@jongedame, ik werk niet met ovuluatie testen, wij hebben idd gewoon om de dag sex, wil er niet teveel mee bezig zijn, ookal is dat lastig. Ik wil ook niet het moet.. Maar omdat we van mekaar houden en als het niet lukt dan lukt 't nog niet
Miek88: erg mooi!! Ik heb er 1 in een hartjes vorm besteld! Hopenlijk brengt het snel geluk bij iedereen die een maansteen draagt
aan tempen en ovulatietesten doe ik ook niet. dan word er alleen gesext wanneer het uit komt...ik doe dat toch liever wat regelmatiger
Hier inmiddels mijn menstruatie periode voor bij. Op naar 9 april hopelijk dan een eisprong, liever dat ik hem voel dan weet ik zeker dat ik er een gehad heb. En hier geen ovulatietesten, eerst maar zien of zonder lukt! Cyclus loopt zoals gepland. @ miek88 mooie ketting hoop dat het werkt!! En geluk brengt.
@rissie10 ik test niet eerder dan mn nod. Zonde van het geld vind ik. En de spanning of het dan überhaupt goed gaat tot je nod is voor mij echt ondraaglijk. Zie t echt vaak verkeerd gaan op deze forums. Had wel veel kwaaltjes hier en daar maar momenteel nergens last van. Ik heb wel op sommige momenten echt het gevoel dat ik ongesteld moet worden en dat heb ik normaal pas echt op de dag zelf. Ik gok op mn menstruatie 2 april en pas als die wegblijft is er hoop. Zo houden we het draaglijk voor ons wij werken ook niet met temperaturen of met ovulatie testen om er niet te veel mee bezig te zijn. Wij hebben gelukkig beiden een hoog libido en zeker elke dag of om de dag wel sex. Dus ga er vanuit dat het als we niet minder vruchtbaar zijn niet zo heel lang duurt. Wanneer het zo moet zijn komt het. We zijn pas net begonnen
Knap dat je kan wachten hoor!! Bij mij liggen de testen nu al te branden in de la, ook al moet ik nog 10 dagen wachten tot me nod. Ik tel de dagen af. Ik duim voor je meid!
Hoeveel dagen voor je nod wil jij gaan testen? Tis wel inhouden hoor maar dit is voor mij de enige manier waarop ik er niet te erg mee bezig ben en niet te vaak teleurgesteld raak. Wie weet naar mate we er langer mee bezig zijn dat het minder makkelijk wordt. Toen we er niet voor gingen voelde ik elke keer dat ik zwanger was (we gebruikten geen anti conceptie) en nu niks. Alsof mn lichaam me wil laten weten dat het goed is dat ik het los laat ofzo. We zijn dit weekend naar Drenthe geweest samen. Gewoon even samen zijn zonder verplichtingen. Normaal werk ik altijd in het weekend dus dit was heerlijk. Over 3 weken gaan we naar Duitsland voor een lang weekend dus als het deze ronde niet raak is dan heb ik daar weer wat afleiding. Als het goed is is dan mijn eisprong alweer geweest. Ik heb "gelukkig" een redelijk korte, regelmatige cyclus dus als het niet gelukt is hoef ik niet zo gek lang te wachten. Je leest eel eens over cyclussen van 40+ dagen of extreem lang 70 dagen enzo. Mijne is 25 a 26 dagen. Echt prima
O ik denk dat ik 3 dagen voor me nod ga testen of 2e paasdag zou leuk zijn ,even kijken,maar ben ook weer bang voor negatieve test als je test voor je nod.en zeker als hij helmaal negatief blijft. Ik heb gelukkig ook vanaf de pil stop een normale cyclus. 28 of 29 en ten weer 28. Ook heb ik steeds mijn eisprong gevoeld en deze ook waargenomen met ov testen, dacht die onzin ga ik niet doen,liep toen bij action en had zs toch maar mee genomen .o das wel heel fijn er lekker tussen uit! Dan Denk je er idd niet steeds aan, ik was van het weekend ook weg en heb toen ook niet veel aan zwanger gedacht.hoewel ik het normaal vast wel 100x denk.maarja we zijn nog niet lang bezig dus het komt vast goed !!! Gewoon lekker van elkaar blijven genieten en dan wordt het vast met iets moois bekroond
Hoi meiden, Ik lees steeds dat jullie zeggen bepaalde dingen wel of niet te doen (als ovulatie testen, vroege zwangerschapstesten enzv.) om er niet te veel mee bezig te zijn. Ondertussen schrijven jullie iedere dag op dit forum. Ik denk dat je jezelf voor de gekhoud door te doen als of je er niet veel mee bezig bent, en het is toch ook helemaal niet gek dat we er zo mee bezig zijn. Dit is het begin van iets wat het grootste deel van je toekomst zal bepalen. En natuurlijk zijn we ALLEMAAL ongeduldig, maar miljoenen mensen zijn ons al voor gegaan, dus ons (wij allemaal hier) gaat het ook wel lukken hoor alleen bij de 1 gaat het gewoon wat sneller als bij de ander! En ik denk dat we gewoon allemaal lekker moeten doen waar we ons goed bijvoelen, of dat nou een maansteen is, een ovulatie test, super extreem gezond leven, allerlei pillen/suplementen of iederedag sex! Zo lang je tegen je zelf kan zeggen dat je er voor je zelf alles aan hebt gedaan dan is het toch gewoon GOED! Maak je zelf niet gek, doe waar jij je goed bijvoelt, en schaam je er vooral niet voor dat je er iederedag mee bezig bent!
Ik geef je groot gelijk!!! Ook door op dit forum te schrijven, ben je er mee bezig. Maar soms wel handig voor evt klachten of vragen.
Ik weet het!! En ik geef ook toe dat ik er mee bezig ben! Maar vind het ook leuk om verhalen van andere te lezen van hoe en wat! En tja probeer wel afleiding te zoeken en niet bij ieder steekje dingetje te denken oo zal ik zwanger zijn ? Maar ik mort gewoon iedere dag ff spieken op deze site of er nieuwe leuke berichtjes zijn net als fb verslaving hihi
Ik geloof niet dat we bedoelen dat we er helemaal niet mee bezig willen zijn. Ik wil er voor mj eigen gevoel niet te gek van worden en gewoon sex hebben wanneer ik zin heb zonder over een staafje te plassen. Iedereen die ervoor kiest is er mee bezig maar je bepaalt inderdaad voor jezelf in welke mate je ermee bezig wil zijn.
Vind ik mooi gezegd! Laurazoey, ik plas graag over staafjes Daarom begin ik deze maand of volgende (ik ben er nog niet uit) met ovulatietesten. Ik wil graag weten wanneer ik een eisprong heb. Het is verdomd lang wachten op mijn nod...
Haha ja en das ook helemaal prima hoor. Tis alleen niet mijn ding. Maar wij hebben elke dag of om de dag zoiezo sex dus ik ben dan wel gegarandeerd dat het gebeurt tijdens dat bewuste moment