Hoi meiden, Misschien stel ik wel een hele domme vraag, maar ik zag net in de spiegels dat ik weer onwijs blauwe aders over me borsten heb lopen en me tepels zijn weer onwijs gevoelig. Zit nu op dag 19, vk zei ongeveer 2 weken ei sprong dus dervoor of na 2 weken.. Maar t kan nu toch niet raak zijn??? Liefss
Lijkt me eigenlijk ook nogal vroeg Natas. 19 maart had je je curettage? Misschien eisprong? Echt geen idee. Spannend zeg al die meiden op het wachtbankje! Hoe gaat het vandaag Laurazoey?? Nog steeds geen testdrang?
Ja zekerspannend, nee niet echt kwaaltjes. Soms t gevoel dat ik ongesteld moet worden maar geen echte pijn, eerder een vol gevoel van binnen ofzo.. Zou leuk zijn als we beide een roze test hebben maandag , alhoewel ik nu zeker niet t idee heb dat ik zwanger zou zijn.. @natas lijkt me ook wel heel snel, misschien idd je ei? Ik ben ook erg benieuwd @laurazoey of je nog steeds geen testdrang hebt .
Meiden, ik vroeg me af hoe jullie het doen met eten nadat jullie jullie ei hebben gehad, of denken te hebben gehad. Eten jullie dan meteen als zijnde zwanger? Dus geen sushi en geen rauwvlees enzo? Of beginnen jullie pas met het "zwangerschaps voer" als je daadwerkelijk een positieve test in handen hebt?
Ik probeer er wel een beetje op te letten. Rauw vlees en rauwe vis zou ik wat proberen mijden. Maar als ze het voor m'n neus zetten dan zou ik wel geen nee zeggen. Zelf probeer ik mijn rauwe groentjes wat extra te wassen en bij het 'uitgaan' drink ik een glaasje minder. Heb toen ik nog niet wist dat ik zwanger was oesters en rauw vlees gegeten en af en toe een glaasje gedronken. Met de miskraam vraag je jezelf dan af of het daar aan zou kunnen liggen. Daarom dat ik nu wel wat meer oplet dan ervoor. Het kan natuurlijk lang duren voor je zwanger bent hé als je dan al die tijd al dat lekkers moet weigeren...
Goedemorgen Haha nee ik heb nog geen drang en dacht vanochtend bij het naar de wc gaan: nu ben ik vast wel ongesteld maar nog niks... Hmmm zou mijn cyclus in de war zijn of zou het dan toch? Ik durf niet te testen maar denk dat ik het wel moet doen als ik vandaag niet ongesteld word. Ik heb elke maand sinds het is begonnen het bij gehouden en het was meteen mooi regelmatig. Ben voor het eerst in november weer ongesteld geworden dus das nu toch al een paar maanden zeer regelmatig. Om dan nu ineens een afwijking te hebben? Heb alleen nergens last van. Ook geen krampen van mn menstruatie. Geen donker bloed verlies. Niks. Ik hou jullie op de hoogte. @natas123 ik denk ook dat het te vroeg is maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit dus het kan alle kanten op.
En wat betreft eten en drinken.. ik drink nooit alcohol dus dat is makkelijk. Ik rook niet dus daar hoef ik niet mee te stoppen. Rauw vlees hou ik niet van. Dus op dat gebied heb ik het eigenlijk wel makkelijk
Laurazoey, dan zou ik nu toch echt wel testen! Ik denk/hoop echt wel dat je een extra streepje zal zien.
Nou ik heb dan eindelijk getest en hij geeft geen tweede streepje. Ik wacht mooi af tot ik ongesteld word
Denise 112: ik hoop het ook dat we maandag allebei een roze test mogen hebben. Ik had gister wat kwaaltjes.nu niks meer,dus ik denk ook dat ik niet zwanger ben. Laurazoey: pff balen zeg geen 2e roze streep. Zolang je menstruatie weg blijft heb je nog kans op een streepje. Voor mij is de drank geen probleem. Ik drink haast nooit en ben vaak de Bob. En hiervoor medicijne gehad waarbij ik beter geen drank kon drinken(slik ze nu niet meer) maar dat weten hun niet.dus die smoes is makkelijk, na mijn ei let ik wel op met rauwvlees. Drink ook iedere dag een gezonde fruit/groente smoothie
Ja dat weet ik. Maar ga er eerlijk gezegd van uit dat ik nu toch echt een deze dagen ongesteld word. Liever gister dan morgen gaha
Frustrerend is dat wachten he? Ik wist afgelopen ronde eigenlijk vrijwel zeker dat ik niet zwanger zou zijn. Maar toch zodra die NOD nadert ga je weer twijfelen en hopen... Gelukkig zette mijn menstruatie vrij snel door. Zit nu op cd7, had de vorige ronde mijn ei pas op cd27... Pffff alweer wachten.
Ja dat is zo lauarzoey,als je dan toch ongesteld moet worden dan liever gelijk en op de na volgende ronde, Mackwek: ja echt spannend dat wachten. O dag 27 duurd idd lang om dan te moeten wachten,
Ik heb echt nu al ontzettende pijn aan mn borsten en een beetje een zeurderig onderbuik gevoel.. ovulatie testen doen een beetje raar... vind het gewoon vreemd dat mn borsten nu al zoon zeer doen
Hopelijk komt die nu wat sneller voor jou. Anders moet je denken dat het nog slechter kan: cd20 en verwacht mijn ei rond cd35... Als ik het geluk heb dat mijn cyclus niet verstoord is... Vroeger mag natuurlijk altijd. Daarom ben ik begonnen met ovulatietestjes...
Mackweck en Ely, lastig hè die lange cyclussen? Ik ben daarom ook begonnen met ovulatietesten en deze ronde met teunisbloemolie. Mijn bijgehouden rondes waren 39 en 75, nu kom ik waarschijnlijk uit op ca. 34/35..
@laurazoey jammer van de negatieve test hopenlijk volgende ronde raak. Ik las trouwens een bericht van 2012 op pagina, en een mevrouw had 24 dagen na mk al positieve test van nieuwe zwangerschap. Woooow haha. Hoe is t verder met iedereen hier??
@laurazoey Ik snap je helemaal dat je eigenlijk geen test wilde doen! Ik verwacht dat een test de teleurstelling groter maakt wanneer je geen streepje krijgt. Wanneer je gewoon ongesteld wordt llijkt het me makkelijker.... dan heb je dat moment van die hoop niet! Ik had het laatst met me moeder over deze site en over iedereen die al voor zijn nod test. Me moeder vertelde me dat zij 'vroeger' gewoon wachte of je ongesteld werd en als ze het niet werd wachten ze of ze het de maand er na wel werd...... en als het dan ook niet gebeurde ging ze naar de dokter......... de goede oude tijd Dat kunnen wij ons nu echt niet voorstellen hier geloof ik! Ik hoop echt dat ik het geduld kan opbrengen om ook niet te testen voordat ik flink (aantal dagen) overtijd ben. Hoewel de zwangerschap testen al in de kast liggen hoor hahahaha....... Als mijn cyclus is zo als hij moet zijn... wordt ik morgen of overmorgen ongesteld........ Ik heb der gewoon echt zin in hahahah dan ga ik daarna eindelijk BEGINNEN.
Heee dames, Even vraagje miss bekend in jullie oren, ik kreeg gister avond rond 6 uur ineens onwijs pijnlijke steek in mn rechter lies dit hield ong 2 a 3 uur aan.. Klinkt dat bekend of onbekend?😜 Groetjes