Voor mijn leeftijds klasse is een half jaar gemiddeld voor alles boven de 25 is een jaar gemiddeld... maar ik bedoelde het zelf ook niet rot hoor lieve meiden! Maar toch moest ik t even kwijt.
Oke maar gemiddeld betekend altijd dat t korter of langer kan duren helaas. En snap wel dat je het niet lullig bedoelde maar als je in ronde 2 of 3 zit is er nog niks geks aan de hand
Wauw carannay & meliss gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Wat fijn! Ik wens jullie een voorspoedige zwangerschap toe.
Hey jongedame. Ik snap je heus wel,ik ben bij mensen in me omgeving ok altijd jaloers,ook al toen we nog niet bezig waren.dat ik ook denk bij hun is het al gelukt en zijn zwanger.hopenlijk lukt het bij ons ook.wij zitten in ronde 3 en zijn ok steeds met ov testen bezig , ik hoop ook volgende week een positieve test in handen te hebben.soms denk ik ook wel eens er zou toch niets mis zijn.,maar het is nog maar ronde 3. Maak je geen zorgen meid het komt vast helemaal goed met ons!!
Ik versta je ook hoor jongedame. Bij ons was het ook prijs de 2de ronde. En ik had liever het gehad dat ik maar na 6 maanden zwanger was dan die miskraam te krijgen. Nu denk ik dat het nog niet voor ons weggelegd was. En de volgende keer hopelijk wel. Als het komt dan komt het en gaan we super gelukkig zijn! Maar ik ben heus wel jaloers op alle dames die wel een plakbaby hebben. Versta me niet verkeerd hé ik ben superblij voor hen en wens het zeker niemand toe!
Meiden, ik snap het voor de volle 100% dat je jaloers bent. Ergens mag dat ook. Maar net als Laurazoey zegt probeer het wat los te laten. Zelf word dit pas de tweede ronde en voor vele geldt dat, dus we hoeven ons echt geen zorgen te maken. Ik merk dat ik het wat meer kan loslaten, tot op zekere hoogte. Want ik wil erg graag om de dag vrijen, om de kans te vergroten. Maar ik heb me er wel deels bij neergelegd dat het nog wel kan duren. Afgelopen weekend naar Duitsland geweest en heerlijk genoten van het samen zijn, geen seconden aan zwanger worden gedacht. Denk dat dat ook goed is. Ik heb in een edelsteenstad een maansteen gekocht. Deze hangt aan m'n ketting met geluksteken die ik van m'n moeder heb gekregen💕. ( zij is 2013 overleden). Ik hoop dat deze steen me wat rust geeft! ☺️ Maansteen: Maansteen heeft een sterke connectie met de maan en vrouwelijke energie. De steen bevordert de intuïtie en vruchtbaarheid en heeft een kalmerende werking op het gevoelsleven. Maansteen versterkt paranormale vermogens zoals mediamieke gaven en helderziendheid. De steen heeft ook een sterk effect op slaap en dromen en helpt bij slapeloosheid en helpt om dromen beter te herinneren. Het is een goede steen voor vrouwen die zwanger zijn of willen worden en ondersteunt de zwangerschap, de bevalling en borstvoeding. Fysiek werkt maansteen ontgiftend en activeert de pijnappelklier en zorgt hij voor evenwicht in het hormonale stelsel. De steen heeft een positieve invloed op de spijsvertering en de voortplantingsorganen en vermindert vochtophoping.
Miek 88 . Zon maansteen lijkt me ook wel iets voor mij. Ik denk wel 100x per dag zwanger zwanger zwanger !!! Misschien maakt het mij wat rustiger
DDara ------- 1e ronde - 28 jr - 1e kindje - nod geen (ga in apr voor 1e ronde) XMeliisz ----- 2e ronde - 24 jr - 1e kindje - ZWANGER LauraZoey -- 2e ronde - 26 jr - 1e kindje - nod 2 april Mackwek -- -1e ronde - 27 jr - 1e kindje - nod 3 mei Jasmijn ---- -3e ronde - 27 jr --- 1e kindje - nod 27 April Meisje1234- -3e ronde - 27 jr - 1e kindje - nod 4 april SJ86 -------- 4e ronde - ? jr --- ???????? - nod? Teletubbie -- 1e ronde - 21jr - 1e kindje - nod 19 april Mirya ------ -1e ronde - 35 jr - 1e kindje - nod? Meissie1001 -?????????????????????????????????????? Sweety30 - -1e ronde - ?jr ---- ???????? - nod? carannay -- -1e ronde - 30 jr - 1e kindje - ZWANGER Jongedame -- 2e ronde - 23 jr--- 1e kindje - 22 april nod Ladylien - 4e ronde - 27 jr - 1e kindje - nod 13 april Rica -------- -1e ronde - 29 jr - 3e kindje - nod 6 april Milou1990 - -1e ronde - ? jr --- ???????? - nod? Crosscountry - ???????????????????????????????? LM19 -------- ????????????????????????????????? Lievekind --- 2e ronde - ? jr --- ????????? - nod? Natas123 - --2e ronde - 19 jr --1e kindje - nod? Mom2be21 - 2e ronde - ? jr --- ????????? - nod? Elsssm ----- 4e ronde - ? jr --- ????????? - nod? Denise001 - 2e ronde - 24 jr - 1e kindje - nod 18 april Rosa887 --- 3e ronde - 26 jr --- 1e kindje - nod?? Chann1992- 3e ronde - ? jr --- ???????? - nod? Ely --------- 3e ronde - 28jr - 1e kindje - nod? Denise112- 2e ronde- 25 jr - 1e kindje - nod 9 april Ilka-------- 1e ronde - ? jr --- ???????? - nod? Fm88--- 2e ronde - 27 jr --- 1e kindje - nod 24 april Rissie10------- 3e ronde- ?? jr --- 1e kindje - nod 9 april Sweety30 - 1e ronde- 32 jr ---- 3e kindje - nod 29 april Miek88----- 2e ronde- 26 jr ---- 1e kindje - nod 18 april
Ik heb een maansteen besteld !! Ben heel benieuwd !! Of het misschien helpt om me wat rustiger te krijgen . En of ik idd snel zwanger ben. Ik geloof wel in dat soort dingen