weekend alvast! Haha Carannay, idd hopen voor je vriend dat het niet 9 maanden duurt Na lang aftellen is het eindelijk zover, morgen komt mijn vriend na 2 maanden werk in het buitenland weer thuis. Heb er zo naar uitgekeken!
Ja.... Dat heb ik natuurlijk weer eens beloofd..... Waarom hahahahah. Dus zodra ik morgen iets weet dan meld ik het meteen!
Spannend zeg! Ik had namelijk ook altijd zwangerschapskwaaltjes gans de cyclus door. Opeens niets meer en ik was zwanger Ik denk dat het een lange dag wordt voor jou...
Poeh ik moet nog 14 dagen wachten om te testen .lijkt een eeuwigheid hahah . Zo zeker erg ,Durf haast het vliegtuig niet meer in ,in juni.
Daar heb je gelijk in, maar we zitten toch in Nederland dus lange broek en trui kan je het hele jaar aan (helaas):x De t shirt en jassen laat ik ook nog even hangen hoor
Pf ik ben al 2 dagen zo moe, zou bijna denken dat ik zwanger zou zijn maar dat kan natuurlijk niet. Had vandaag wel wat scherpe steekjes in me buikje, misschien eisprong? Hope so!
Oh stom, zie nu je banner, maar dat is dan wel een mooi streepje 2 dagen voor je NOD hoor!! Voorzichtig gefeliciteerd!
Ik ben slecht in turen dus dat ik m zie is n goed teken haha. Ook voorzichtig gefeliciteerd! Spannend. Hopen dat die duidelijker wordt
Klopt, ik zie ook een licht streepje! Ik heb slechte ogen maar dt streepje zie ik wil. Voorzichtig Gefeliciteerd!!
Voorzichtig gefeliciteerd! En anders nog even 1 halen van clearblue, die je 4 dagen voor nod gebruiken kan. Hoor ik hele goeie dingen over
Whaaa carannay!! Ik durfde al niet te vragen vanmorgen of je nog getest had vandaag.. Wat leuk!! Gefeliciteerd!!