Wie probeert er voorjaar 2015 zwanger te worden?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door DDara, 20 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fm88

Fm88 Niet meer actief

Je moet zoiets ook niet plannen! Het komt vanzelf wel, is het niet nu dan over een maand of half jaar. Plannen is geen gezonde sex!!
    Het moet mooi zijn en mooi blijven, niet dat je tijdens sex denkt aan kindjes maken!!

2. jongedame

jongedame Actief lid

18 feb 2015
    190
    0
    0
    apeldoorn
    En dames.. wisten jullie dat als je klaarkomt tijdens je eiersprong.. je een grotere kans hebt op zwangerschap? Dit was voor mij een nieuw feitje, dan heb ik nog een andere vraag en die luidt als volgt, kun je voor je eiersprong zwanger worden? Dit leek mij onmogelijk.. maar ik heb dus een vriendin enals die sex gaat hebben dan hoeft ze maar aan zwangerschap te denken 3n ze is zwanger.. toen ik haar uitgelegd had dat als je 18 bent je heel vruchtbaar bent lachte ze me keihard uit.. Dus ze zei gelijk het maakt niet uit wanneer ik sex heb ik word altijd zwanger... KAN DAT??

3. rissie10

rissie10 Fanatiek lid

19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    Ik vind ov testen ook erg fijn,dus blijf ze gewoon gebruiken.wij doen het ook gewoon wanneer we zien hebben ,maar rond mijn ei net eitjes meer.. Het moet geen moetje worden dat is niet leuk. Jongedame . Het is niet waar dat als je sex heb je altijd zwanger word . Alleen rond je eisprong kan je zwanger worden, ongeveer 7 dagen in een cyclus heb je kans.

4. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Is inderdaad niet waar. Sterker nog.. je bent echt maar een paar dagen vruchtbaar per cyclus. Soms vraag ik me af of sommige mensen daarin wel eerlijk zijn hoor. Ik denk dat die mensen misschisn verkeerd hebben gerekend wanneer de eisprong is geweest.

5. Miek88

Miek88 Lid

19 mrt 2015
    76
    0
    6
    NULL
    NULL

Je hebt helemaal gelijk!!☺️

6. Miek88

Miek88 Lid

19 mrt 2015
    76
    0
    6
    NULL
    NULL
    Wat een geluk dat jullie beide hoog libido hebben.
    Mijn man heeft in tegenstelling tot mezelf een wat lager libido. Om de dag vrijen is best vaak en lastig met ongelijke diensten.
    Ik zit nu in de nacht en m'n man heeft vier late diensten, dus we zien mekaar alleen sochtends. En m'n man weet dat deze week de vruchtbare week is en stond volledig met een big smile open om te vrijen voor een baby.
    Dat gaf me zoveel rust! Wetend dat hij dit ook erg graag wil!

Hoop dat we snel een positieve test hebben en een fantastische zwangerschap!

7. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Mijn vriend en ik werken ook beiden onregelmatig.
    Hij werkt altijd laat en ik vaak vroeg. Dit komt overigens perfect uit qua oppas als er een kleintje zou komen. Maar dat geheel terzijde haha.
    Mocht het inderdaad net niet uitkomen dan is het om de dag en dat lukt altijd.

Jammer dat jouw man een lager libido heeft. Maar natuurlijk super dat hij er nu ook zin in heeft met de gedachte dat het jouw vruchtbare week is. Geeft toch een lekker gevoel lijkt me :)

8. jongedame

jongedame Actief lid

18 feb 2015
    190
    0
    0
    apeldoorn

Ik vond t ook al een erg sterk verhaal.. maar ik dacht het zal wel... ik hou het indd toch liever bij de feiten Die ik ken.. :)

9. rissie10

rissie10 Fanatiek lid

19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    Spannend morgen laurzoey!

10. Fm88

Fm88 Niet meer actief

Succes morge Laurazoey!! Laat je het ons even weten

11. CrossCountry

CrossCountry Bekend lid

9 mrt 2015
    618
    0
    16
    NULL
    NULL
    ik lees weleens dat sommige dames geen eisprong hebben gehad...
    misschien een heeeeleeee domme vraag...maar zonder eisprong word je toch ook niet ongesteld? :(

12. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Haha ja ik laat het weten. Heb alleen rugpijn dus gok op de rode duiveltjes ;)

13. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Geen domme vraag want ik zou in eerste instantie keihard klopt! Willen zeggen maar dan ga je erover nadenken en dan ga je toch twijfelen. Maar als ik dan nadenk... ik ben aan de prikpil geweest en al die tijd niet ongesteld geweest. Ik denk nu dat dat komt omdat de prikpil de eisprong tegen houdt.

Dus zeg toch klopt! Maar niet meer keihard ;)

14. rissie10

rissie10 Fanatiek lid

19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    Crosscountry, als je een normale cyclus hebt je lh piek vind en ongesteld wordt iedere maand .( bij de ene kan de cyclus langer duren als bij de ander) kan je er gewoon vanuit gaan dat je een eisprongt het, heel soms komt het idd wel eens voor dat mensen toch ongesteld worden en die maand geen eisprong hebben gehad .

15. CrossCountry

CrossCountry Bekend lid

9 mrt 2015
    618
    0
    16
    NULL
    NULL
    en een lh piek is??....en hoe weten ze dan achteraf dat ze geen ei hebben gehad:(...
    wat is het menselijk lichaam toch ingewikkeld;)

16. CrossCountry

CrossCountry Bekend lid

9 mrt 2015
    618
    0
    16
    NULL
    NULL
    bedankt! nou weet ik in iig dat ik niet de enigste ben die er zo over denk ;)

17. rissie10

rissie10 Fanatiek lid

19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    Een lh piek gaat vooraf aan de eisprong en kan je testen met ovulatietestjes, meestal kom je dat pas te weten als je de malen molen in gaat dat je geen of soms geen eisprong het, of door middel van het niet vinden van je lh piek met de ovulatietestjes en dan blijft je menstruatie meestal ook iets langer weg . Ik had die ook allemaal niet bedacht voor ik zwanger wilde worden dat het allemaal zo ingewikkeld is hahha. Ik dacht gewoon hup pil weg en gaan met die banaan.

18. jongedame

jongedame Actief lid

18 feb 2015
    190
    0
    0
    apeldoorn
    Ik heb mn eigen geel goed ingelezen dus ik was helemaal up to date voordat in begon met zwanger worden.. maar soms laten andere dames je wel eens twijfelen met hun rare opmerkingen :)

19. Natas123

Natas123 Fanatiek lid

7 feb 2015
    1.474
    326
    83
    Hey meiden, alles goed hier? Bij alles ze gangetje. Ik heb alleen 3 dagen steeds jeuk aan me tepels en ik wordt er gek van! :(

Liefs

20. Zazanu

Zazanu Nieuw lid

16 mrt 2015
    2
    0
    0
    Amersfoort
    Hier nog een!
    7 jaar samen waarvan 2 getrouwd. We begonnen vorig jaar april maar moesten stoppen ivm schildklier problemen. Nu dat schildklier verwijderd is en we eindelijk groen licht van de internist hebben... zijn we begonnen. Nog een week tot Nod. vind het zo spannend!

Deel Deze Pagina