Wie probeert er voorjaar 2015 zwanger te worden?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door DDara, 20 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Veel succes! Hopelijk snel een positieve test :)

2. Carannay

Carannay Lid

8 mrt 2015
    86
    47
    18
    Vrouw
    Wat leuk alle reacties te lezen! Wij zitten nu in ronde 1. Nog een volle week wachten voor ik mag gaan testen... Maar jeetje, wat duren die dagen dan ineens lang zeg! Alsof de week niet om wil gaan....

3. jongedame

jongedame Actief lid

18 feb 2015
    190
    0
    0
    apeldoorn
    Ik kan me hier ook bij aansluiten.. ik ben wel wat jonger dan de meeste hier, 23. Wij zitten nu in de eerste ronde en ik kan al bijna testen ondanks dat ik nog helemaal geen menstruatie tekenen heb, voel ik me ook niet zwanger, en de testen (wel veels te vroeg getest zoon 4 dagen geleden al) zeggen nog negatief, maandag zou de eerste dag al moeten zijn van mn nod.. tot nu toe nog niks.. Nou spannend dames!

4. LadyLien

LadyLien Niet meer actief

Hier ook in januari gestopt met de pil en dankzij dit forum helemaal up-to-date met alle afkortingen (NOD, dpo, cd, kv :p), ovulatietesten, vitamines, etc. :)

Vind het zelf ook heel spannend!

Achteraf gezien was ik liever wat vroeger gestopt met de pil om te 'ontpillen' geen idee of de hormonen nu al helemaal uit m'n lijf zijn en we elke cyclus al als een echte kans mogen zien, als jullie snappen wat ik bedoel?

5. Carannay

Carannay Lid

8 mrt 2015
    86
    47
    18
    Vrouw
    Hahahaha Zo herkenbaar! Had er voor dit forum echt nog nooit van gehoord!:D

6. Teletubbie

Teletubbie Niet meer actief

@Jongedame - wat leuk, iemand rond mijn leeftijd! Ik ben net 21 :)

7. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    Jaaa wij..1e ronde 3e kindje

.spanneeeend

8. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente

Jaa haha al die afkortingen!

Ja spannend voordat je weet of je ontpilt bent of niet. Daarom ben ik vorig jaar februari gestopt met de prikpil. Dat duurt nog langer ontpillen dan de gewone.
    Maar het kan echt snel gaan. Ik ken mensen die na het stoppen met de pil geen menstruatie hebben gehad en meteen zwanger waren.

9. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Een vroege negatieve test zegt nog niks. Zolang de menstruatoe wegblijft kan je alle kanten nog op en kan je gewoon opnieuw testen! Succes en hou ons op de hoogte?

10. Milou1990

Milou1990 Actief lid

12 mrt 2015
    395
    91
    28
    Ik kan me hier ook bijsluiten:) wij zijn sinds 9 maart gestopt met de pil nu eerst maar eens afwachten wanneer ik ongesteld wordt! We gebruiken niks dus als we zwanger zijn zou het helemaal leuk zijn!! We wachten het gewoon af!:)

11. jongedame

jongedame Actief lid

18 feb 2015
    190
    0
    0
    apeldoorn
    Ow wat leuk! Ik dacht dat ik de enigste was die wat jonger was haha.. ook ronde 1 voor jou?

12. CrossCountry

CrossCountry Bekend lid

9 mrt 2015
    618
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ja ja wij hebben ook besloten om voor ons eerste kleintje tegaan.
    In december 2014 gestopt met de pil.
    Ookal zou het ivm onze winkel niet heel erg goed uit komen om deze maand
    Zwanger te raken zal het wel heel erg welkom zijn!

Succes allemaal!!!!

13. jongedame

jongedame Actief lid

18 feb 2015
    190
    0
    0
    apeldoorn
    Ja daarom is alle hoop voor deze ronde okk nog niet opgegeven haha, ja ik hou jullie zeker op de hoogte :) jullie posten de nieuwtjes ook hè? !

14. LM19

LM19 Actief lid

1 feb 2015
    105
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij gaan er dit voorjaar ook voor! :)

15. Lievekind

Lievekind Bekend lid

15 mrt 2015
    933
    128
    43
    Vrouw
    Hi mama's in spé!!
    Wij zijn net naar de 2e ronde voor ons 2e kindje!
    Welliswaar niet de 1e maar mag wel gezellig mee kletsen toch?
    Hier nog een jonge mama, ik ben deze maand 23 geworden!
    Dacht dat ik t nu minder spannend zou vinden dan bij de 1e, maar dat is echt helemaal niet zo!

16. Natas123

Natas123 Fanatiek lid

7 feb 2015
    1.470
    323
    83
    Hoi meiden,
    Ik ben 19 jaar en ben maandag gecurutteerd, windei en zou ongeveer 7-8 weken zwanger zijn.
    Nu zijn wij nog erg jong, en de zwangerschap was niet geheel gepland maar toch willen wij er voor gaan! Dus wij gaan deze week ook weer "proberen" :),

17. Natas123

Natas123 Fanatiek lid

7 feb 2015
    1.470
    323
    83
    Leuk 2 meiden die dicht bij mijn leeftijd staan :)

18. Lievekind

Lievekind Bekend lid

15 mrt 2015
    933
    128
    43
    Vrouw
    Hee! Wat heftig lijkt me dat! Dat moet je wel even verwerken! Succes deze.week!! Hopelijk is het snel weer raak!

19. Natas123

Natas123 Fanatiek lid

7 feb 2015
    1.470
    323
    83
    Ja, we wisten 11 maart bij de echo dat het verkeerd was, het vrichtzakje was niet meer mooi rond en geen beebje in te zien. Ik heb de afgelopen week onwijs gehuild en echt rot gevoeld, na de curettage maandag ook, maar was meer bezig met de lichamelijke klachten. Het is en blijft vervelend maar we hebben nooit een kindje in 't vruchtzakje gezien, dus misschien dat het daardoor wat "makkelijker" te verwerken is, klinkt misschien raar.. wij hopen ook dat het snel raak is, het bizarre is dat mijn vriend er meer bezig mee was dan ik haha 😊dat we er achter kwamen dat we jn verwachten waren hihi

20. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    Sterkte natas

jonge meiden hier, leuk.
    ik was 23 zwanger en 24 bevallen. Daarna 25 zwanger en 26 bevallen en nu hoop ik voor mn 29e zwanger te zijn en 30 als ik.beval.

gadsie 30..klinkt oud zeg! Maar moet je nog legitimeren als ik drank wil halen haha

Misschien is het leuk een lijstje te maken.. wie en welke ronde of wanneer starten en leeftijd?

Deel Deze Pagina